11.Bakışlarıyla yakan adam *

19.8K 594 20
                                    

Multimedya minedmr4   için kapak sözüm 🙈

-

On birinci bölüm. "Bakışlarıyla yakan adam "

Bu gün küllerinden yeniden doğma günüydü.


Ve lanet olsun bu gün Kübra'nında doğum günüydü.


Bir saat sonra , her zaman ki barda kutlanacaktı.


Ona kendisi gibi süslü bir telefon kabı almıştım . Ah bu ona fazlaydı bile.


Ali'yi ne kadar görmek istemesem de abimin birşeyleri çakmaması için mecburdum.



Bende abimden izin alıp , bir arkadaşım diyerek Kaan'ı davet etmiştim.Tabi ki ona "abicim arkadaşım erkek ve sen tanımıyorsun " demedim . Ona da sürpriz olacaktı.



Kaan da geçenkinin hıncını alıp Ali'yi sinir etmek için seve seve kabul etmişti .


Akşamdan hazırladığım siyah dizimin üstünde deri eteği geçirdim. Arkamı uzun tülü kapatıyordu.



Üstüme de siyah büstiyeri geçirip ayağıma vazgeçilmez stilettolarımı geçirdim.



Saçlarımı iki taraftan örüp piercing 'imi burnuma taktım. Eyeniler ve rimel sürüp dudaklarımı es geçtim.


Abim ve yengem dışarı çardakta oturmuş beni bekliyorlardı .


Yengem zümrüt yeşili straplez bir elbise giymiş ve abim sesini çıkartmamıştı hayret.Güzel kadındı vesselam , ama huyu güzel olmadıktan sonra , güzel olsa ne olacaktı ki .


"Hadi çıkalım" dediğimde abim başını salladı . Bir şeylere morali bozuk gibi gözüküyordu , ama üstünde çok durmadım.


Arabada giderken Kaan 'a beni kapıda beklemesi için , mesaj attım. Oda on dakikaya orada olacağını belirten mesaj atmıştı .



Sonunda geldiğimizde Kaan 'ı spor bir takımla görünce nefesim kesildi , bu adam bu kadar yakışıklı olmayı nerden öğrenmişti .


Hemen Kaan 'ın yanına koştum , abim ve yengem yanıma geldiğinde içimden bildiğim duaları etmeye başladım.


"Ertürk , nasılsın " diyerek elini uzatan abime şok olmuş gözlerle baktım.


"İyiyim Kahramanoğlu " dediğinde birbirlerini tanıdıklarını anladım , ama nereden ?



Kaan meraklı bakışlarımı gördüğünde açıklama gereksiniminde bulundu .


"Baler , birlikte iş yaptığımız bir şirketin sahibi yani sizin "dediğinde başımı salladım. Kaan beni daha önceden tanıyor olabilir miydi ?


Abim kaşlarını çatıp bana baktı .

"Siz nereden tanışıyorsunuz ?"


"Şey biz arkadaşım yani geçen şeydeydik, orada oturduk , arkadaş --"



"Ah anladık biz canım hadi girelim artık " diyerek abimi kolundan sürükleyen yengeme ilk defa işe yaradın bakışlarımdan fırlattım.




Kaan 'a gülümseyip hemen koluna girdim.


"Hoş gözüküyorsun " dediğinde gülümsedim.


"Sende öyle " Kaan ifadesizce bana baktığında , bu adamın bu soğuk bakışları bana atmamasını diledim.


"Onun seviyorsun, ve onu kıskandırmaya çalışmak için beni kullanıyorsun " dediğinde kaşlarımı çattım.


Asla böyle bir şey yapmazdım !

"Saçmalama Kaan ben seni gerçekten arkadaşım olarak görüyorum "

"Kendine itiraf edemiyorsun ama öyle " dediğinde ağzımı açacakken Kübra'nın tiz sesini duydum. Ali ile yan yana misafirleri karşılıyorlardı . Kübra
Kaan 'ı dikkatli bir şekilde süzüyordu .


"Ah Hoşgeldin canım " diyerek yapay bir gülümseme sundu .


"Hoşbulduk " dediğimde gözlerim Ali'nin üstündeydi .


Ama onun gözleri Kaan 'ın koluna koyduğum elimdeydi .


O gün geldi aklıma bana dokunuşu hemen gözlerimi yumup kendime gelmeye çalıştım. Kübra ,



"Diğer abin mi " dediğinde gözlerimi devirdim.

"Hayır benim için çok değerli biri , arkadaşım " dedim. Ali'nin gözleri ateş fışkırır gibi bana bakarken ne yaptığımı sorguladım. Kaan 'ın dediğini yapıyor olabilir miydim?


Abim gile doğru yürürken , Kaan kulağıma 'şimdi anladın mı sadece arkadaşım diyebilirdin ama demedin' dediğinde gerçekten haklı olabileceğini düşündüm.


Böyle birşey yapıyorsam bile farkında olmadan yapıyordum , ve bundan sonra bunu yapmamaya özen göstermeyi aklımın kenarına yazdım.


Hem Ali beni sevmiyordu .  , onun için kıskandığını da sanmıyordum .


Abimgile lavaboya gideceğimi söyleyip ayaklandım.

Yüzüme soğuk su çırpıp  kuruladım .


O anda bir kilit sesi duyup  , arkamda bir nefes hissettim.

Bu koku onun kokusuydu , beni bakışlarıyla bile yakan adamın .

--

Sizleri seviyorum 💕

Sınır : 20 vote 10 yorum 😉

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin