Otuz ikinci bölüm. " Güven "
Keyifli okumalar ....
-
Koştum , koştum , koştum .
Nereye gideceğimi bilmeden koştum .
Yine yapmıştı , kalbimi paramparça edip ellerime vermişti .
Ve bende yine ve yine ona kanmıştım .
Yine kötü olan bendim , yine parçalara ayrılan .
Eve geldiğim de kimseye görünmeden odama çıkıp kapıyı kitledim .
Biz dün gece bu oda da benim yatağım da uyumuştuk değil mi ?Elime makası alıp pikeyi kesmeye başladım , deli gibi ağlıyor heryeri kırıp parçalamak istiyordum .
Kapım tıklatıldığın da gözlerimin hedefi oraya çevrildi .
"Zeyno , annem iyi misin " cevap vermeden ağlamaya devam ettim .
"Neyin var kuzum bak aç yoksa babangili arayacağım "
Pike ve yastığı parçalara ayırıp pencereden attım .
Burayı yakmak istiyordum , onun kokusunun geçtiği heryeri yakmak yıkmak istiyordum .
-
Ali'den
Hızlı hızlı koşan Zeyno'ya bağırdım , ama beni duymadı. Neden koşuyordu neden beni beklemeden gitmişti ki ?
Üstümü değiştirip onunla konuşmaya gitmem gerekti . Hızla eve girdim , içeride ağır derece de şekerli parfüm kokuyordu .
Ama Zeyno şekerli parfüm kullanmazdı ki ? Kaşlarımı çatıp içeriye baktım .
Merve benim gömleklerimden birini giymiş oturuyordu. Zeyno burda böyle !
Allah kahretsin resmen yanlış anlamıştı .
"Ne işin var senin burada ne arıyorsun " diye bağırdığım da bana gülümsedi .
"Hoşgeldin aşkım bende seni bekliyordum "
Zeyno kesinlikle haklıydı iki üç gün takıldığım bu kızı iş yerin de tutmamam gerekti .
"Ne aşkından bahsediyorsun lan sen "
"Yaşadığımız o tutkulu geceleri .." Kahkaha atıp başımı iki yana salladım .
"Yaşadığımız iki üç gün benim için bir anlam ifade etmiyor , hatta pişmanlık ve şimdi evimden de şirketten den de siktir git " ağlayarak evden çıktığın da sinirle elimde ki vazoyu fırlattım .
Acaba Zeyno neler düşünüyordu ?
Telefonumu çıkarıp onu aradığım da açmadı , bir daha aradım ama hiç birine yanıt alamamışım . Sonra mesaj atmaya karar verdim .
" Hiç bir şey sandığın gibi değil kelebek bana güven . "
Güven . Bana nasıl güvenebilirdi ki ? Şu ana kadar yaptıklarımdan sonra nasıl güvenebilirdi ?
Bir an önce yanına gidip onu inandırmalıydım , evet evet böyle yapmalıydım .
-
Akşam olduğun da duş alıp üstümü giyinmiş arabama binmiştim . Zeyno gile doğru giderken telefonum çaldı. Arayana baktığım da Baler olduğunu gördüm .
"Efendim abi "
"Konuşmamız gerek önemli "
"Şimdi bir işim var abi sonra .."
"Önemli dedim Ali işine başlatma çabuk her zamanki barda ol " deyip suratıma kapattı , kaşlarımı çatıp hızlı bir
şekilde yolumu değiştirdim .Bir an önce Baler ile konuşup , Zeyno'ya herşeyi anlatmalıydım .
Hızlı bir şekilde arabayı parkedip , içeri girdim . Yoğun sigara kokusu burnuma geldiğin de küfrettim . Zeyno sigara kokusunu sevmezdi ki onun yanına böyle nasıl gidebilirdim ?
Baler'i gördüğüm de yanına yürüyüp oturdum .
"Hayırdır abi "
Başını kaldırıp bana baktı , değişik bakıyordu .
"Sana bir soru soracağım ve sen de bana dürüst olacaksın kardeşim "
"Ne zaman sana yalan söylediğimi gördün kardeşim tabi sor "
"Bugün Merve geldi bana " devam ettiremedi ben de anlamıştım o sürtük bunu yapmıştı demek .
"Ne dedi abi " başını iki eliyle sarıp konuştu .
"Saçmaladı güya senle Zeyno birlikteymiş felan" doğru diyemedim . Kardeşini köpekler gibi seviyorum diyemedim , Zeyno söylediğimi anlarsa beni silerdi biliyordum , hele de şuan da .
"Tabi ki de yok kardeşim öyle birşey , işini düzgün yapmadığı için kovdum o da kuyruk acısından yalan söylemiş " dediğim de derin bir soluk verip gülümsedi.
"Yanlış anlama kardeşim böyle birşey yapmayacağını biliyorum , sordum işte kusura bakma ama bir sevgilisi olduğundan şüphelendiğimi söylemiştim , onun için telefonlarını dinlemeye aldım "
Siktir .
"Ali benim meseleleri biliyorsun bu kuma olayı felan bir ay iş için Amerika'ya gitmem gerek kardeşim ama şuan gidemem benim yerime sen gitsen "
"Bildiğim kadarıyla Kübrayla' da ayrıldın seni burda tutucak birşey yok , bir ay " yalvarır gibi bana baktığında "Tamam " dedim beni burda tutan şey için tamam dedim ....
•
Uzun bir zaman oldu sanki ha ? İlham gelmiyor ve yazamıyorum melekler , nakil durumum felan var .
Kusura bakmayın , sizleri seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Ficção AdolescenteKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...