25.Gönül ferman dinlemiyor

11.8K 378 17
                                    

Yirmi beşinci bölüm. "Gönül ferman dinlemiyor"

Davet yapılacak yere vardığımızda hemen arabadan inip etrafıma baktım .


Çok lüks bir yere geldiğimizi anladığımda memnuniyetsizlikle yüzümü buruşturdum ne bekliyordum ki gece kondu felan mı ? Kaan bana bakıp "Ne oldu " dediğinde cevap verdim .



"Böyle yerleri sevmiyorum " ensesini kaşıyıp konuştu .


"Bende sevmiyorum erken kalkarız " dedi . Gülümseyip yürümeye başladım .


İçeri girdiğimizde boş bir masaya oturduk .
Sonra onu gördüm ,karşısında bir kızla kahkaha atıyordu , evet evet gerçekten oydu !


Kalbime binlerce iğnenin saplandığını hissettim, nefes almakta zorlandım .
Karşısında bir kızla gülüşüyordu , o mükemmel gülümsemesini başkasına sunuyordu .


"Senin ki , kıskançlıktan ne yapacağını şaşırmış be Zeyno " diyerek kıkırdadığında sinirle Kaan'a baktım .

O ise ellerini kaldırıp hemen ağzına fermuar çekti . Ali daha beni farketmemişti , karşısında ki işe nasıl ilgiliyse artık ....


Hemen ayağa kalkıp hızlı adımlar ile onların masasına yürüdüm , tam önlerinde durduğum da genzimi temizleyerek konuştum .


"Bi beş dakika gelir misin sevgilim " Ali beni gördüğünde gözlerine yine o ifadeyi yerleştirdi kırgınlık ....


"Daha sonra konuşalım Zeyno " hafiften çakırkeyif olduğunu biliyordum , çünkü konuşurken hıçkırıyor ve gülüyordu.


"Öyle mi " dediğim de yutkundu . "Öyle "


"Pekala ben size rahatsızlık vermeyeyim iyi günler "


"Zeyno.." Elimi kaldırıp susmasını işaret ettim.


Sadece gülümsedim , bir kız kırgınken bile gülümseyebiliyorsa gerçekten seviyordur değil mi ?

Lavaboya doğru yürüyüdüm , hemen kapıyı kapatıp sırtımı yasladım.


Tam anlamıyla benim ona yaşattığım hayal kırıklığını , o da bana yaşatmıştı .


Haklıyım demiyordum , sevgiliysek ona haber vermem lazımdı gerçekten hatalıydım , ama o , onun yaptığı ...


Tabularımı yıkıp , yerle bir etmişti beni .


Ben onu unutmaya çalışırken hayatıma girmiş beni sevdiğini söylemişti ama hangi seven böyle üzerdi ki .



Belki de en çok sevdiklerine üzülürsün sözü gerçekti , ben en sevdiğime üzülüyordum ....


"Zeyno iyi misin ?" Kaan 'ın sesi kulaklarıma vardığımda hemen ayağa kalkıp toparlanmaya çalıştım .

"İ.iyiyim hemen çıkıyorum "

Yüzümü yıkayıp dışarı çıktığım da Kaan endişeli bir yüzle bana bakıyordu .


"Zeyno , benim yüzümden buraya geldiğin için mi kavga ettiniz " dediğim de hemen başımı iki yana salladım.


"Yok, boşver Kaan ben iyiyim sadece , Ali'nin davranışları beni üzüyor , kırıyor , parçalıyor ama o bunları göremeyecek kadar kör "

"Seni üzüyor piç herif " gülümsedim.

"Aynı zamanda beni dünyanın en mutlu kızı yapıyor " derin bir iç çekip devam ettim.


"O kadar mutlu ediyor ki bazen kim olduğumu unutuyorum , bazen de öyle bir kırıyor ki ondan nefret ediyorum "



"Bir insan hem aşık olup hem de nefret edebilir mi ?"


Bana derince baktı .


"Öyle bir seviyorsun ki küçük , bazen bu sevgini kıskanıyorum o seni haketmiyor "


"Haketmiyor ama bu gönül ferman dinlemiyor " diyerek elimi kalbime koydum .

****


Oy ve yorumlarınızı bekliyor , sizleri seviyorum ....

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin