Yeni günümüzden Merhaba.Bölümümüz uzun ve gerçekten güzel oldu.İçinde her şeyden var.Sonuna doğru ise heyecanlanıyor.Ee artık hikayemiz hareketlensin değil mi.
OYLARINIZI ve Yorumlarınızı bekliyorum. DİĞER YENİ BÖLÜM CUMA gelecek.Keyifli okumalar ve şimdiden İyi Bayramlar!:)
******
Ne yapması gerektiğini bilmiyordu.Bu odaya hiç girmemeliydi. Allah aşkına ne saçmalıyordu. İyi ki girmişti.Bunu bulmasa ne olacaktı.
Buldu da ne olmuştu?
Gözlerini yumdu elindeki kanlı gömleği görmek istemezcesine.Nafileydi. Gözlerini açtı.Aklı durmuştu sanki.Bir şey düşünemiyor,aklına gelmiyordu.Kan lekesi öyle korkutmuştu ki onu ne yapacağını şaşırmış öylece kalakalmıştı.
Tamam!Kendini toplamalıydı.Bu kan büyük olasılıkla Ateş'in kanı olabilirdi,ki bu çok kötüydü. Diğer olasılıkla bir başkasının kanı olabilirdi ki bu da çok kötüydü. Ve işin en önemlisi Ateş bunu ondan neden saklamıştı?
Elindeki gömleği kirli sepetinin içine bırakıp kapağını kapadı.Aklından istemsizce bu akşam Ateş'in söyledikleri geçmeye başladı.
"Benim hakkımda bilmek istemeyeceğin şeyler var.Yakında hakkımda fikrini değiştirecek şeyler olabilir.Daha doğrusu duyabilirsin.
Seni öldürmeyen şey güçlendirir dediklerinde saçma gelirdi.Fakat doğru.Güçlendirir ve seni olduğundan daha fazlası yapar.Bunun ne olacağına da sen karar verirsin.
Bak..Her insanın içinde kavga eden iki köpek vardır.Biri iyi,diğeri kötüdür.Kim kazanır biliyor musun?
Bende çok kısa zamandır iyi kazanıyor."
Tamam bunları hatırladıktan sonra aklına hiç iyi şeyler gelmeyebilirdi ama o peşin hükümlü biri de değildi.Bunu Ateş'e soracaktı.Evet.Soracak ve makul bir cevap alacaktı.Çünkü o kanın Ateş'in olmadığını biliyordu.Ona sarılırken göğsünde ya da karnında bir hassasiyet hissettiğini görmemiş,değdiği tende kendi de bir hassasiyet yakalamamıştı.Bu yüzden geriye tek bir seçenek kalıyordu.O kan, bir başkasına aitti.
Ve Güneş o kanın bir kavgadan elde edilmiş olmasını deli gibi istiyordu.
Aksi olması halinde,durumları karıştıracaktı.
*-*-*
Ateş,eve girdiğinden beridir bir şey olduğunu biliyordu.Çok acıktığını söyleyen kız tabağındaki yemekleri didiklemiş,doğru dürüst bir şey yemeden masadan kalkmıştı.Masayı toparlarken bile doğru dürüst konuşmamış,sadece Ateş'i dinlemişti.Ve şimdi birlikte oturup film izlerken,Güneş'in dalgın ifadesini görebiliyor,huzursuzluğunu hissediyordu.Tedirgin oturuyordu.Yemek yedikleri sırada neyi olduğunu sorsa da bir şey olmadığı cevabını almış olsa da inanmadı.Ama o konuşana kadar üstelemeyecekti. İçinde daha fazla tutabileceğini düşünmüyordu.
Nitekim,haklı da çıktı.Güneş,aklından geçenler ona fazla gelirken yanındaki kumandayı alıp filmi durdurdu.Sanki kilometrelerce koşmuş gibi hızlı atan kalbiyle ona baktı.
"Banyonda kanlı bir gömlek buldum. Kimin kanı o?"
İşte bunu hiç beklemiyordu.Tanrı aşkına evi temizlemek için gelmemişler miydi.Aptallar! Gelmemişlerdi.Kendine hakim olmaya çalıştı.
Güneş,Ateş'in yüzündeki her bir ifadeyi okumak istercesine dikkatle bakıyordu.Ancak görebildiği tek şey ifadesizlikti.Ne bir şaşkınlık ne bir gerginlik.Hiçbir şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE GÜNEŞ (Tutku ve Tehlike Serisi-1)
Romance(FİNAL YAPILDI) Suroğlu Şirketler Grubu'nun CEO'su Ateş Suroğlu'nun henüz iki haftadır asistanlığını yapan Güneş, oldukça naif olmasına rağmen cesurdur ve en dikkat çeken özelliği sivri diline hakim olamadığı o kıvrak zekasıdır. Öyle ki birinin daha...