29.Affetmek

11.4K 349 31
                                    

Yirmi dokuzuncu bölüm ."Affetmek"

Keyifli okumalar 💜
-

Bu adam beni çıldırtıcaktı .


Pizzacıdan çıktığım gibi eve gelmiş sinirden yastığımla boğuşmuştum .


Şimdi de bana mesajlar atıyordu .


Kimden -Öküzüm "Seni seviyorum kelebek "


"Affet beni gülüm "


"Affetmezsen kendimi arabamdan atarım "  bi insan nasıl bu kadar mal olabilirdi ki ?Ayrılık bunda ters etki mi yaratmıştı acaba ?



Kime-Öküzüm: "Geber"


Evet evet iyi yazmıştım , hemen yelkenleri suya indirmek yoktu .Ah bir de kuma olayı vardı .


Abime kuma geliyordu , hangi yüzyılda yaşıyorduk Allah Aşkına !


Ah adı neydi kızın Damla ? Yok Dalya'ydı galiba .


Aslın da Ayse cadısına geleceği için sevinmiştim ama bir yandan da üzülüyordum , hangi kadın kocasını ikinci bir kadınla paylaşmak isterdi ki ?


Yemeğe indiğim de abim babama kötü bakışlar atarken yengem dolu gözlerle tabağına bakıyordu .


İçim acıdı .

Çorbamı kaşıklarken abim yengeme bakıp babama döndü .


"Bu iş olmayacak " dediğinde babam kaşlarını çatıp konuştu.


"Önce o sesinin tonunu düzelt Baler bey ve bu iş olacak sen istesen de istemesen de " yengem sandalyesini itip kalktığın da hemen merdivenlerden çıktı .



Babam ters ters bakıp "Hiç terbiye de kalmamış " dediğin de abim de yengemin peşinden gitti .

Ben de babama bakıp mırıdandım .


"Baba , gelicek kızın haberi var mı yani kim kuma gelmek ister ki "


"Borçları var kızım ister seve seve ister zorla " dediğin de babamın ne ara bu kadar gaddar olduğunu düşündüm .



Bende izin isteyip masadan kalktım gelen kıza şimdiden acıyordum , inşAllah Ayşe gibi değildir diye fısıldadım  inşAllah .

-

Telefonum çaldığın da kolumda ki saate baktım saat 23:35 idi .


Bu saatte kim arardı ki diye düşünürken Ali ismini görmemle kaşlarımı çattım.


"Efendim "



"Aşağı -hıh - in "



"Sarhoş musun sen " sarhoş olduğu belliydi konulurken hıçkırıyordu ama , yine de sorma gereksiniminde bulunmuştum .



"Yoo azıcık içtim " diyerek kahkaha attığın da dudağımı dişleyip pencereye koştum.



Gözlerimiz kesiştiğin de elimle gitmesini işaret ettim .



"Ya gitsene , babamgili uyandıracaksın " dediğim de tekrar kahkaha attı.



"Gelsin o da gelsin abinlerde gelsin isteyecem kızım seni kendime gel kaçalım " dediğin de gülümsedim , bir insan sarhoşken bu kadar tatlı olabilir miydi ?


"Affet beni güzel kelebek " diye mırıldandığın da derin bir iç çektim .


"Bunu o kadar istiyorum ki , ama seni her affettiğim de üzülüyorum ve bunları tekrar tekrar yaşamaktan bıktım "


"Bir daha üzmeyeceğim seni affet be güzelim bu eşşek adamı "



Başımı salladım , kıyamazdım ki.


"Affettim " diye fısıldadığım da kocaman gülümsedi .


"Bir dakika bekle tamam mı "


"Ne oluyor neden "


"Sadece bekle " diyerek telefonu kapattı . Arabanın arka tarafından bir merdiven çıkartıp duvara yasladı .


Arabayı kitleyip , merdinenlerden
çıkmaya başladı.


Kocaman gözlerle ona baktım .
Bu adam ne yapıyordu böyle ?



"N.ne yapıyorsun " dediğim de pencereme gelmiş içeri atlamıştı bile .


Pencereyi kapatıp , kapıya yürüdü onu da kilitlediğin de bana baktı .


"Uyuyucağım " dediğin de başımı şiddetle iki yana salladım .



"H.hayır yani biri görür Ali olmaz " dediğim de tişörtü başından çıkartıp yatağıma gömüldü .


Ben şok olmuş bir şekilde ona bakmayı sürdürürken elimden çekilmem ile yatağa yatırılmam bir oldu .


"İyi geceler kelebek , rüyan da düğünümümüzü gör " dediğin de yutkunamadım .


Ben Ali ve evlenmek ? Ah şimdi şuracıkta bayılacaktım .

-

Hadi bakalım Dalya yavaş yavaş hikayemize giriyor 💛


Ali'de affedildi . 💜



Oy ve yorunlarınızı bekliyorum


Sizleri seviyorum 😎

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin