18.İz

17.3K 510 32
                                    

Keyifli okumalar ...

On sekizinci bölüm " İz "

Öperek uyandırdım bu sabah ayrılığı. Fırından yeni çıkan bekleyişler satın aldım. Kırmızı mavi köşeli yalnızlığımı serdim masaya. Manzaraysa ayrılığa sıfır! İşte her şey hazır.. Acılarımla iki lafın belini kırdık. Yokluğunda bir kuş sütü eksik. Yalnızlığım ve ben; seni çok bekledik.


Günlüğüm de eskiden Ali'ye söyleyemediklerimi yazdığım yazıları okuyordum .

Şimdi yenilerini ekleme zamanıydı .

Mutluluk ...

Öyle mutluyum ki , bir kuşun kanat çırpması kadar , bir annenin doğum yaptığında bebeğini ilk kucağına alışı kadar, bir çocuğun karne hediyesini alması kadar mutluyum ...

Hayatımı değiştiren adam , bana ilklerimi yaşatan adam ....

Öyle mutluyum ki , kalbine konduğum için , beni sevdiğin için...

Defteri kapatıp dolabımı açtım , abim ve babama gitmediğimi söylemek için şirkete gidicektim , hem belki biraz Ali'yide görürdüm.


Hemen duş alıp , bornozuma sarındım.


Kot şortumu giyip üstüne göbeğimi açık bırakacak tişörtü giydim . Sırt çantama gerekli malzemeleri koyup yatağa attım.



İnce bir eyelenir sürüp dudağıma hafif parlatıcı ekledim , çantamı sırtıma takıp vanslarımı ayaklarıma geçirdim .



Koşarak aşağıya indiğimde içeriye "Ben babamın yanına gidiyorum " diyerek bağırıp çıktım .



Hamdi abi beni yarım saat içerisin de getirdiğinde hemen inip Kahramanoğlu şirketine girdim.



Abimin odasına doğru girip "Ben geldim " diye bağırdım . Ama iyi bir zaman değildi çünkü beş adam bana gülecek gibi bakıyor abim şaşkın bir şekilde Ali ise sinirle bana bakıyordu.



Abim toplantı bitmiştir dediğinde odadakiler teker teker dışarı çıktı , abim hemen gelip bana sıkı sıkı sarıldı.



"Ne işin var senin burada "



"Ya niye herkes aynı soruyu soruyor burası benim de şirketim " dediğimde abim yanağımdan makas alıp konuştu .



"Öyle ama Amerika'da olman gerekmiyor muydu senin "


"Valla abicim tam gidiyordum , sonra içimden bir öküz gitme dedi " dediğimde Ali kaşlarını çatmış bana bakıyordu . Ben gülmemek için dudağımı dişlerken abim araya girdi .


"O içinde ki öküzü sevdim " dediğinde Ali gülümsedi .


"Selam Ali abi " dediğimde bozuntuya vermeden gülümsedi .

"İyiyim ufaklık " kaşlarımı kaldırıp alayla ona baktım .


Sonra bende gülümseyip karşımda ki yakışıklı adamlara baktım.

"Ee bir kutlama yapar mıyız " dediğimde abim başını salladı . Ali telefonunu çıkartıp .


"Ben Selimi arayayım , karaoke vardı onun mekanında bugün oraya gidelim " dediğinde başımı salladım . Hatırlamıştım o mekanı , ama düşünmek istemiyordum mutluydum .



"Neyse o zaman ben eve gidip hazırlanayım " dediğimde abim başını salladı .

Ali araya girip "Benimde odada işlerim var " diyerek arkamdan çıktı .


Sekretere baktığımda yerinde yoktu , bunu fırsat bilen Ali kolumu tutup odasına soktu. Kapı ile arasında kaldığımda kulak mememi dişleyip konuştu .

"Demek , öküz ha " dediğinde konuşmaya çalıştım .

"Ö.öyle " boynuma öpücükler kondururken konuştu .

"O öküz sana bak neler yapıcak " diyerek elini belimde gezdirdi . Vücudum temasından dolayı yanmaya başladığında konuştum .


"A.ali kuralımı biliyorsun " dediğimde kafasını kaldırmadan konuştu .


"Tamam herşey istediğin gibi olacak Kübradan da ayrıldım , ama şuan seni özledim " dediğinde dern bir nefes aldım .

Kübradan ayrılmıştı !

Bacaklarımı okşayıp ,

"Bir daha bu siktiğimin şortlarını giymeyeceksin " dediğinde "hıhı" dedim . Tabi ki giyecektim .


"Akşama sakın kısa birşey gitme bacaklarını kırarım " deyip dudaklarımı öpmeye başladı . Ellerimi boynuna dolayıp karşılık vermeye devam ettim .


Ayrıldığımızda ona gülümseyip "Görüşürüz " dedim ve odadan çıktım .


Eve geldiğimde hemen odama çıkıp yatağa oturdum ,Mutluydum . Aynadan kendimi gördüğümde annemgilin iyi ki beni görmediklerini düşündüm . Çünkü Ali boynumda iz bırakmıştı piç kurusu .


O geceki sözleri aklıma geldi .

"Senin vücudun benim küçük  ve çok yakında orada izlerim olacak "

-

Sınır : 30 vote 15 yorum  (önceki olmamış ama dayanamadım sizlere ) 😏

Seviliyonuzz 🎈❤️

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin