38.Mutluydum

11.7K 291 8
                                    

Otuz Sekizinci Bölüm . " Mutluydum "

Keyifli okumalar .

-

Zeyno'dan

Yüzüme vuran ışık ile ellerimi yüzüme siper ettim . Ellerim ile gözlerimi ovup nerede olduğunu anlamaya çalıştım .
Dün gece aklıma gelince utançla alt dudağımı dişledim .


Olmuştu değil mi dün ? Ah Aman Tanrım nasıl da dişliydim dün şimdi ise utançtan ölecektim .



Ama yine de Mutluydum . Mutlu uyanmak , mutlu hissetmek , mutlu olmak . Bu sabah böyle hissediyorum , tam anlamıyla.


Yatağın sağ tarafına baktıgımda Ali'nin olmadığını gördüm , kaşlarım anında çatılırken hemen yatağın üzerinde ki Ali'nin gömleğini üzerime geçirdim .



Yavaş adımlar ile merdivenlerden aşağıya indim , mutfaktan gelen sesler ile adımlarım o tarafa doğru yönlenmişti .



Mutfağa girdiğimde üzerinde düştü düsücek gibi duran eşofmanı kaslı vücudu ve mutfak önlüğü giyinmiş bir Ali vardı .


Hemen arkasından gidip sarıldım , boynuna öpücük kondurup "Günaydın" dedim .


Hemen arkasını dönüp beni kucağına aldı buzdolap ile arasına sıkıştığımda dudaklarıma yapıştı .


"Günaydın kadınım ve dün geceden sonra senden ayrılmak epey zor olacak nikotin gibisin "

Kadın .

Kadınım .

Ne kadar da yakısıyordu ağzına öyle .

"Ne dedin sen "diyerek gülümsedim .


"Günaydın dedim


"Hayır ondan sonra " dudağının kenarı yukarı dogru kıvrıldığında "Senden ayrılmak zor olacak " omzuna yumruk atıp " ya " diyerek kızdım ..


" Kadınım benim minik kadınım "dedi.

" Seni seviyorum "

"Bende seni Zeynom " deyip dudaklarıma yaklaştığın da  hemen kucağından inip masaya oturdum .Masayı gösterip ,

"Eee kahvaltı etmiyor muyuz ?" dedim .Bana gülüp başını iki yana salladı .

-

Ali ile evden çıktığımız da önce bir alışveriş merkezine girmiş üstüme birşeyler almıştık .



Şimdi ise Ali beni lunaparka getirmişti . Bunu görünce çığlık atıp boynuna atlamıştım .


Çünkü hayatta mutlu olduğum yerlerden biriydi lunapark.


Ali'yi zorla atlı karıncaya bindirip fotoğraflarını çekmiştim , beraber dönme dolaba binip en üstünde ateşli bir şekilde öpüşmüştük.



Ama en önemlisi çarpışan arabalarda bir oğlanın bana çarptığı için kafamı vurmamdı sanırsam . Ali arabadan indiği gibi çocuğu dövmüş , güvenlik görevliside bizi kovalamıştı .


Ama yine de çok mutluydum , çünkü bu adam benim yanımdaydı .

Bugün de Ali'nin evinde kalacak , yarın dönecektim. Onun için bugün gerçekten film izlemeye karar vermiştik . Telefonum çaldığın da hemen cevapladım .



" Efendim yengelerin birtanesi "



" Ne yaptın bakalım kaçak Nazlıcın iyi mi ?" Dediğin de " yengee "diye tabiri caizse cırladım .


" Tamam tamam anlat bakalım Ali ile ne yaptınız ?" Sanki suç üstü basılmış gibi hissedip telaş yaptım .



"Ş.sey hiç film felan izledik " dediğim de birşey anlamaması için dua ettim .


" Pekala , bu olayı artık birşeylere bağlamanız gerek daha 19 yaşındasın bazı seyler için erken ama en azından abinle konuşun ona daha fazla yalan söylemek  istemiyorum " Derin bir iç çektim . 


"İnan bende çok rahatsızım ama tepkisinden korkuyorum "


"Emin ol abin sevenleri ayıracak bir tip değil bebegim "


" İnşallah yenge neyse şimdi kapatıyorum yeğenlerime iyi bak " diyerek kapattım ..




-

Kısa bir bölüm olduğunu biliyorum ama biliyorsunuz kızların korkulu rüyası bayram temizliği her evde olduğu gibi bizim evde de var . Dün anneanneminki varken uzun bir bölüm atmıştım , şimdi ise bizim evinki var kusura bakmayın 😇

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin .

Aşkla kalın , sizleri seviyorum 💛

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin