Bölüm Şarkısı dinleyerek okuyun 🎈 Cesaretin var mı aşka 💎
Keyifli okumalar ...
On altıncı bölüm. " Aşığım Ulan Sana "
Ali'den
Şirkete girdiğimde bana bakan kızlara sırıttım .
Baler'in odasına girdiğimde bağırmaya başladım.
"Rerere rarara Galatasaray Galatasaray sen çok yaşa "
"Akşama nerde izliyoruz maçı ortak" Baler'in düşünce ile camdan dışarıyı seyrettiğini gördüğümde kaşlarımı çattım.
"Ne oluyor olum ne bu düşünceler "
"Zeyno Amerika'ya gitti"
Üç kelime hayatımı alt üst eden üst kelime . Neden niye gitti önemi yoktu . Gitmişti , Kalbim duracak gibi oldu , Gidemezdi kalbime oturan yükle Baler'e baktım .
"Uçağı kaçta " saatine bakıp cevap verdi .
"Bir buçuk saat sonra kalkar " dediğinde kalbimin sesini dinledim , mantığım devre dışı kalmışken hemen odadan çıktım .
Baler'in arkamdan bağrışlarını duymadan koştum .
Arabaya nasıl bindim bilmiyorum , kalbim böyle atarken onun gitmesine izin veremezdim .
Çekim dedim arzu dedim kimi kandırdım ki , sikiyim aşıktım işte bal gibi de seviyodum ben bu kızı .
"Çekil lan önümden piç " önüm de ki arabaya düdük çalıp küfrederken yetişmeye çalışıyordum .
Sonunda havalanına girdiğimde hemen indim. İlerledim ilerledim nefes nefese kalmışken onu gördüm.
Dalgalı sarı saçları , beyaz elbisesi ile kuğu gibi süzülüyordu .
Çok geçmeden bağırdım , avazım çıktığı kadar .
"Bana veda etmeden mi gidiceksin küçüğüm "
(Şarkıyı burdan sonra açabilirsiniz )
Zeyno'dan
Kalbim vücuduma sığmıyor dışarı fırlamak için can atıyordu .
Arkama döndüm , o beni kavuran ateş gibi yakan gözleri gördüm.
Gerçek miydi yoksa hayal mi ?
"Neden geldin "
"Konuşmamız gerek "
"Konuşucak herşeyi o gece söylediğimizi düşünüyorum " diyerek tek kaşımı kaldırdım .
Havaalanında ki her kez durmuş bizi izliyordu . Bu adamı gördükçe kalbim , dayanılmaz bir acı çekiyordu .!
"Evet adilik ettim o gece , ama bu günkü konuşacaklarımız bu değil küçük "
Zeyno karşısında ki yüzsüz adama baktı ne laf anlamaz adamdı bu.
"Hiç bir şey konuşmayacağız , hoşçakal "
Sonra bütün sesler kesildi ve Ali bağırmaya başladı .
"Gidemezsin lan Amerika'ya izin vermiyorum " alayla arkamı dönüp bende bağırdım .
"Senden izin almıyorum bayım "
"Seviyorum lan seni " kalbimde ki kelebek uçtu uçtu ve Ali'ye kondu.
Ne diyordu bu adam seviyorum mu ?
"Ne diyorsun sen "
"Olmaz dedim , kardeşim dedim , sadece çekim geçici heves dedim, ama bu hiçbiri değil be güzelim kalbime kelebek gibi kondun ne gidebiliyorsun ne de ben atabiliyorum " sonra yanıma geldi aramız da ki mesafeyi kapattı.
Cesaretin var mı aşka ?
"Ama yok , olmadı atamadım seni Aşığım ulan sana " gözlerim de ki yaşlar şelale gibi akarken Ali'nin gözlerine baktım .
Yalan yoktu , sevgi vardı .
Sevdiğim adam , beni seviyordu .
"Özür dilerim bütün yaptığım şerefsizlikler için affet be güzelim affet bu salak adamı " sonrası dudaklarıma kapanan dudaklar . Saat kaçtı neredeydik ?
İlk öpücüğünüzü nasıl hayal ederdiniz veya kiminle ?
Ben ilk öpücüğümü her zaman bu adamla istemiştim , hayal ettiğim yer burası değil di gerçi ama ne önemi vardı ki . Bu adam vardı yanımda .
Geri çekildiğinde gözlerine baktım.
"Bu dudaklarının tadını aldım , birdaha bırakamam kelebeğim "
"Bırakma o zaman , sev beni incittiğin yerden , kırdığın yerden öp onar beni " bu sefer ben kapandım o güzel dudaklarına kana kana içtim .
Birbirimizi kırdığımız yerlerden öpüyorduk , o zaman kalbimden öp beni adam .
--
Beğenmeniz dileğiyle , içime sinmeyen bir bölüm 🙄
Sınır : 28 vote 18 yorum😍❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
أدب المراهقينKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...