34.Sen hep böyle gül işte

9.2K 335 29
                                    

Otuz dördüncü bölüm . "Sen hep böyle gül işte "

Keyifli okumalar ....

-

Zeyno'dan.

Mutfaktan hiç birşey demeden çıktıktan sonra oturup sohbet ettik .


Dalya'nın fikriyle doğruluk cesaretlik oynarken Şişe Dalya ile Ali arasından durdu . Ali cesaretlik dediğinde Dalya ,

"Madem bu kadar cesaretlisin Ali'cim yoldan geçen bir adamı durdurup ona evlenme teklifi et "dediğinde gözlerini sonuna kadar açıp uzaylı görmüş gibi yengeme baktım.


Gülmemek için dudaklarımı ısırıyordum , oh olsun sana Ali .



"Bunu yapma yenge ben gay miyim ya yaktın beni " dediginde kahkahamı serbest bıraktım .

Yarım saat sonra eve döndüğümüzde kahkahalarımız susmuyordu .
Ali yoldan geçen bir çocuğa evlenme teklifi etmiş çocukta , gay çıkmış ve şöyle demişti .



"Önce  tanışalım bebeğim evleniriz sonra" bizde çocuğu oracıkta bırakıp kaçmıştık .



Allah'tan bunu kameraya çekip ölümsüzleştirmiştim de kahkahalarımız eksik olmayacaktı.

-

Ali'nin gitmesi üzerine odama çıkıp düşünmeye başladım gidicek miydim , kulübeye kalbimi dinleyecek miydim ?


Onu çok özlediğimi bu gece daha fazla farketmiştim .

Kararımı vermiştim gidicektim belki de herşeyi ben yanlış anlamıştım o beni aldatmamıştı ona güvenmek istiyordum .



Üstümdeki beyaz elbiseyi çıkarıp yatağa koydum siyah kotumu beyaz tişörtümü üstüme geçirip saçlarımı gelişi güzel topladım , spor ayakkabılarımı da giyinip aşağıya indim .İçimden dua etmeye başlamıştım bile .



'İnşallah beni ikna edersin Ali bey '.

Evden alel acele çıkıp kulübenin oraya doğru yürümeye başladım .Arabasına yaslanmış sigara içiyordu .

Kemikli erkeksi yüzü, çıkık köprücük koprüsü , adem elması ve ince kemikli eli ile sigara içerken ne kadar yakışıklı gözüktüğünün farkında mıydı acaba ?


Yavaş yavaş yanına yaklaştım. Duyacaklarımdan korkuyor muydum ? Belki de mutlu olacaktım .


Beni gördügünde sigarasını yere atıp ayağı ile ezdi sonra bana yaklaşıp sımsıkı sarıldı .


Çok özlemiştim boynuna burnumu sürtüp kokusunu doyasıya içime çekmeyi , ama kırgındım ona gidişine beni aldatışına .



Söyledikleri kalbimin kırıklarını onarırsa yapabilirdim ona eskisi gibi sarılabilirdim . Elimle biraz uzaklaştırıp genzimi temizledim . 

"Dinliyorum "

Başını salladı . Sonra eli ile arabayı isaret etti .

"Üşürsün dışarısı soğuk arabaya geçelim " seni düşündü diyen iç sesimi susturup arabaya gectim .



"Öncelikle lafımı kesmeden dinle lütfen " dedi .

Onu onaylayıp başımı salladım .

"O gün yani eve gelip o kızı kapıda benim gömleğim ile gördügün gün evde bile değildim " gözlerimi kapatıp üzüntümü dindirmeye çalıştım o günü hatırlamak beni yıpratıyordu .



"Belki bana inanmayabilirsin ama kamera kayıtlarına bakabilirsin kelebeğim , sen evden ağlayarak son sürat çıkınca birseyler olduğunu anladım peşinden gelecektim ama yetişemedim zaten "



"Seni ağlatan seyi bulmak ve haddini bildirmek istiyordum , hemen eve çıktım sonra o kız iste Merve benim gömleğimi giymiş evdeydi inan bana benim de geldigimde haberim oldu hemen kovdum onu " dediginde ağlamaya başladım ne kadar da salaktım biraz daha beklesem belkide gercekleri öğrenecektim .




Hemen beni kucagina çekip sımsıkı sarıldı ayrı kaldığımız günlerin acısını çıkarır gibi , kemiklerimi kırarcasına .




Burnumu boynuna gömüp kokusunu içine çektim herşeyini özlemiştim bu adamın .


"Aglama güzelim inan eve nasıl girdi onu bile bilmiyorum seninle konuşacaktım fakat acil iş icin yurtdışına çıkmam gerekti gitmeyecektim fakat abin neler oldugunu anlayacaktı Merve abine bizden bahsetmiş  " dediğinde korkuyla Ali'ye baktım .


"Bakma öyle tabiki bana inandı abin , yok myle birşey dedim , gitmeyecektim ama işte durum böyleydi seni arıyamadım , çünkü abin sevgilin olduğundan şüpheleniyor ve telefonunu dinletiyor " şok olmuş gözlerle ona bakıyordum .



Cebinden bir telefon çıkartıp bana uzattı .
"Al bunu benimle bu şekilde iletişime geçeceksin "



"Teşekkür ederim " diyerek yanağını öptüm .



"Bana kalsa hemen isterim seni kendime abin vermezse de kaçırırım " dediginde kahkaha attım .


"Sen hep böyle gül işte " dediginde kızaran yüzümü saçlarımla kapatmaya çalıştım .



Saçlarımı sağ omzumda toplayıp açıkta kalan boynuma minik öpücükler kondurmaya başladı , bu his harikaydı .



Yavaş yavaş dudaklarıma yaklaştığında heyecanlanmıştım .Sonunda dudaklarımla buluşan dudaklarina karşılık verdim , bir elini tişörtün icine sokup yavaş yavaş elini hareket ettirmeye basladı .


Elini kalçama getirip sıktığında ağzının içine doğru inledim .


Allahım ben ne yapıyordum böyle yarın utançtan ölecektim .Ali geri çekilip alnıma öpücük kondurdu .



"Eger durmazsak sevgilim hiç iyi şeyler olmayacak " dediginde hemen başımı sallayıp yan tarafa oturdum .Utancımdan yüzüne bakamıyordum .



"Ş.şeyi şey yapayım sonra şey yaparız " dediğimde saçmaladığımı farkedip hemen arabadan indim .Arkamdan Ali'nin kahkahalarını duydugumda bu sesi çok özledigimi farketmiştim .



Hadi bakalım yoruma çökün , elinizi korkak alıştırmayın 💙

Oylarıda unutmayalım 😊

Sizleri Seviyorum 🤗

-

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin