40.Umut

9.1K 300 20
                                    


"Dilediğin kadar acıt canımı varlığın da yokluğun da yetmiyor "


Kırkıncı bölüm . " Umut "

İyi okumalar ..


-

Zeyno'dan

Umut .

İki gün koskoca iki gün yaptığım tek şey umut beslemekti .

Abimgilin beni affetmemesi , ailemin bana öğrenip sırtlarını çevirmesi tabi ki umrumda olacaktı ama Ali' den önemlisi yoktu . Ben onun için herşeyi geri de bırakmaya hazırdım. Çünkü benim kalbim gözlerimi açtığım dan beri Ali'nin kalbine mühürlenmişti .



Ne onsuz olabilirdim , ne yaşayabilirdim.


Umut besledim , belki arar diye , ama koskoca iki gün boyunca beni aramamış çağrılarımı da  yanıtsız bırakmıştı . Sevdiğim adam beni bırakmazdı değil mi ? Sırf o gün onunla orada kalmadım diye onu bıraktım sanmazdı değil mi ?



İki gün boyunca odamdan çıkmamış annemgilin sorularını yanıtsız bırakmıştım . Onları üzdüğümü biliyordum ama ben daha çok üzülüyordum..



Aniden gelen miğde bulantısı ile banyoya koştum , Allah'tan odamda banyom vardı ve annemgille uğraşmak zorunda değildim  .


Ne var ne yoksa lavaboya çıkarttığım da  derin bir nefes aldım . Ağzımı su ile çalkalayıp iyicene yıkadım .

Banyodan çıkıp odaya geri geldigimde karşıda ki takvimime baktım .

B-ben benim regl günüm gecikmişti .

Bu ne demekti ? Kesinlikle her ay düzenli gelirdi .

Allah'ım olabilir miydi ?

Benden ve Ali'den bir mucize.

Emin olmak için , bir çırpıda üstüme yeşil elbisemi geçirip dışarı çıktım . Evden uzak eczaneye gitmek için taksiye bindim .

Sonunda bir tane eczanenin önünde durduğum da utana sıkıla bir test aldım .
Kötüydüm , çünkü kendime bakamazken bir bebeğin sorumluluğu beni korkutuyordu.



Evde yapsam dikkat çekebilirdim veya birisi görebilirdi . En yakın Avm 'nin lavabosuna girip testte yazılanları uyguladım .


Ellerim ayaklarım zangır zangır titrerken derin nefesler aldım , kendimi çok boktan bir durumda hissediyordum ..



On dakika sonra elime aldığımda o mucizenin gerçekleşmiş olduğunu anladım .

Hamileydim .


Ali'den

Yıkım .

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin