21.Sürpriz

14.4K 399 15
                                    

"En güçlü büyülerimiz sözlerimizdir , Hem inciten hem iyileştiren "

Bölüm şarkısı : Deep purple Soldier of fortune

Yirmi birinci bölüm. "Sürpriz"

Yorgun argın kendimi eve attığımda , odama girip hemen duş aldım .

Üstüme bornozumu geçirip banyodan çıktım . Sıcacık yatağa uzanıp uyuyacakken mesaj geldi .

' Gönderen ' Ali ;

Ne yapıyorsun .

' Gönderilen ' ;

Duş aldım uyuyucağım .

'Gönderen ' ;

İyi geceler kelebek , kanatlarını iyi koru.

Mesajına gülümseyip üstüme pijamalarımı geçirdim . Aşağı su içmeye indiğimde mutfakta abimi gördüm , yine dalgın bir şekilde .

"Neyin var abi " dediğimde sıçrayıp bana baktı .

" Ne " dediğin de derin bir soluk verdim .

"Neyin var , kaç gündür durgunsun " dediğim de kaşlarını çatıp gözlerini kaçırdı.

"Bir şeyim yok meleğim hadi uyu geç oldu " mutfaktan çıkıcakken kolundan tuttum .

"Yengemle sorun mu var , bana anlatabilirsin " dediğimde bir an ağzını aralayacakmış gibi oldu . Ama hemen kapatıp yüzünü sıvazladı .


"İyi geceler " diyerek mutfaktan çıktı .

"İyi geceler " diyerek fısıldadım , nasıl olsa yakında çıkardı konusu.

--

Ah evet bugün okul vardı sevgili günlük..


Ama buna rağmen mutluydum , çünkü sevdiğim adam vardı, gerçi hala sevgili sayılmazdık . Benim inadım yüzünden ama o bunu haketti değil mi günlük ?


Neyse bugün çok fazla konuşmayacağım sadece şunu bil ki hayatımda ilk defa böyle hissediyorum . Mutlu , umutlu , aşık ...

Okul formalarımı giyip evden koşarcasına çıktım , Hamdi abiye yürüyeceğimi söyleyip kulaklıklarımı taktım . O anda aklıma Kaan geldi !


Nasıl bu kadar bencil olabilmiş , ona gitmediğimi söyleyememiştim .

Hemen Kaan 'a mesaj atıp her zamanki parka çağırdım belki şaşıracaktı ama , bilmesi gerekiyordu .

Karşıdan her zaman ki gibi dar takım elbisesi ile gelen Kaan'ı gördüğümde hemen ayağa kalktım .


"Selam " dediğimde başı ile selam verip yanıma oturdu .


"Nasılsın " dediğimde "İyiyim " dedi.


"Saol ya bende iyiyim " diye alayla karışık mırıldandığımda konuşmadı.


"Ay gitmedim , niye nasıl diye sormayacak mısın"


"İki gün önce gitmekten vazgeçtiğini mi diyorsun biliyorum   " dediğinde yutkundum, iki günü öyle bir vurgulamıştı ki bana kırgın olduğunu anlamıştım.


"Kaan ben .."


"Vaktin olmadı , veya unuttun felan filan " dediğinde üzüntü ile başımı eğdim . Evet ne yazık ki , unutmuştum .


"Ben özür dilerim " dediğimde cevap verdi .


"Önemi yok , tabi benimle bir davete katılırsan " dediğinde gözlerim ışıldadı , Kaan benim için gerçekten önemliydi ve onu kaybetmek asla ve asla istemiyordum .

"Tamam ne zaman şimdi okula gitmem gerek " dediğimde gözlerini kısıp konuştu .


"Zaten şimdi değil küçük üç gün sonra büyük bir davet var büyük ihtimalle abin de gelir gelebilecek misin " hemen başımı salladım .

"Ben ikna etmeye çalışacağım sen yeter ki affet " dediğimde ilk defa içten bir şekilde bana gülümsedi .

-

Okuldan çıktığımda Ali beni almaya geleceğini söylemişti .
Karşıdan arabasını gördüğümde hemen bindim .


"Selam bebeğim" dediğinde heyecandan tutulan dilime lanetler okudum .


"S.selam " elimi alıp dudaklarına götürdüğünde gülümsedim .


"Nereye gidiyoruz " dediğimde "Sürpriz" diyerek beni merakta bıraktı .


"Pekala akşam'ı geçer mi bu sürpriz " dediğimde başını salladı .


"Belki geceyi de orada geçiririz" kalbim korku ve heyecanla atarken rahatsızca yerimde kıpırdandım .


"O zaman ben annemgile haber vereyim "

Hemen telefonumu çıkarıp abime arkadaşım da kalabilir miyim diye mesaj attım , hayır dediğinde tekrar attım sonunda dayanamayıp kabul ettiğinde zaferle gülümsedim .

Bu iş bu kadardı .

Bir alışveriş merkezinin önüne geldiğimizde kaşlarımı kaldırıp Ali'ye baktım .

"Akşam için hazırlanalım bebeğim"

Ah işte şimdi gerçekten düşüp bayılacaktım ...

-

Kısa bir bölüm , diğer bölüm istediğimize kavuşacağız gibiii 🙋

Sizleri seviyorum , oy ve yorumlarınızı eksik etmeyiniiiiz 💎

Sınır 28 vote 16 yorum 🎈

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin