Multimedya : Zeyno Kahramanoğlu❤️
İyi okumalar ❤️
Onuncu bölüm. "Yanlış "
Zeyno 'dan ;
Her insanın yer yarılsa da içine girseydim dedikleri zamanlar vardır .
İşte tam da şuan o anı yaşıyordum.
Ali sinirli bir şekilde üzerimize doğru gelirken ben havuzun içinde Kaan 'ın arkasına sıvışmıştım bile .
Neden bu kadar sinileniyordu ?
Kimle veya nerde olduğum onu neden bu kadar sinirlendiriyordu .
"Zeyno , çık havuzdan " diye kükreyen Ali sayesinde titriyordum . Korkuyor muydum ?
Ben hiç birşeyden korkmayan Zeyno Kahramanoğlu bu adamdan mı korkuyordum.
Güçlü dur !
Kaan ağzını açacakken onu susturdum.
"Neden çıkıcak mışım ne güzel yüzüyoruz işte " dediğimde sinirden kızaran yüzü iyicene mora döndü .
"Deli mi ediceksin lan sen beni düş önüme gidiyoruz " Kaan daha fazla dayanamayıp araya girdi .
"Burada benim kurallarım geçer ağır ol , kız gitmek istemiyorsa bi bok yapamazsın " dediğinde gülmek istesemde Ali'nin öldürücü bakışları altında gülemedim.
"Sikerim kurallarını , çıkmıyor musun " dediğinde başımı iki yana salladım.
"Pekala bunu sen istedin " diyerek önce takım elbisenin yeleğini sonra da gömleği çıkarıp havuz atladı .
Ben şaşkın bir şekilde Ali'yi ararken bacaklarımda çekilmem ile çığlık attım.
Ne ara beni havuzdan çıkardı anlamamıştım , beni süzerken gözleri git gide koyulaştı.
"Üstünü giyin gidiyoruz " dediğinde çok fazla zorlamadım. Pekala gitmek istiyorsa gidicektik.
Kaan konuşacakken gemen konuştum.
"Tamam Kaan daha sonra devam ederiz , ararım seni "
"Neye devam edeceksiniz lan katil mi edeceksin beni "
"Sus artık " deyip kabine yürümeye başladım. Nasıl bir mağara adamıydı bu .
Kabine girdiğimde arkamdan Ali 'de girip kapıyla arasına yasladı beni .
Burnunu boynuma göndüğünde
titredim."N.ne yapıyorsun Ali abi " dediğimde "Şşş" dedi .
O boynuma öpücükler kondurken ben kendimden geçmiştim bile .
Başımı arkaya atıp gözlerimi kapadığımda , bunun yanlış olduğunu biliyordum, onun sevgilisi vardı.
"Ahh " inlediğimde hırıltılı bir nefes alıp beni kucağına aldı .
Vücudumu kendine bastırdığında inledi . Sertliğini hissedebiliyordum.
"Küçüğüm bana neler yapıyorsun böyle " boğuk erkeksi sesi kendimden geçmeme neden olurken üzerimde sadece incecik bikini olduğunu hatırladım.
Elleri bellerimi okşarken zar zor bulduğum sesimle konuştum.
"B.bu yanlış " boynuma bir öpücük kondurup başını kaldırdı .
"Hemde çok yanlış " dedi . Beni kucağından indirdi .
Sonra hemen geri çekilip elleri ile yüzünü sıvazladı . Başını iki yana sallayıp konuştu.
"Bunları unut yaşanmamış say
, ben kendimde değildim hem benim bir sevgilim var , üstünü giyin seni dışarı da bekliyorum " diyerek kabinden çıktı .Ve yine kırılan bendim. Bir vazo kırıldığında ne kadar parçalarını birleştirip yapıştırsan da eskisi gibi olmuyordu .
Ben de artık eskisi gibi olamazdım.
Gözümde ki yaşları silip hemen üstüme elbisemi geçirdim. Dışarı çıktığımda temiz havayı içime çekip yürümeye başladım.
Tabi ki onunla gitmeyecektim.
Arkamdan Zeyno diyerek bağırdığında koşmaya başladım. Ağlıyordum hıçkıra hıçkıra .
Kolumdan tutup kendine çektiğinde gözlerinde acı vardı .
"Özür dilerim ben ben kendimi kaybettim bir anda o-"
"Kes artık" diye bağırıp ellerimle onu itmeye çalıştım.
"Sen adi , orospu çocuğunun tekisin " dediğimde bana sımsıkı sarıldı.
"Öyleyim"
"Pisliksin "
"Öyleyim"
"Senden nefret ediyorum "
"Etmelisin küçüğüm" beni kıran paramparça eden adamın kollarında huzuru buluyordum .
Her seferinde beni parçalasa da sığındım tek yer kolları oluyordu.
--
Kısa bir bölüm , Kuma'yı final yaptım artık bol bol yeni bölüm gelir inşallah ❤️
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz ❤️
Sizleri seviyorum ❤️
20 oy 8 yorumda yeni bölüm gelir 💎❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Ficção AdolescenteKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...