Multi Medya : ZeyAl 💙Otuz üçüncü bölüm . " Kalbim Yine Ona Kanmıştı "
Keyifli okumalar ....
-
Zeyno'dan
BİR AY SONRA .
Bir ay , otuz gün , yedi yüz otuz saat .
Dile kolay geçen bir ay .
Her gün öldüğüm bir ay.
Her gün arama beklediğim ama gelmeyen günler ızdırap gibi geçerken odamda oturmuş 'the orginials' izliyordum.
Ondan bir aydır haber yoktu bir ara abime sorduğum da iş için Amerika'ya gitti demişti .
Ama beni arayıp bilgilendirebilirdi değil mi ?
Ahh hangi yüzle arayacaktı ki ? Beni aldatmış , kandırmış paramparça edip çekip gitmişti .
Hayatımı yerle bir edip gitmişti .
Üzülmüş müydüm ? Evet . Ama daha çok kırılmıştım .
Kalbimin ortasına kazığı saplanış kaçmıştı sanki . Kafamda o kadar çok şey kuruyordum ki bunları düşünmekten kafayı yiyecektim .
Acaba şuan orada ne yapıyor ? Kiminle ? Tam olarak nerede ? Yanında kim var ? Sonra boşver diyorum zaten değmezdi , beni aldatan adama değmezdi .
Ama olmuyordu işte onu düşünmeyen tek saatim , onun adını duyunca tepki vermeyen tek hücrem yoktu .
Ali'nin yokluğun da Dalya ile baya yakınlaşmıştık , ve ben onu çok seviyordum . Ama hala ona Ali'den bahsedememiştim çünkü abime olan hislerini görebiliyordum .
Bu da ona anlatırsam hislerine yenik düşüp abime anlatıcağı korkusuydu . Bu da benim işlerimi zorlaştırıyordun, ona hiç birşeyi rahatlıkla anlatamıyordum......
Balkona gidip , derin bir nefes çektim içime , bu gün abimin bir arkadaşı bize gelecekti .
Kim olduğunu bilmiyordum .
Beyaz diz üstü elbisemi giyip ayağıma sandaletlerimi geçirdim . Zil çaldığın da dudağıma nemlendiricimi sürüp merdivenlerden aşağıya inmeye başladım ..
Ne kadar özlerdi insan bir aydır göremediği birini , veya ondan nefret etse de özler miydi ? Özlüyordum deli gibi ne kadar kalbimden çıkardım desem de çıkmıyordu gönül söz dinlemiyordu .
Kara gözlerine baktıkça geçti kırğınlığım yumuşadım yine . Sonra aklıma o kız geldi yine nefret ettim , kalbim aklımı es geçiyordu ama kalbimin sesini dinlemek istemiyordum.
Daldığım düşüncelerden Dalya'nın abimgili salona alması ile çıktım .
"Hosgeldin Ali abi " sevmezdi ona Ali dememi gerçi kim sevdigine abi derdiki .
Rahatsızca boğazını temizleyip konuştu ."Hoşbuldum Zeyno "
Mutfağa çay koymaya geldiğim de ensemde bir nefes hissettim .
Burnuma dolan tarçınsı erkek kokusu beni benden alırken , Ali 'nin geldigini anlamıştım . Ondan uzaklaşıp konuştum .
"Ne yapıyorsun Ali abi " Sinirlendiğini seğeren çenesinden anlamıştım ama geri adım atmak yoktu .
"Abi demesene kızım sevgilinim ben senin "
"Ne sevgilisi be biz ayrılalı çok oldu unuttun mu sen beni aldattın"diyerek elimi göğsüne vurdum , sıcacıktı .
"Kelebegim beni bir dinleseydin bunlar başımıza gelirmiydi hiç "
"Ne dinleyecegim seni be nefret ediyorum senden nef--" lafımı söyleyemeden dudaklarımın üstünde ki baskıyla susmak zorunda kalmıştım.
Ah bu dudaklar karşılık vermemek için dirensem de dayanamamıştım bir aydır hasret kaldığım dudaklardan nasıl ayrı kalabilirdim ki .
Sonra o kız geldi yine aklıma hemen kendime gelip Ali'yi ittim gözümden düşen bir damla yaşı silip işaret parmağımı sıcacık göğsüne tekrar koydum .
"Bir daha sakın bana dokunma anlıyor musun sakın "
"Kelebeğim yapma boyle ağlama dayanamıyorum ama sana gerçekleri anlatacağım gece evin arkasındaki kulübeye gel herşeyi öğreneceksin tamam mı " deyip alnıma buse kondurdu .
Aklım kanma sakın derken kalbim yine ona kanmisti .
-
Pera'yla ilham alıyorum 😂
Bilmeyenler için OKYANUSUM hikayesinin ikinci bölümünü yayınladım ..
Sizler seviyorum 💛
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin kelebekler 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Roman pour AdolescentsKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...