Merhabalar BÖLÜMÜMÜZ ÇOK GÜZEL OLDU. ama bir DUYURUM VAR: Pazar günü kısmetse Tatile çıkıyorum.Bu sebeple YENİ BÖLÜM 25 AĞUSTOS PERŞEMBE GELECEK.Umarım daha erken yayınlayabilecek durumda olurum.
Üniversite ve Lise tercih sonuçları açıklandı,durumlar nasıl?
Ve lütfen beğeniyorsak OYLAMAYI YORUM YAPMAYI EKSİK ETMEYELİm olur mu?Benim onlara çok ihtiyacım var çünkü..Kısmetse 2 hafta sonrasında görüşmek üzere,hoşçakalın.Keyifli okumalar!:)
*-*-*
Ateş,yaklaşık yarım saattir onu izliyordu.Sapsarı saçlar yastığa dağılmış,bir kısmı da göğsünün üzerine serpilmişti.Yatağın örtüsü ince ve uzun bedenini tamamen kapatmıyordu ve işin aslı kapatmaması da güzeldi.Bu manzarayı keyifle izliyordu.Hele ki o şahane bacaklar..Onları izlemek gerçekten büyük bir seyir zevkiydi.Şu an bile onu kaldırıp sıcak koynunda kaybolmak gibi delice bir istek duyuyordu.Bir kadın uyurken bile bunları nasıl hissettirebilirdi?
Yanına uzanıp saçlarıyla oynamaya başladı.Dün gece her yeriyle seve seve ilgilenirken saçları da bundan nasibini almıştı.Ancak o kadar güzellerdi ki onlara bir türlü doyamamıştı.Ve biraz abartmıştı sanırım,Güneş kıpırdanıyordu.Saat sabahın sekiziydi.Bu saatte uyanmasında bir sorun olmazdı.Güne onla beraber ne kadar erken başlarlarsa kardı.
Mavi gözlerin sahibi iyice kıpırdanarak uyandı.Yüzündeki mutlu tebessümü yerli yerindeydi.Saçlarıyla oynayan adam "Günaydın." diye mırıldandığında göz kapakları açılıp kapanıyordu.Tüm gece yorulmuştu ve açıkçası uykusu da vardı daha.O yüzden gözleri kapalı "Günaydın." dedi ona.
Bir süre uykusunu almak için öyle bekledi Güneş.Aslında işine de geliyordu çünkü utanıyordu.Dün gece yaşanan yoğun dakikalar yüzünden yavaş yavaş yüzü ısınmaya başlamıştı bile.Nasıl ısınmasındı ki? Yaşadıklarını şöyle bir düşününce hem çok ayıp hem de çok güzeldi.Ve o biraz daha düşünürse deli gibi utanacaktı.Dikkatini Ateş'in nemli saçlarıyla oynamasına verdi.Kaçışı yoktu.Göz kapaklarını aralayıp onun üstüne baktı.Gözlere bakacak cesareti bulamamıştı.
"Giyinmişsin.."
"Evet."
İyi de bugün pazar dememek için kendini tuttu.Şu an açıkçası canı bir şeyler yapmak isteyebilirdi ama ondan bunu isteyecek cesareti bulamıyordu kendinde.Hem galiba o da istemiyordu ki giyinmişti.
"Soyunmak o kadar da zor değil."
Ateş,onun yüzündeki ifadeyi gördükten sonra aklından geçenleri bilerek gülmüştü.Dün gece uysallığından eser olmayan bu şahane kadına istediğini verecekti.Öyle ki onun şaşırmış mavi gözlerinin eşliğinde dizleri üzerinde doğrularak üstündeki tişörtünü çıkardı.Sabah topladığı odada yatağın kenarına bıraktı.Altındaki rahat şortu ise çıkarıp genç kızın üzerindeki örtüyü çekiştirdi.
"Şey.."
"O gözler istemiyorum demiyor ama."
Elleriyle yüzünü kapadı gülerek.Adeta kıkırdamıştı. "Evet ama utanıyorum.Bana öyle bakmayı keser misin?"
"Nasıl?"
"Böyle işte."
Elleri,güçlü eller tarafından çekilip yastığın arkasına doğru götürüldü.Üzerine çıplak bedeniyle uzanan adamın gözleri yanıyor,baskısını karnında hissediyordu.Bu mavi gözlü adamdan kaçışı yoktu.
"Böyle mi?"
"Yaa!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE GÜNEŞ (Tutku ve Tehlike Serisi-1)
Romance(FİNAL YAPILDI) Suroğlu Şirketler Grubu'nun CEO'su Ateş Suroğlu'nun henüz iki haftadır asistanlığını yapan Güneş, oldukça naif olmasına rağmen cesurdur ve en dikkat çeken özelliği sivri diline hakim olamadığı o kıvrak zekasıdır. Öyle ki birinin daha...