Otuzuncu bölüm. " Olaylı gün "Keyifli okumalar ....
-
Kalbimim içinde fillerin tepinmesi kelebeklerin uçuşması , kuşların kanadını çırpması sırf arkamdan sarılan ellerden miydi ?
Yoksa kokusundan mıydı ?
Bu adam bana ne yapıyordu böyle ?
Ellerini çekmeye çalıştığım da konuşmaya başladı .
"Kıpırdanma lan , uyanınca veririm paranı " ne diyordu bu adam , gözlerimin dolduğunu hissettiğim de lanet ettim .
"Lan sikicem ne uyandırıyorsun bak.." beni gördüğün de kendine geldi . Gözleri irice açıldığın da yataktan kalkıp banyoya girdim , ve hemen kapımı kilitledim .
Kapının arkadına yaslanıp göz yaşlarımın yanağımdan akmasını bekledim , ama olmadı .
Gözlerim doluyor ama ağlayamıyordum , o kadar çok ağlamıştım ki artık ağlayamıyordum bile .
Kapı tıklatıldı. "Zeyno" .
"Zeyno bak ben özür dilerim ne dediğimi bilmiyordum meleğim lütfen aç kapıyı lütfen " evdekiler seslerimizi duymasın diye kapıyı yavaşça açıp Ali'nin karşısına dikildim .
"Önemli değil " diyerek omuz silktiğimde bana sıkıca sarıldı .
"Ben eski de kaldı kelebeğim çok özür dilerim "
"Akşamdan içtiğim için saçmaladım herhalde affet beni "
"Önemli değil gerçekten anlıyorum , s.sen sen gitsene kimse görmesin "
Alnıma buse kondurup geri çekildi ve bana baktı.
"Geçmişte olanlar geçmişte kaldı kelebek bunu unutma , sen benim geleceğimsin "
"Güneşimsin , yönümü bulmamı sağlayan pusulamsın "
Gülümsedim , geçmişte beni sevmiyordu ve yaptıkları için onu suçlayamazdım .
"Hadi git " Başını iki yana sallayıp belimden tuttu .
"Seni almadan gidemem prenses" saatine bakıp devam etti .
"Hazırlan dışarı da kahvaltı yapalım oradan okula geçersin "
"Olur " diyerek dolaba ilerledim . Okul formalarımı elime alıp Ali'ye baktım .
"Ş.şey eeee sen arabaya in de ben giyineyim "
"Burdayken de giyinebilirsin " diyerek sırıttı . Ona gözlerimi devirip banyoya girdim . Okul formalarımı giyip , rimel sürdüm .
Ayakkabılarımı da ayağıma geçirdiğim de banyodan çıktım .
"Abimgil uyanmadan arabayı arka sokağa getir , ben de evden çıkayım " dediğim de başını sallayıp hızlı bir şekilde dudağıma buse kondurdu .
"Bekliyorum " diyerek pencereden merdivenle indi .
Aynaya bakıp gülümsedim , bu adam beni kırıyor sonra tekrar onarıyordu.
-
Kahvaltı yapacağımız yere geldiğimiz de arabadan indim .
Ali hemen yanıma gelip elimden tuttu , ve beni içeriye yönlendirdi .
Kahvaltımızı ederken ileri de ki masadan bana bakıp fısıldaşan erkek topluluğunu gördüğüm de hemen gözlerimi kaçırdım .
Sanırım Ali farketmemişti . Tekrar baktığım da içlerin de sarışın olan çocuk bana göz kırptı , Ali telefonu ile ilgilenirken bende çocuğa orta parmağımı gösterdim .
Piç kurusu .
Çocuk şaşkın gözlerle bana bakarken ayağa kalkıp bizim masaya doğru yürümeye başladı .
Dudağımı dişleyip Ali'ye baktım , o ise yanımıza gelen çocuğa bakıyordu . Ali,
"Sorun mu var birader " dediğin de çocuk gülüp başını salladı . Eliyle beni gösterip konuştu .
"Sorun bu hatunun güzelliği " Ali sandalyesini itip ayağa kalktı.
"Ne diyorsun lan sen " çocuğun yakalarına yapıştığında hemen ayağa kalkıp Ali'nin kolunu tuttum .
"Tatsızlık çıkmasın lütfen Ali "
Çocuk alayla gülüp cevap verdi .
"Onu bize haraket çekmeden önce düşünecektin güzellik "
Ali şok olmuş gözlerini bana çevirdiğin de bende etrafı incelemeye karar
verdim ."Ne yaptın ne yaptın " omzumu silkip konuştum .
"Bana göz kırptı ne yapsaydım"
Ali seğiren çenesi ile çocuğa yumruğunu indirdi ve elimden tutup beni mekandan çıkardı .
Ah bizim bir günümüz bile olaysız güzel geçemeyecek miydi ?
-
Kusura bakmayın kuzenimin kınası düğünü derken yazamadım 😇
Beğenmeniz dileğiyle 💙
Sizleri seviyorum öpüyorum . 😘🤗
Bir sonraki bölüm görüşürüz 💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Novela JuvenilKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...