Otuz Altıncı Bölüm. " Doğum Günü "
Keyifli okumalar .
-
Zeyno'dan .
Şükürler olsun Dalya iyileşmiş kendi evlerine çıkmışlardı , olayın üstünden bir ay geçmişti . Abime Ayşe'nin ittiğini söylediğim de sinirle bizim eve gelmiş Ayşe ile birşeyler konuşmuşlardı .
Ve bir haftaya kalmaz boşanacaklardı .
Bu gün ise Ali'nin doğum günüydü ve ben ber zaman ki cafemizde kutlayacaktım . Telefonumu çıkartıp yengemi aradım açmadığın da dolabıma gidip akşam için birşeyler bakmaya başladım .
Beş dakika sonra telefonum çaldığında hemen açtım .
" Alo " diyerek gülümsedim .
'Beni aramışsın birtanem '
'Yengelerin en güzeli yengelerin en tatlışı en en birşey bulamadım yengecim kısacası sana işim düştü ' dediğimde şen kahkahasını duydum ..
'Anlat bakalım cadı , işin düşmese aramıyacaksın zaten '
'Ayıpsın yenge aramaz mıyım ben hiç , neyse asıl konumuza dönelim bu gün Ali'nin doğum günü ve ben her zaman ki gittigimiz cafe de kutlama yapmak istiyorum '
'Eee ne güzel benim yapmam gereken '
'Senin yapman gereken bu partide sen ve abimde olacaksınız ama abim benim hazırladığımı duyarsa şüphelenir bunun için partiyi sen akıl etmişsin ve beraber hazırlamışız okey '
'Pekala bayan zeki abin Ali'nin dogum gününü nerden biliyorsun diye sorduğunda ne cevap vereceğim bunu da söyle bakalım ' düşünür gibi yapıp cevap verdim.
"Facebook diye birşey var yengecim bir bakmışsın sana doğum günü bildirisi gelmiş kapiş " dediğimde ,
'Senden korkulur Zeyno bunları ne ara düşündün ' dedi .
" Neyse şimdi hazırlık yapmam gerek seni çoook öpüyorum yeğenlerime iyi bak ' diyerek kapattım .
Ona da Dalya'nın plan yaptığını söyleyip izin aldım .
-
Cafe ayarlandı .
Balonlar tamam .
Süslemeler yapıldı.
Pasta ayarlandı .
Ali'nin arkadasları davet edildi .
Yengemi arayıp herşeyi kendi planladigını söylettim .
Hediye unutamayacagı bir hediye .
Tek kalan hazırlanmam idi .
Hemen üstüme beyaz elbisemi gecirdim ..Alışveriş merkezine gitmek için taksiye bindim .
Mağazalardan birine girip elbise denemeye başladım .Lacivert salaş askılı bir elbise denediğimde lacivertin bana hiç yakışmadığını veya kendime yakıştırmadığımı bir kere daha anladım .
Beyaz yırtık pantolon ve büstiyer denediğimde ne kadar almak istesemde Ali ve abi faktörü aklımdan silmeme yetmişti abim bu büstiyeri görse beni dışarı çıkartmazdı Ali'yi düşünemiyorum bile .
Gecen sene Ali ile yemege gitmek için mini straplez bir elbise giydigimde Ali Resterontı kapatmak zorunda kalmış ve bir daha böyle birsey giymeyecegim konusunda sıkı bir konuşma yapmıştı.
O günler aklıma gelince kendi kendime kıkırdadım daldığım düsüncelerden beni çıkaran dışarıda ki teyze oldu .
'Hadi yavrum ne deniyorsun anlamadım altı üstü bir elbise ayıptır yaşlıyız biz bekletme bu kadar ' içimden yaşlıysan alışverişte ne işin var demek gelse de 'hemen çıkıyorum ' deyip düsüncelerimi kendime sakladım .
Dizimin az üstünde bir etek ve sade bir tşört bence cafe için uygundu . Alışverişimi tamamladiktan sonra kuaföre gidip fön çektirdim .
Eve geldigimde hazırdım elimde ki poşetleri odama bırakıp giyindim . Rimel ve eyeliner sürüp dudaklarıma parlatıcı sürdüm .
Evden çıkıcak iken telefonum çaldı arayan ağabeyimdi .
'Efendim abi '
'Evden dısarı çıkma biz alıcağız seni on dakikaya oradayız '
'Gerek yok bende tam çıkıyordum '
'Seni alacagiz dedim Zeyno uzatma ' diyen abime göz devirdim , konuşacakken telefon suratıma kapandı tam bir Baler Kahramanoglu hareketi .
Sonunda abim gelmiş ve cafeye doğru yol almıştık .
Simdi sıra Ali'yi buraya getirmekteydi .
Telefonumu çıkartıp buranın adresini konum attım altınada 'zor durumdayım yardım et ' notunu iliştirip kendimi alkışladım .
On dakika sonra kapıda gözüken Ali ile herkes ayağa kalktı masanın altlarına saklanıp Ali'nin girmesini bekledik . Girdigi anda iyi ki doğdun diye bağırarak ortaya çıktık .
Bizi gördüğünde önce şok oldu sonra bana bakıp derin bir nefes aldı .
Sanırsam bana bir şey olnasından korkmuştu ,kendi kendime kıkırdayıp yanına doğru yol aldım .
Ilk önce abim ve yengem sarıldı , sonra iki üç arkadaşı dikkat çekmemek için en sonra ben ..
Sımsıkı sarılıp ' iyi ki doğdun sevgilim çıkışta kimseye söz verme ' diye fısıldayarak ayrıldım .
Bana anlamamış gözler ile bakıp başını salladı .
Pastayı kestikten sonra herkes dans etmek için ayağa kalktı .
Ali benim yanıma gelip elini uzattı , abime bakıp' ufaklığı alabilir miyim ? ' dedi abim başını sallayınca dans pistine yol aldık .
Ellerimi boynuna doladığım da dans etmeye başladık .
'Ufaklık ha '
'Abine çaktırmamak içindi sevgilim' başımı salladım .
'Benim hediyem gecenin sonunda '
'Ne gerek vardı sen bana en büyük hediyesin zaten ' dedi .
Etrafa göz gezdirip baktıgımda kimsenin buraya bakmadıgını kendi hallerinde olduklarını gördüm bunu fırsat bilip hemen Ali'nin yanagına öpücük kondurdum .
Bana gülümseyip ' Seni Seviyorum ' dedi .
"Bende seni seviyorum , ve bu sevgi beni korkutuyor " diyerek fısıldadım .
-
Hadi bakalım bölüm geldi 💙
Sizleri seviyorum , aşkla kalın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Genç KurguKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...