Suroğlu

25.2K 1.1K 246
                                    

DUYURU: yeni bölüm geldi. DİĞER YENİ BÖLÜM 12 OCAK PERŞEMBE GÜNÜ GELECEK! FİNALLERİM 26 aralıkta başlıyor ve 2 hafta sürecek,bu sürede bölüm yazmam mümkün değil. Bu Yeni Yıldan önceki son bölüm olacağı için şimdiden hepinize İYİ YILLAR! 2017 hepimiz için vatanımız için güzel bir yıl olur umarım. 

Bölümü OYLAMAYI UNUTMAYALIM! Çalan şarkıyı da çok severim.Bölüme çok uygun.

***Bölümde +18 bir sahne var şimdiden uyarıyorum.*** 

Keyifli okumalar!  :)

 *-***-*

Aşk kurtarmaktan çok mahvederdi. Bu sözü kısa bir zaman önce Güneş'in annesi söylemişti ancak sadece onun değil, birilerine değer veren, seven herkesin kulak arkası etmemesi gereken bir sözdü. Güneş gibi, Ateş gibi, Baran gibi..

Baran, zevk ve eğlence için yaşamış bir adam olarak --gittiği görevler haricinde-- hayattan oldukça keyif alırdı. Hayatı ti'ye alan mizaçlı bir adamdı ama sanırım artık işler değişmişti. Karşısında duran kadının ettiği iki kelime ile şu vakte kadar alabildiği eğlenceyi kar saymalıydı çünkü şu andan sonra eğlence denilen şeyi hatırlamamak üzere unutacaktı.

"Dışarı çıkın." dedi sadece. İdil'in gözlerine bakıyor, onun İhanet ettim demesini sindirmeye çalışıyordu. 

"Bu bana o kadar da iyi bir fikir gibi gelmiyor."

"Barış. Çıkalım hadi."

Ateş, Baran'ın ne hissettiğini anlayamazdı ancak Barış'ın sabırsız ve acımasız tavrı da şu odada kalmamalıydı. Zira işler hiçte iyiye gitmeyecekti ve Baran ve İdil denilen kadının yalnız kalmaları daha iyi olacak gibiydi. Barış ve Ateş bodrum katındaki odayı terk ettikten sonra odada kısa bir sessizlik oldu. Baran düpedüz bir hayal kırıklığı hissediyor ve bu olanlara anlam veremiyordu. Gözlerini kısarak "Ne yaptın sen?" diye sordu.

 Gözlerini kısarak "Ne yaptın sen?" diye sordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Dediğim gibi ihanet ettim. "

"Ne zamandır o adamla çalışıyorsun?"

"Son bir senedir."

Acı bir tebessüm etti Baran. Son bir sene. Onlarında tanıştığı zaman dilimi içinde.. "Benimle tanışman da görevinin bir parçası mıydı?" diye sorarken sesindeki hayal kırıklığı netti. İdil önce cevap vermedi.

"Öyleydi tabi."

"Değildi." dedi İdil de.

"Elbette değildir."

"Seninle birkaç gece geçirmemizin tek sebebi benim!" İdil bir an da hiddetle konuşmuştu. Ramiz Tunçeri'nin cehenneminden kurtulmuşken daha fazla cehennem istemiyordu. Yapmak istediği en önemli şeyi yapmıştı. Sırada Baran vardı ama o da haklı olarak onu yargılayacaktı.

ATEŞ VE GÜNEŞ (Tutku ve Tehlike Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin