28.Sevgilim

12.1K 376 17
                                    

Yirmi sekizinci bölüm. "Sevgilim"

Keyifli okumalar .



Aşk yok olmak diyor biri
Yar ben yokum yok zaten.

Ayyaş ruhum sayıklıyor
Her zerrem sende çarpıyor.


Ev topuzum , ayıcıklı pijamalarım, nutella kavanozum ile tam bir depresyon halindeydim .


Ali'yi terkedip eve geldiğim de hayvanlar gibi ağlamış daha sonra kendime üzülmemem gerektiğini onun hatası olduğunu kafam da söyleyip durmuştum .


Şimdi de Mabel Matiz şarkısı dinleyip kafamı dağıtmaya çalışıyordum .

Haklıydı .

Aşk yok olmaktı , her zerrem onda çarpıyordu .

Günlüğümü elime alıp birşeyler karalamaya başladım .

Sevgili günlük ;

Ali öküzünden ayrıldım , biliyorsun ki beni çok üzüyordu ama önemsemiyordum çünkü onu çok seviyordum .

Ama son yaptığı bardağı taşıran son damlaydı.

Evet bende hatalıydım ama öyle yapması beni üzmüş kırmış paramparça etmişti .


Ama yine de onu özlemekten vazgeçemiyordum , eskiden gururun aşkın önüne geçeceğini düşünürdüm ama insan anlıyor ki aşık bir kadının önüne ne gurur ne de başka bir şey geçemiyor ....


Onu affetmek istiyorum günlük , ona sarılmak sımsıkı sarılmak .

Telefonum çaldığın da heyecanla arayana baktım . Serhat olduğunu gördüğüm de isteksizce telefona uzanıp açtım. 

"Efendim "

"Birinin bana pizza sözü vardı bence bu gün pizza yememiz gerek "


"Ama pizza ısmarlıyacak kız depresyonda "


"Neyin var be kızım "


"Mevzu derin "

"O zaman denize gidelim " diyerek kahkaha attığında yüzümü buruşturdum .

"Gerçekten mi Serhat"


"Gül diye yaptım kızım bak şuna bak şimdi "


"Çok güldüm ektiler " yine kahkaha attığında bu sefer bende gülümsedim .


"Yarım saate her zaman ki pizzacı da ol , yeter ki şu iğrenç esprilerin bitsin "


"Tamam gülüm " dediğinde gözlerimi devirerek telefonu kapattım .


Üstüme kot tulumumu geçirip saçlarımı ördüm . Ağladığım için şişen gözlerime kapatıcı sürüp çantamı aldım .


Annemgile haber verip evden çıktığım da hemen bir taksiyi durdurup , pizzacıya yol aldım ..


"Kanka ben doymadım bir tane daha mı alsak  ya " diyen Serhat'a gözlerimi devirdim . Bu ikinci büyük boy yiyişiydi ve bir tane daha istiyordu.

Ben ise pizza dan bir dilimini yiyip bırakmıştım, çünkü iştahım yoktu.

"Al benimkini ye " diye verdiğim de hemen yemeye başladı . Bu arada  sandalyemiz çekildiğinde gelene baktım .

Ali şuan bizim masaya oturmuştu !


"Sevgilim , beni de çağırsaydın keşke öğle yemeğine " diyerek yanağımdan öptüğünde Serhat ile aynı anda "Sevgilim mi " diye bağırmıştık .


"Evet bebeğim " Serhat'a bakıp gülümsedi .


"Kusura bakma benim ki biraz utangaçtır söyleyememiştir sana " dediğin de gözlerimi devirdim .


Serhat başını sallayıp elini uzattığında tanıştılar.

Genzimi temizleyip Ali'ye seslendim .


"Biraz konuşalım mı "


"Tabi sevgilim " diyerek ayağa kalktığın da hemen onu kenara çektim .


"Ne demek bu "


"Anlamadım "


"Sevgiliyiz demeler öpmeler felan , biz ayrıldık anladın mı ayrıl.."


Sözümü yarıda kesen dudaklarıma konan öpücüktü , sonra geri çekilip yüzüme baktığında fısıldadı .


"Bende seni özledim bebeğim "


"S.sen ne kadar utanmaz arlanmaz birisin ya ayrıldık diyorum sana " diye bağırdığım da sinirle yumruklarını sıktı .


"Bırakmam seni ve hayır biz ayrılmadık "


"Ayrıldık "


"Öyle mi " dediğinde başımı kaldırıp "Öyle " dedim .

Sonra yine dudaklarıma kapandı , ağzımı aralamam konusunda ısrarcı olsa da inat değil mi aralamıyorduk .


Geri çekilip bana baktı , ve sonra yine dudaklarıma kapandı . Bu sefer ki öpüşü  özlemdi , sevgiydi , pişmanlıktı  , aşktı .


Dayanamayıp karşılık verdiğim de geri çekilip fısıldadı .



"Karşılık verdiğine göre hala sevgiliyiz sevgilim "


Piç kurusu , beni kandırmıştı !



Oy ve yorumlarınızı esirgenmeyin 😉

Aşkla kalın  sizleri seviyoruuum 💜

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin