Zeyno'dan
Abim Dalya'yı arayıp Ali gile gelmemizi söylediğinde gerilmiştim , yüzleşmeye hazır mıydım ? Kesinlikle değildim .
"Dalya gitmesek mi "
"Yapma Zeyno nereye kadar kaçacaksın ?"
"Kaçmıyorum sadece .." başımı iki yana salladım , ne diyebilirdim ki kaçıyordun işte , onunla yüz yüze gelmek bana acı vercekti , beni aldattığını hatırlayacak yine paramparça olacaktım . Teninin başkasına değdiğini düşünmek , bana zaten acı veriyordu karnımda ondan bir can taşırken .
"Pekala gidelim "
-
Ali'nin evine geldiğimiz de kapıyı abim açtı , kaşlarımı çatsamda ağlamaktan kızarmış gözlerimi saklamaya çalıştım .
Ali yanıma gelip bana sarıldığın da gözlerimi sımsıkı kapatıp ellerimi yumruk yaptım , kokusu burnuma geldiğinde içime çekmemek için kendimi sıktım , yapamazdım onun kokusunu duymak sesini işitmek onu affetmek demekti , ona yeniden inanmak demekti ve ben onu affetmek istemiyordum . Beni aldatmıştı !
Benden ayrıldığında arkasında ki kadını gördüm .Nasıl bir yüzsüzlüktü beni aldattığı kadınla aynı yere getirecek kadar nasıl bir yüzsüzlüktü ?
'Beni buraya yattığın kadını göstermeye mi çağırdın ' deyip üstüne yürüdüğümde Ali elimi tutup kendine çekti . Tekrar Sımsıkı sarıldığında onu itmeye çalıştım .
'Bırak beni 'diye bağırdığım da Ali derin bir nefes çekti .
'Seni aldatmadım o benim ablam kelebeğim ' hayatımda bu kadar mutlu oldupum bir an var mıydı ? Sevdipim adam beni aldatmamıştı başka bir tene karışmamıştı doğru duymuştum değil mi ?
Sarışın kadın elini uzatıp kendini tanıttığın da bağımsız bir şekilde elini tuttum .
Abim Öksürüp herkezin bakışalarını üstüne topladığın da söyleyecekleri ile korkum artmıştı .
"Dayıda olduğuma göre , gençler yapmış bir hata babamgillede konuşayım münasip görürlerse haftasonu gel iste kardeşimi " gözlerimi yumdum çünkü şuan iliklerime kadar korkuyordum.
Korku .
Ne çok şeyden korkuyordum , eskiden aşık olmadan önce tek korktuğum şey sorumluluklarımdı .
Ama şimdi çok şeyden korkuyordum hemde önemli şeylerden.
Ali'nin bir karnıma sonrada bana bakıp ,
'Doğru mu ,hamile misin ? 'diye sorması beni korkutmuştu . Şu an ne düşündüğünü anlayamıyordum ,Ali duygularını belli eden bir adam değildi .
Bebeğe ne tepki vereceğinden korkuyordum .
'B.ben bir hava alayım ' diyerek kaçar gibi giden Ali 'den sonra korkularıma gülümsedim . Sonra bir damla yaş aktı gözümden sonra iki ardı ardına .
Abim benim ağlayışımı gördükten sonra elini yumruk yapıp 'şerefsiz herif' diyerek tısladı . Ayağa kalkıp gidicekken kolundan tuttum .
'Birşey yapma biraz hava alsın , lütfen ' dediğimde alnımdan öpüp 'Merak etme sadece konuşacağım .' Dedi .
Lale ve Dalya yanıma gelip elimden tuttular .Lale 'Sakin ol ağlama kardeşimi tanıyorum o bebeği sonuna kadar istiyecektir ,senide seviyor sadece şok oldu ' dediğinde Dalya'da onu onaylamışcasına başını salladı .
'Bende korkuyorum Lale bu bebekten ,ailemin öğrenip ne tepki vereceğinden korkuyorum iki üç gündür harap haldeyim o beni bir kez bile aramadı biliyor musun bu nasıl sevgidir söylesene ' dediğimde ağlayışım hıçkırıklara dönüştü .
Burnumu çekip konuşmamı tamamladım .
'Ama haklısın korkuyor olacaklardan kaçıyor ve kaçarken arkasındaki enkazı görmüyor ' dedim .
O esnada Ali ve abim kapının başında beni dinliyorlardı .
Ali'ye baktığımda , gözlerinde ki pişman özlem mutluluk ne hissettiğini çözemiyordum ama gözlerinde ki ifade bana ne demek istediğini açıklıyordu. Ali'ye bakıp ,
'Noldu gerçekler acı mı verdi ' dediğimde abim Dalya ve Lale 'yi alıp konuşmamız için bizi yalnız bıraktı . Abimin yaptığı harekete şok olsamda bunu belli edemeyecek kadar bitkindim .
'Çok acı verdi ' dediğinde gözlerimiz birbirinden ayrılmıyordu. İki üç adımda yanıma gelip bana sarıldı .
'Bir bebeğimiz olacak senden benden bir parça ' dediğinde 'sana kızgınım ,beni yalnız bırakıp korkak gibi kaçtığın için ' dedim .
'Sence kız mı olur erkek mi '
'Sana kızgınım diyorum Ali '
'Bence kız olsun ,ben kız çoçuklarını severim hatta adınıda duru koyabiliriz saf temiz - '
'Yeter ' diye avazım çıktığı kadar bağırdım .
'Yeter ,yine aynı şeyi yapıyorsun kaçıyorsun , yüzleşmekten konuşmaktan kaçıyorsun böyle hiç bir yere varamayız '
Yüzümü avcunun içine alıp fısıldadı .
'Konuşursak kavga ediceğiz , seni kaybedeceğim ben bunları istemiyorum güzelim ,sadece seni babandan istiyim karım ol istiyorum ,mutlu olalım istiyorum ,tek derdimiz kızımızın sevgilisine kızmam seninde bunun için bana karşı çıkman olmasını istiyorum , oğlumuz evin içinde top oynadığı için sen onu kovalarken ben onu alıp saklamak istiyorum ,seninle gelecek istiyorum 'dediğinde ağlarken cevap verdim .
'Bende Tek taş istiyorum '
-
Uzun bir ara oldu sankim ha ? Yarın iki sınav var ve aklıma siz geldiniz bir de ilham perilerim geldii ❤️
O güzel parmaklarınızla vote vermeyi unutmayın canlar çünkü yazarınız geri döndüü 😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Novela JuvenilKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...