42.Yanlış anlaşılma

9.9K 318 25
                                    

Kırk ikinci bölüm . " Yanlış anlaşılma "

İyi okumalar .



"Bu ne demek oluyor " diye kükreyen abimin sesi ile  ürkek bir kedi gibi yerimden hopladım .


"Size diyorum" diye tekrardan bağırınca araya yengem girdi .



" Baler sakin ol herşeyi açıklayacağım "



"Bence Zeyno'dan dinleyelim rezilliklerini " dediğinde daha çok ağlamaya başladım . Kesik kesik aldığım nefeslerle zar zor cümlemi toparlamaya çalıştım .



"A-bi b-ben özür dilerim "  abimin gerildiğini sıktığı dişlerinden anlamıştım .



"Senin özür dilemen ailemize yaptığın rezillikleri temizlemiyor , seviyorum dedin sana kızamadım bile bütün sinirimi kum torbalarından çıkarttım ama Zeyno " diyerek yanında duran sandalyeye tekme attı .


Çığlık attığımda korkudan titriyordum .


"Baler  sakin ol  kendine gel " diyen yengem yanına gitmeye çalışı ama abim  eli ile onu uzaklaştırdı ve "Sen karışma Dalya " dedi .



"Ama Zeyno hamilelik ne demek ? Sen ailemize nasıl bir - " diyerek sustuğunda yere çömelip şiddetli bir şekilde ağlamamı sürdürdüm ..


Sanırsam sinir krizi geçiriyordum , saçlarımı yolmaya başladığımda abimin yanıma geldiğini zar zor görmüştüm .


Elleri ile başımı alıp göğsüne yatırdı .


"Şşşş sakin ol meleğim ben öyle demek istemedim "



Biraz daha sakinleştiğim de abim konuşmaya başladı .

"Şimdi bana herşeyi anlatmanı istiyorum Zeyno atlamadan , yalan söylemeden  " başımı salladım .


"Sana herşeyi anlatacağım abi "



"Ben Ali'yi sevdim , küçüklüğümden beri gözlerimi onunla açtım , o hiç bir zaman beni farketmedi ama ben onu sevdim , kendimden vazgeçecek kadar sevdim , bir süre sonra o da beni sevdi sonra sen öğrendin " dediğimde abim sinirle konuştu .



"Bunları biliyorum , burdan sonra ki meselelere gel " dedi .


Gözümden akan bir damla yaşı silip cevap verdim.


"Sonra hamile olduğumu öğrendim" abim iyicene  gerildiğin de yengem  destek olurcasına elini tuttu . Ali'nin şuan da bana destek olmasını o kadar çok isterdim ki ..




"Öğrenir öğrenmez Dalya'ya anlatıcaktım ama bana kırgın olduğunu biliyordum " deyip ona baktığım da yanıma gelip elimden tuttu.



"Kırgın degilim "dedi. Ona gerçeklikten uzak bir gülümseme sunup konuşmama  devam ettim.



"Onun için Ali 'ye gittim söyleyecektim ,  ama - " devam edemedim . Bana ihanet etti diyemedim . Havaya bakıp gözümden  akan  yaşları sildim.



"Ama kapıyı bir kadın açtı ,bornozlu bir kadın " deyip sahte bir şekilde gülümsedim.



Bunu duyar duymaz abim ayağa kalkıp masanın üstündeki süsleri yerle bir etti .




KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin