37. Vuslat

13.5K 316 11
                                    



Otuz Yedinci Bölüm . " Vuslat "


Keyifli okumlar .



(Bölüm • bu işaretten sonra +18. İstemeyenler okumayabilir )


(Kuma ' da okudum diyip geçmeyin bölümlere eklemeler yapıyorum )

-

Zeyno'dan .

Gecenin sonuna geldigimizde abimgile bakıp konuştum .



"Abi ben annemgilden izim aldım bu gece Nazlılarda kalabilir miyim ?" dediğimde kuşkulu gözlerle bana baktı .



Yengem araya girip "Bırak hayatım kalsın genç onlar" dediğinde ona havadan öpücük yolladım .


'Tamam ben bırakırım "


"Gerek yok abicim Ali'nin yolunun üstünde o bırakır degil mi Ali abi ?" dedigimde hemen başını salladı .Abime bakarak cevapladı .



"Bırakırım ben sen dert etme kardeşim "


Ali'nin arabasına binip abim gile el salladım .Sonun da  eve doğru hareket ederken Ali sessizliği bozan taraf oldu .

"Anlat bakalım küçük hanım bu yalanı neye borçluyuz " deyince onuzlarımı silktim.


" Sadece sana hediyeni vermek istiyorum " dedim . Kaşlarını kaldırıp "Hediye nerede " dediğinde "senin evinde "diyerek yanıtladım .



□□□□

Sonunda Ali'nin evine geldiğimiz de  arabadan indim bugün sevdiğim adamın dogum günüydü ve ben ona kendimi vaat edecektim .



İçeri girdiğimizde aklıma dolan anılar gözlerimi yummama sebep oldu . Ali bana bakıp anlayışla gülümsedi .



"Sen içeri geç ben mısır patlatayım beraber film izleriz " Alnımdan öpüp mutfağa girdi .


Heyecandan elim ayağım titriyordu ,  bugün cesaretli olmalıydım o benim sevdiğim adamdı ve ben ondan utanıp çekinmemeliydim .


Ah kimi kandırıyordum ki illa ki utanıcaktım .

Hemen banyoya girip yüzüme su çarptım yapabilirdim .


İçeri girdiğimde Ali arkası dönük bir şekilde film seçiyordu .


Yanına gidip elinden tuttum anlamamış gibi bana bakarken koltuğa oturttum .


" İyi misin sevgilim kızarmışsın ? "

" B.ben iyiyim sadece burası çok sıcak diyerek üstümdeki tşörtü bir çırpı da çıkarttım .Sadece sütyen ile kaldığımda şaşkın gözler ile bana baktı .



"Ne yapıyorsun ?"  dediğinde kucağına ata biner gibi çıkıp oturdum .

Ellerimi boynuna dolayıp dudaklarımı dudaklarına sürtüp çektim .



" Bugün doğum günün sevgilim , iyi ki doğdun" diyerek dudaklarına yapıştım .


Bana karşılık verirken ellerim gömleğinin  düğmelerine gitti .
Gömleğini çıkartıp arkaya attım .
Benle beraber ayağa kalkıp yatak odasına doğru yol aldı .

Sırtım soğuk nevresime değdiginde ürperdim , etegimi bir çırpıda çıkarttığında korkum gitgide büyüyordu.


Ali ' de bunu farketmiş gibi nefes nefese kendini yanıma attı.Anlamamış gibi ona bakarken konuşmaya başladı .

" Bunu yapamayız hazır değilsin "
Hiddetle iki başımı salladım.

" Seni seviyorum ve eminim çok düşündüm " dediğimde " Başlarsam duramam " dedi .



"Durma " deyip ellerimi baklavalarında gezdirdim cesaret hapı felan mı içmiştim  ?Dudaklarıma tekrar yapıştı , öpüşmemiz daha alevli bir boyuta atlarken üstüme çıktı .


Sonunda ikimizde çıplak kaldığımız da erkekliğini kadınlığıma sürtüp beni çıldırtıyordu .


Dudakları vücudumun her yerini keşfe çıkarken sol göğsümü avuçlayıp , sağ göğsümü emmeye başladı .


Ben soğuk nevresimi sıkarken içim de yükselen hislerle patlamaya hazır bomba gibiydim .


"A.ali l.lütfen ..."

Başını kaldırıp nefes nefese bana baktı .



"Ne istediğini söyle bebeğim "


"S.seni i.istiyorum "


Tam o noktaya nefesini üflerken , konuştu .


"Tam olarak ne istiyorsun"


"S.eni seni i.içimde istiyorum hadi " diyerek bağırdığım da yavaşça içime girmeye başladı . Çığlığım soğuk duvarlara ulaşırken , birbirine karışan ruhlarımız bedenlerimiz ile bütün olmuştuk , artık sevdiğim adama aittim  ve bende fısıldadım .




"İyi ki benimsin , iyi ki doğdun sevgilim ".



•••••


Selam canlar yorumlarınızı okuyup çok mutlu oluyorum , ve bugünde bölüm attım , hadi bakalım , oy atın yorum atın 💙


Sizler seviyorum 💜

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin