31.Ruhumu öldürüyordu

9.8K 337 19
                                    


Multi Medya: Zeyno ve Ali ❤️


Otuz birinci bölüm . "Ruhumu öldürüyordu "


Keyifli okumalar ....

-

Ali ile olaylı bir günün ardından okula gelmiştim , şimdi okul bittiği için holdinge Ali'yi görmeye gidicektim , abimgile ve babama yakalanmaz isem .



Taksiye atlatıp , holdingin önün de indiğim de seke seke holdinge girdim .


Kimseye görünmeden Ali'nin odasına girecek iken sekreteri Merve bana baktı .


Ah bu kızı biliyordum Ali ile bir ara takılmıştı , ama hala burada çalışması beni huzursuz etmişti .



"Ali müsait mi " diye sorduğum da iki kaşını yukarı kaldırıp alayla bana baktı .


"Ali abi demek istediniz herhalde Zeyno hanım "


Gerilen sinirlerim ile yanına yaklaşıp tısladım .



"Kime ne dediğim seni ilgilendirmez , işten atılmak istemiyorsan soruma cevap ver "


Korkulu gözler ile bana bakarken başını salladı .


"Müsait " arkamı dönüp odaya girdim . Ali başını kaldırıp bana baktığın da gülümsedi , yanıma gelip yanağımı öpecek iken geri çekildim .


Çatılmış kaşları ile bana bakarken konuştu .

"Ne oldu "


"Merve neden hala burada çalışıyor "


"Neden çalışmasın "Alayla güldüm .



"Eski takıldığın bir kız , sevgilimin asistanı sence bundan rahatsızlık duymamalı mıyım ? "

"Sen olsan ne yapardın " bir an için gözleri öfkeyle kısıldı .



"Senin benden önce bir sevgilin mi oldu lan "



Alayla ona baktım .



"Diyelim ki oldu ne olacak " tek elini yumruk yapıp bana baktı .



"Oldu mı olmadı mı ?" iyicene sinirlendiğini anladığım da konuştum  .



"Olmadı ama olabilirdi , senin önce takıldıkların oluyor da benim olamıyor mu "



Başını iki yana sallayıp "İşten mi atayım , hasta annesi olduğunu söyledi " dediğin de içim acıdı , ah evet kalması şuan için uygun olabilirdi .


Ne geldiyse başıma bu yufka yüreğimden dolayı gelmemiş miydi zaten ? Ah iç sesime kapılmamalıydım , kız zor durumdaydı.


"Pekala , öyle olsun "



Elimden tutup kendine çekti .

"Şimdi öpebilir miyim hanım efendi ?"



Başımı salladım . Dudağımı öpüp geri çekildi .


"Ben kaçıyorum kimse görmeden " dediğim de yüzünü buruşturdu .


"Gelip istesem seni abinden de ilkokul bebeleri gibi gizli gizli görüşmesek "

Şiddetle başımı iki yana salladım .


"Olmaz Ali lütfen daha hazır değilim "


Başını salladı , ve alnımdan öptü . "Sen nasıl istersen bebeğim " .


-

Yarın sabah erkenden kalkıp poğaça yaptım ah Dalya bana yardım etmişti , o kadar iyi bir insandı  ki bazen onun kaderine üzülüyordum .


Poğaçaları kaba koyup erkenden , Ali'nin evin yolunu tuttum .


Sonunda asansöre binip çıktığım da kapıyı tıklattım .


Önce açan olmadı bir daha tıklattım , iki dakika sonra karşım da Merve'yi gördüm .


Ali'nin gömleği ile !

Gözlerim dolmaya başladığın da başımı iki yana salladım , yapmazdı değil mi ?


Aşık olduğum adam bana bunu yapmazdı  ?


"Bir şey mi istemiştin canım " diyerek alayla gülümsediğin de burnumu çekip konuştum  .


"Ali nerede "


"Banyoda meşgul " gerçekten de içeriden su sesleri geliyordu .


Yapmıştı , Ali beni aldatmıştı .


Sevdiğim adam önce kalbimi ele geçirip parçalamış , şimdi ise ruhumu ele geçirip öldürüyordu ....

-

Akşam kısa bir bölüm attım , bu da telafisi olsun bakalım 💙.


Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin 💜


Sizleri seviyorum ☺️💃

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin