Multimedya Zeyno Kahramanoğlu 🐾
İyi okumalar 💕
Yedinci bölüm. "Çekim"
Kutlamayı yapacağımız bar'a geldiğimizde , saat erken olduğu için fazla kişi yoktu.
Karşıdan gelen adamla Ali tokalaştığında , adama baktım. Gayet yakışıklı bir tipi vardı .
Ben onu süzerken o da beni süzüyordu .Ali genzini temizleyip öksürünce adam gülümseyip konuştu .
"Hoşgeldin dostum "
"Hoşbulduk Semih" adam tekrar bana bakıp konuştu .
"Bu güzellikte kim " dediğinde Ali'nin dişlerini sıktığını gördüm.
"Ondan gözlerini çek " dediğinde adam şaşkınlıkla Ali'ye bakıyordu .
Bende şaşkınlıkla Ali'ye baktığımda hemen toparlandı .
"Yani Baler'in kardeşi " dedi .
Adam gözle görülür derecede gerilip gülümsemeye çalıştı .
Eliyle bir masa gösterip bizi yönlendirdi .
Semih denen adam yanımızdan gittiğinde Ali bana bakıp konuştu.
"Söyle bakalım küçük , kadınlar
nelerden hoşlanır , ne gibi sürpriz yapmalıyım ona " dediğinde içim kan ağlaya ağlaya gülümsedim.Kalbim parçalara ayrılırken , toplamaya çalışan yine bendim .
"Ben pek anlamam bu işlerden " kaşlarını çatıp bana baktı .
"Mesela senin doğum günün olduğunu düşün nelerden hoşlanırdın " dediğinde kalbim çoktan kelebek gibi dinlemek için beynime konmuştu .
"B.ben yani en ufak şeylerden mutlu olabilirim , mesela bir uçurtma yada ne bileyim bir kitap "kahkaha attığında kaşlarımı çattım bunda gülünecek ne vardı ki .
"Kendin gibi küçük düşünüyorsun " dediğinde sinirlenmiştim. Beni bundan sonra kimse küçük göremez veya ezemezdi .
Ayağa kalkıp çantamı sırtıma taktım .
"Ben hediyeden çok kimin aldığın bakarım ama sen ne anlarsın ki " diyerek ona aşağılayıcı bakışlarımı sundum .
O bana şok olmuş gözlerle bakarken ben koşarak mekandan çıktım .
Arkamdan Zeyno diye bağırışlarına aldırmadan koştum.
Kolumdan tutup kendine çektiğinde , yüzlerimiz arasında ki mesafe sıfıra indi .
Gözleri dudaklarıma kaydığında yutkundum , bu nasıl birşeydi böyle .
Kalbimin içi bir çoçuğun kanepede ki hoplaması gibiydi .
Nefes alamıyordum , kalbimin çarpıntısı gittikçe hızlanırken ayaklarım titriyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Novela JuvenilKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...