ABİS: Bölüm 16

3.1K 280 64
                                    

Rabia'dan:

"Çağrı Amca? Noldu?"

Soluk soluğa eve doğru koşan adamı görünce kötü bir şey olduğunu anladım. Çağrı Bey yanımdan hızla geçip garajda duran arabasına koştu. Endişe ve korku bütün vücudunu sarmışa benziyordu. Arabasının kapısını açarken "Derin'i kaçırdılar!" diye bağırdı. Sesindeki endişe anında beni de ele geçirince bende hızla arabaya koştum.

"Ne demek kaçırdılar? Kim kaçırdı?"

"Kesin o kocası denen herifin parmağı var bu işte."

Böyle bir şey olamazdı. Derin'i kovan Rüzgar'ken onu kaçıran o olamazdı. Üstelik Rüzgar'ın bir gel demesine koşarak gidecek bir Derin'den bahsediyorsak bu imkansızdı.

"Yanılıyorsunuz bence," dedim sakin bir sesle.

Çağrı Bulut, çok gergindi. Direksiyonu sımsıkı kavrayan elleri sanki Rüzgar'ın boğazını sıkıyormuşçasına sert ve güçlü gözüküyordu.

"Kızım en son ona gitmişti."

Yol o kadar çabuk bitmişti ki sanki arabaya biner binmez inmiştik. Yolu Çağrı Bulut'un telefon konuşmalarıyla tamamlamış bütün asayişi seferber edene kadar gelmiştik. Arabadan hızla inip Çağrı Bulut'un koşan adımlarına yetişmeye çalışıyor onun endişesini bende paylaşıyordum. Kıracak gibi çaldığı kapı açılınca anında bağırarak içeri girdi.

"Rüzgar!"

Onun peşine bende girip evin farklı köşelerinden bize doğru gelen insanlara baktım. Toprak'ın meraklı bakışları bile beni o kadar çok heyecanlandırıyordu ki. Hızla yanımıza koşun "Noluyor?" dedi Çağrı Bulut'a.

"Nerde o Rüzgar! Kızımı nereye kaçırdı?"

"Ne kaçırması? Ne diyorsunuz siz?"

"Bilmiyormuş gibi yapmayı kes!"

"Biz kimseyi kaçırmadık." dedi Servet hanım suskunluğunu bozarak. "Kendi gelinimizi kaçıracak kadar delirmedik henüz."

O sırada merdivenlerden inan Rüzgar'ı görünce ortalığın daha çok karışacağını hissetmiştim.

"Ne oluyor burda?" diye sordu.

Rüzgar'ı görür görmez Çağrı Bey'in elleri anında onun yakasına yapışmıştı.

"Kızım nerde lan! Kızım nerde?"

Rüzgar'ın suratındaki şaşkınlık beni korkutuyordu. Bunu o yapmamıştı.

"Ne diyorsun sen? Derin senin evinde kalıyor. Bana gelip nerde olduğunu mu soruyorsun?"

Artık ikisi de birbirine Derin'in yerini sormaya başlamıştı. Derin'i başkaları kaçırmıştı.

Çağrı Bey Toprak'a doğru gidip "Baban nerde lan!"diye bağırdı.

"Burda değil. Şirkette."

Rüzgar evin içinde siniri kafasından taşar bir şekilde bir ileri bir geri gidip duruyordu.

"Sen ona bir kez daha sahip çıkamadın!" diye bağırdı Çağrı Bulut'a.

"Onu benden çaldın!" diye yanıt verdi Çağrı Bulut.

"Derin hiçbir zaman senin olmadı. Bundan sonra da olmayacak."

"Kızımı bir daha elimden almana asla izin vermem."

Çağrı Bulut'un telefonundan yükselen ses bu tehtitkar konuşmalara son noktayı koymuştu.

"Bir gelişme mi var Cihan?" diye açtı telefonu Çağrı Bulut.

ABİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin