Multimedya Ali Özkan ❤️İyi okumalar canlar 🌙
Üçüncü bölüm. "Küçüğüm"
Bar'dan içeriye adımımı attığımda gerilen vücudum biraz sonra göreceklerim ile ilgiliydi .
Masaya doğru ilerlerken onu gördüm. Beyaz gömleğinin içinden bile belli olan kasları , siyah bacaklarını saran pantolonu ile her zaman ki yakışıklılığı üzerindeydi .
Yanında ki kıza baktığımıda Ali'nin kolunun altına girmiş sarılıyordu,Ali hiç tepki vermeden etrafı tarıyor bir yandan da içkisini yudumluyordu .
O anda göz göze geldik içeceğini masaya bırakıp bana bakmaya devam etti.
Gözleri aşağıdan en tepeye kadar beni süzdüğünde bi an için kendimi çırılçıplak hissettim,bakışları değişikti .
Bu sefer bana ufaklığı olarak bakmıyordu , yoğun bir şekilde hiç hissetmediğim şekilde bakıyordu .
Koluma giren yengemle gözlerimi Ali'den kaçırıp yürümeye devam ettim.
Masaya geldiğimde onların karşısında ki sandalyeyi çekip oturdum .
Abim ve yengemde yanıma oturduğundaAli'nin bakışlarını üzerimde hissetsemde bakmadım.
Vazgeçtiğim adama bakmadım .
Sırıl sıklam aşık olduğum adama bakmadım .
"Sizi tanıştırayım , Kübra sevgilim "
Abimi işaret edip "Baler kardeşim gibi en yakın arkadaşım , karısı Ayşe ve kız kardeşi Zeyno" nede güzel çıkmıştı adım ağzından ama kapılmayacaktım .
" Memnun oldum " diyerek samimi olduğunu düşündüğüm gülümsemeyi sundum.
"Bende " diyerek gülümsedi ama bana olan bakışlarından rahatsız olmuştum.
Rahatsızca yerimde kıvranıp ayağa
kalktım."Ben bir lavaboya gideyim" kimsenin cevabını beklemeden kendimi içerye attım.
Gözümden akan bir damla yaşı silip , yüzüme su çarptım.
Toparlan Zeyno başka çaren yok, güçlü duracaksın!
Lavabodan çıktığımda kolumdan çekilmem ile çığlık attım.
Sonra o kokuyu aldığımda rahatladım.
"Ne yapıyorsun "
"Bu elbise siktir kızım bu elbise çok kısa " dediğinde gözlerimi devirdim. Yine abi kardeşçilik oynuyorduk.!
"Seni ilgilendirmez " dediğimde kaşlarını çatıp sırtımı soğuk duvara yasladı.
Nefesim git gide hızlanırken iyice sokuldu.
"Seninle ilgili olan herşey ama herşey beni ilgilendirir küçüğüm"
"S.sen kız arkadaşının kıyafetine bak ben seni ilgilendirmem"dediğimde güldü.
"Kıskandın mı " nefesi alkol kokarken , onu hemen ittim.
"Sarhoşsun kendine gel ben senin sadece kardeşinim" dediğimde gerildi .
Hemen oradan uzaklaşıp masamıza doğru yürüdüm.
Bir saat sonra abim yengem ve Kübra çok içtiği için sızmış ,Ali araba kullanmak için içmemişti .
Ben mi ? Abim sağolsun içmemi yasaklamıştı.
Yanıma gelen gölge ile soluma baktım. Bu parkta ki adamdı .
"Seni dinleyeceğimi söylemiştim küçük " dediğinde Ali kaşlarını çatmış adamı dövecek gibi bakıyordu.
"Benimle dans et "diyerek elimden tuttuğunda Ali kalkmış beni arkasına almıştı.
"Ne yapıyorsun be tanıyorum ben onu"
"Dans etmeyeceksin " alayla gülüp kaşlarımı kaldırdım .
"Niyeymiş o "
"Çünkü istemiyorum"
"Hallahalla senin isteyip istememen umrumda değil " deyip parkta ki adama döndüm, ama gitmişti .
Ali adamın gittiğini görünce gülümseyip elimden tuttu ve dans pistine doğru sürükledi .
Elini belime koyup kendine çekti . Heyecandan zangır zangır titreyen ayaklarımla ayakta zor duruyordum titreyen ellerimi boynuna doladım.
Kulağıma yaklaşıp nefesini üfledi ve fısıldadı .
"Biri ile dans edeceksen benimle edeceksin küçüğüm"
O anda şarkı değişti ve yenisi çalmaya başladı .
Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün hatalarım
Övünmem bu yüzden
Bu yüzden kendimi
Özel önemli zannetmemKüçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün saçmalamam
Yenilmem bu yüzden
Bu yüzden kendime hala güvensizliğimNe kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferlerNe kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferler .----
Yeni bölümle geldiii ❤️❤️
Düşünceleriniz benim için çok önemliii ❤️
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz 🙈
20 vote 10 yorumda yeni bölüm yazmaya başlarııım ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Novela JuvenilKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...