45.Kayıp

8.7K 262 9
                                    

KIRK BEŞİNCİ BÖLÜM .  "Kayıp"

Zeyno'dan

Üstüme giydiğim bordo deri sırt dekolteli elbise , ve ayağıma giydiğim zımba kısa botlarım ile aynanın karşısına geçtim .


Abimgilin düğünü için hazırlıklar tamamlanmış ve bugün düğün için heyecanla gelin ve damadı bekliyorduk. Bende lavabo için yukarıya çıkmıştım .


Aniden belime sarılan kollar ile çığlığımı zor zaptettim , beni rahatlatan kokuyu anımsadığımda gözlerimi kapatıp bedenimi ona daha çok yasladım .


"Kelebeğim " fısıltı gibi çıkan sesine iç geçirdiğim de elini karnıma koyup yavaş yavaş okşamaya başladı .


"Sizi özledim " zar zor sesimi bulup konuşmaya başladım.

"B.bende , bende özledim " dediğimde Ali birden beni kapıya yaslayıp dudaklarını dudaklarıma kapadı . Ellerim simsiyah ve yumuşacık saçlarına daldırdığım da Ali elini belime atıp okşamaya başladı .


Elini aniden çekip dudaklarımdan ayrıldığın da anlamamış gibi ona baktım .


Gözlerini yumup sakinleşmeye çalıştığın da tıslar gibi konuştu.


"Arkanda ki dekolteyi açıklaman için sadece on saniyen var " dudaklarımı dişlemeye başladığımda gözleri saniyesinde oraya düştü . Geri gözlerime baktığında fısıldadı . "Şu hareketi yapmayı kes ve konuş "


"Abimin düğünündeyiz farkındaysan Ali lütfen " dediğimde eliyle başını ovdu .


"Şunların hepsini yakıcağım " dediğinde gülümseyip yanağına öpücük kondurdum .


"Hadi gelin ve damat inmeden yetişelim " diyerek elimi uzattım . Elime bakıp gülümsedi ve başını iki yana salladı .


"Yetişelim baş belası yetişelim "


-

Sonunda gelin ve damat indiğin de alkışlarımız hiç susmuyordu . Masaya geçtiklerin de ikiside "evet"lerini dediler .



"Yenge ayağına bas " diye bağırdığımda Ali gülümseyip yanağıma öpücük kondurdu . Abimin ben sana sorarım bakışlarını es geçip onların dansına odaklandım .


Bizde yerimizde hafifçe sallanırken , bir patlama sesi duyuldu . Herkes çığlık çığlığa koşarken odaklandığım tek şey kanlar içinde yerde yatan Dalya idi ...

*

Ağlamamı bi türlü bastıramazken doktorların bilgi vermemsi sinirlerimi bozuyordu . Ali  ellerini yüzüme hapsedip fısıldadı .


"Abine destek olmalıyız Zeyno nolur yapma böyle , bebeğimizi düşün " dediğinde başımı salladım. Haklıydı , bebeğimi düşünmeliydim . Abime destek olmalıydım .


Ayağa kalkıp yere oturmuş başını duvara yaslamış abimi gördüğümde içim parçalandı . Gözünden tek damla yaş aktığında gözlerimi sımsıkı yumdum .

Ellerimi omzuna koyup destek verdiğim de fısıldadı .

"Yapamam Zeyno , onlarsız bir hayat " başını iki yana sallayıp kelimeleri toparlamaya çalıştı .

"Onlarsız bi hayat düşünemiyorum , onlarsız olmaz " dediğinde elimi yanağına götürüp yavaşça okşadım .


"Şş sakin ol benim yengem güçlüdür seni bebeklerini bırakmaz"


Umutla gözlerime bakı . "Öyledir demi " dediğinde zorla gülümsedim "Öyledir tabi sonuçta Baler Kahramanoğlu'nun karısı " .

-

Karşıdan bayan doktor çıkıp geldiğinde yanımıza gelip yaklaştı .

"Bu zamanlar çok kritik hayatı riski devam ediyor ama maalesef bebekleri kaybettik  " dediğinde gözlerimi sımsıkı yumdum, olamazdı değil mi ?


Dalya yıkılırdı yapamazdı , bebeğime bişey olmasını düşünemiyordum bile . Elim karnımı bulduğunda Ali ne düşündüğümü anlamış gibi elimi sımsıkı tuttu .



Abim "Karımı görmek istiyorum " diye bağırdığında " ama efendim- " diyen doktora bağırarak "karımı görmek istiyorum "dedi .


Ali doktorun kulağına bişeyler fısıldadığında , doktor abime dönüp Başını salladı ,  bir oda gösterip üstüne hastane kıyafetlerinden verdi .

-

Abim odadan çıktığın da koşarak yanına yaklaştım .


"Abi yengem iyi mi ne oldu " dediğim de yavaşça gülümsedi .


"Elimi sıktı beni duydu " gülümsedim ama gülümsemem gözlerime ulaşmıyordu , ne düşündüğüm belliydi yeğenlerim. DalyaUyandığında nasıl bir tepki verecekti ?



Doktor içeriden çıktığında yavaşça yanına adımladım .



"Nasıl iyi mi " diyen abime doktor ,



"Tepki vermesi iyiye işaret sizi duymuş bu geceyi rahatlıkla atlatsın yarın yavaştan kendine gelir diye düşünüyorum " dedi , buda güzel bir haberdi.


Bunun da üstesinden gelecektik çünkü Dalya güçlüydü .

-

Kısa bir bölüm , farkındayım .

Herkes OKYANUSUM 'a neden bölüm yazmadığımı soruyor , bu hikayem bitmeden ona başlayamam finale çok az kaldı sabredin

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin