24.Hayal kırıklığı

12.8K 375 14
                                    

Ufak bir soru ?

- Kitap yazıpta kapağa ihtiyacı olan varsa bana ulaşabilir ? Elimde fazladan kapaklar var (hiç kullanmadım)😊


Yirmi dördüncü bölüm . "Hayal kırıklığı"


"Sizce aşk nedir arkadaşlar " arkadan adının Kübra olduğunu hatırladığım kız hemen konuştu .


"Bence aşk karşısında ki kişinin yakışıklı olup olmamasına bağlı " dediğinde gözlerimi devirdim .

Aşk gibi bir duyguyu salakça yorumlamak , bence gerizekalılıktı .

Genzini temizleyip konuştum.

"Bence aşk nedir biliyor musunuz , birisi için dünyada ki bütün herkesten vazgeçmek ve bundan zerre kadar pişmanlık duymamaktır , bence aşk bir insanın göğüs kafesinin zorlanmasıdır , kalbinin sesini etrafındakilerin duymasıdır "  nefesimi dışarı verip devam ettim .



"Bence aşk , durgun bir denize yelken açıp fırtınaya yakalanmaktır ." sınıftan gelen ıslık  seslerine gözlerimi devirdim , bir avuç ergen , zil çaldığın da çantamı toplayıp dışarı çıktım . 


Bugün Kaan ile davete gidecektim , bunun için Kaan beni almaya gelecek üstüme birşeyler alacaktık  . Abimden yalvar yakar izin almayı başarmıştım .


Dışarı çıktığım da birbirine sinirle bakan Ali ve Kaan 'ı gördüm . Gözlerimi sonuna kadar açıp , ikisine baktım .


Ali'nin burada ne işi vardı ? Hemen ikisinin yanına gidip , konuştum .


"Ne oluyor burada " Ali bana sinirle bakıp tısladı .


"Sen anlatacaksın onu " dediğinde anlamamış gibi ona baktım.


"Neyi anlatacağım "


"Davet meselesini " diye kükrediğinde bir adım geriye kaçıp dudağımı dişledim .


"Ş.şey ben onu sana söylemedim mi ?"


"Gidiceksin yani "


"E.evet yani Kaan 'a söz verdim " deyip Kaan ' a baktım . Bana gülümsediğinde zoraki bir şekilde bende gülümsedim .


"Peki git " dediğin de gerçek olup olmadığını anlamak için Ali'ye baktım.Gözlerinde gördüğüm hayal kırıklığı bana kırıldığının kanıtıydı.



"Ali.."eliyle beni susturdu .


"Önemli değil eğlenmene bak " diyerek arabasına atladı , ben ise arkasından öylece bakakaldım.

Kaan ' a bakıp "Gidelim " diye fısıldadım. Aklımdan Ali'nin bana olan son bakışı gitmiyordu.




Aldığımız elbiseyi ve ayakkabıyı giyinip kuaförün aynasından kendime baktım .

Kırmızı dekoltesi olmayıp boynumu kapatan balık elbise , ve siyah stilettolarımı giyip saçlarımı iki yandan toplayıp arkadan kıstırmıştım .  Savrulan saçlarıma maşa yapıp sağ omzuma alınmıştı .

Bordo bir ruj ve öje  , göz makyajıma rimel sürülmüştü.

Kendimi beğeni ile süzüp gülümsemeye çalıştım , ama başaramadım aklım fikrim Ali'nin son bakışındayken gülümsemek zor geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kendimi beğeni ile süzüp gülümsemeye çalıştım , ama başaramadım aklım fikrim Ali'nin son bakışındayken gülümsemek zor geliyordu .

Korno çalındığın da Kaan 'ın heldiğini anladım . Hemen dışarı çıktığımda Kaan simsiyah smokinin üstünde gayet yakışıklı görünüyordu , sakallarını da kesmişti .


Bir an için onu Ali olarak düşündüm , sonra ne yaptığımın farkına varıp kendime geldim .


Kolunu uzattığında dudaklarıma zoraki bir gülümseme kondurup arabaya geçtim .

Küçüğüm daha çok küçüğüm .

Radyo da çalan şarkı bana yine onu hatırlatırken ne yaptığımı sorguladım .


İyi bir şey mi yapıyordum arkadaşımın kalbini kırmıştım ve af diliyordum bunda kötü ne vardı ki ? Ama ,

Bir kişinin kalbini kazanırken diğer kişinin kalbini kırmıştım , hemde aşık olduğum adamın ...

-

#Diğer bölüm davet inşallah sizce ne olacak ?

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin 💜

Sizleri seviyor , öpüyorum iyi geceler 🌙 🙋

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin