Keyifli okumalar ...
-
On yedinci bölüm..."Kadınım da olacaksın "
Denizin karşısında ki parkta sarılarak oturuyorduk , özlemini çektiğim kollar , şimdi yanımdaydı.
"Nasıl anladın beni sevdiğini " dediğimde başımı göğsünden çekip gözlerime baktı ..
"Zaten sana karşı hep yakındım , seni kıskanıyordum " dediğinde gülümsedim .
"Çekim hissediyordum, yani öyle sanıyordum , belki de imkansız olduğumuz için böyle düşünmek istiyordum bilmiyorum ama " derin bir nefes alıp devam etti.
"Baler Amerikaya gitti dediğinde beynimden vurulmuşa döndüm, odadan nasıl çıktım havaalanına nasıl geldim hatırlamıyorum bile sakın sakın gitme Zeyno beni sensizlikle cezalandırma "
Alışkın değildi , bu sözlere hele ki Ali'nin ağzından.
Ellerim ile yüzünü avcuma alıp gözlerine derinden baktım .
"Gidemem ki artık ben seni kaç sene boyunca sessizce sevdim , sen beni görmesen de " gözleri dudaklarıma kaydığında fısıldadı .
"Sana yaptığım herşey için özür dilerim kelebek , kanatlarını kopardığım için özür dilerim "
Aklıma takılan soruyla Ali'den uzaklaşıp yüzüne dikkatlice baktım .
"K.kübra'dan ayrıldın mı ?" dediğimde genzini temizleyip gözlerini kaçırdı .
"İnanamıyorum sana hala onunla sevgili iken beni mi öptün "dediğimde gözlerinde öfke gördüm.
"Aniden gidiceğini duyduğumda senin yanına geldim , Kübra'dan ayrılma fırsatım olmadı Zeyno " dediğinde gözlerimi yumdum . Bu günün en mutlu günüm olması lazımken içimde tamamlanamayan boşluklar vardı .
"Ben eve gidip gitmediğimi haber vermeliyim " dediğimde bana uzun uzun baktı , başını salladığında konuştu.
"Seni bırakayım "
"Gerek yok ben taksiyle --"
"Gerek var Zeyno sen benim sevgilimsin ve buna gerek var " dediğinde kaşlarımı çattım .İçim deki Zeyno göbek atmaya başladığında ben sinirlenmiştim.
"Nereden sevgilin oluyorum ben senin hiç bir şeyin değilim Ali abi bir insanın sevgilisi varken ikinci sevgilisi olamaz " diyerek saçlarımı savurdum . Yanından geçerek arabaya doğru giderken kolumdan tuttu .
"Abini sikerim kızım senin benimsin lan sen Kübra sürtüğü ile kendini bir mi tutuyorsun "deyip dudaklarıma yapıştı , karşılık vermemek için direndim , direndim , ve sonunda başarılı olup onu ittim .
"Beni bir daha öpme biz hiç birşey değiliz daha bana çıkma teklifi bile etmedin " içimden hınzır hınzır sırıtırken kendi kendime fısıldadım , her yaptığının bir bedeli olur Ali bey . Bunca yıl yaşadıklarımı ödetmeyeceğimi mi sandın ?
"Sana ilk okul bebeleri gibi çıkma teklifi mi edecem lan "
"Eğer beni istiyorsan böyle bayım işine gelmiyorda beni bir daha görmezsin " ortaya blöf atmıştım .
"Tamam lan tamam ona da tamam, kalbine kondum nasıl olsa yakında kadınımda olacaksın " diyerek alnımdan öptü . Allah'ım eğer bunlar bir rüyaysa ben bu rüyadan uyanmamaya razıydım .
----
Yarım saat sonra evin bir önce ki sokağın da indiğim de bavulumu alıp Ali'ye el salladım .
Arkamdan koşup kolumu tuttu . Yüzüme çikolatasını almış küçük bir çoçuk gibi bakarken konuştu .
"Bir öpücük verde git güzelim "
Ah öp hadi ! diyen iç sesime gözlerimi devirdim .
"Ali abi ne diyorsun sen " dediğimde gözlerini sinirle yumdu .
"Ne abisi kızım , başlatma abine de öpücük ver "
"Sevgili olmadan olmaz " diyerek havadan öpücük yolladım .
Eve vardığımda annem ve yengelerin içeride oturuyorlardı .
Bavulu köşeye atıp bağırdım .
"Ben geldimm ev hali "
"Kızım ne işin var burada senin"
"Aşk olsun annem burası benim de evim " dediğimde sımsıkı sarıldı bana .
"Deli kız seni " yengelerimde sarıldığında ben koşarak odama çıktım .
Günlüğüme iyi bir şeyler yazmanın zamanı geldi de geçiyordu bile .
--
Sınır 30 vote 20 yorum istiyorum 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Teen FictionKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...