İlk aşklar .Yazılan ilk şiir .
Yastığa düşen ilk gözyaşı .
~~~~
On ikinci bölüm. " Kan "
Arkamda hissettiğim nefes beni cehennem azabına uğratırken , o cehennem de yanıp yanmamak arasında kararsızdım .
"Söylesene küçük , onu buraya getirirken ne düşünüyordun " sıcak nefesi beni kavururken , şuracıkta bayılmamak için kendimle büyük bir savaş veriyordum , zar zor bulduğum sesimle konuştum .
"Arkadaşımı getirmem sorun olmaz diye düşündüm Ali abi "abinin üstüne basa basa konulurken sinirlendiğini gerilen vücudu ile anlıyordum.
Vücudunu arkadan bana iterken şu am resmen birleşmiş durumdaydık . Ben derin bir nefes alıp konuştum.
"Ç.çekilir misin "
Saçlarımın arasında nefesini hissederken konuştu .
"Niye sana yakın olmam hoşuna gitmiyor mu " erkeksi ve boğuk sesi inleyip başımı geriye atmamı sağlarken o da hırlayıp boynuma yapıştı .
Dudakları ile boynumu sömürürken çekilmeye çalıştım . Ama o beni eliyle kendine bastırıp aynadan bana baktı .
Bende ona bakarken konuştu .
"Görüyor musun küçük ne haldeyim " kendini bana tekrar ittiğinde yutkundum .
"A.ali a.abi"
"Ahh sikerim abini de senide " elini boynuma getirip okşadı .
"Burası benim küçüğüm " diyerek orayı öptü , sahiplenircesine .
Elini aşağıya indirip bacaklarımı okşadı .
"Senin vücudun benim küçük ve çok yakında orada izlerim olacak "
Boynuma ıslak ve sıcak bir öpücük bırakıp kilitli kapıyı açtı . Gözden kaybolurken , kendimi yere bıraktım.
Bu adam benim ölüm fermanımı imzalayacaktı .
Kalbim göğüs kafesini delip geçmeye çalışırken beynim yine ona kapıldın diye haykırıyordu .
🔱
Ne kadar durdum bilmiyorum ama , ayağa kalkıp aynadan kendime baktım.
Toparlanması zor olacaktı biliyordum , ama bunu başarmalıydım.
Boynuma su çarpıp onun öpücüklerinin etkisinden kurtulmaya çalışıyordum , ama nafile onları vücudumdan da aklımdan da atamazdım .
Ne demişti o , yakında vücudun da izlerim olacak , kalbim de zaten
büyük bir iz bırakmıştı , şimdi ise ruhumu parçalamasına izin vermezdim , veremezdim...Kapı kulbunu çevirip içeriye doğru adımlarımı attım.
Abim gilin yanına vardığımda Kaan 'ın yanına kuruldum .
Hiç bir şey sormadıkların da kaşlarımı çattım.
"Bu saate kadar nerede olduğumu sormayacak mısın " Kaan 'ın kulağına fısıltı şeklinde konuştuğumda bana bakıp cevap verdi.
"Ali arkadaşını gördüğünü ve onunla biraz sohbet edeceğini söyledi , yoksa yalan --"
"Hayır hayır doğru Dilan 'ı gördüm de sohbet ettik , sadece meraklanmayın diye sordum " dediğimde inanmış gibi başını salladı .
Derin bir nefes aldım , benim kendimi toparlayamayacağımı biliyordu , onun için yalan söylemişti , pislik benim bu kadar iradesiz olduğumu o da biliyordu.
Kendimden nefret ettim bu kadar iradesiz olduğum için .
Kendimden nefret ettim, ona karşı koyamadığım için .
Ve yine kendimden nefret ettim onca yaptığından sonra hala onu seven kalbim için .
Çalan şarkı'ya kulağımı verdim , peranın sesi beni rahatlatırken gülümsedim.
Yarınlar için söz veremem
Bilmem bu ömre kaç hayat daha sığar
Biz kelebeklerin kaç yarını var
Bir nefes yetmez görüp göreceklerim.Kaan şarkıya eşlik ederken ne kadar güzel bir sesi olduğunu düşündüm.
Şimdi masal anlat bana
Kahramanı benmişim gibi
Yere düşen üç elmadan
Her biri benmişim gibiAli'nin gözlerinde ki gördüğüm öfke beni yiyip bitirirken , tepki veremedim . Kaan artık daha yakınımdayken şarkıyı söylerken bende eşlik ettim, Ali'nin gözlerinin içine baka baka .
Sonra topla beni düştüğüm yerden
Beni boş yere yorma
Derdim deniz, efkarım derya
Kelimeler yandı yanıyor halaSende hiç ben kalmadıysa
Ömrümü al da git kalan
Beni boş yere yorma
Beni boş yere yormaDerdim deniz, efkarım derya
Kelimeler yandı yanıyor hala
Sende hiç ben kalmadıysa
Ömrümü al da git üstü kalsınHiç bitmiyor sonbaharım
Baş başa düşer yapraklarım
Bütün unuttuklarıma kendi adını yaz
Ve sonra topla beni düştüğüm yerdenAli 'nin elinde ki viski bardağı , şiddetli bir şekilde parçalanırken elinden akan kan ile herkes kaygıyla Ali'ye bakıyordu .
Ben ise hiç bir şey yapamıyordum, onun elinden akan kan benim kalbime damlıyorken öylece baktım.
~~~~
Sınır : 25 oy 10 yorum .
Sizleri seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Teen FictionKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...