26.İyi ki kalbinde ben varım

11.7K 388 17
                                    

Multi Medya : Ali Özkan ❤️

(Aslın da dün yazmıştım ama oy gelmesini bekliyordum canlar ne kadar çok yorum oy o kadar yb ) 😂

İyi okumalar ....

Yirmi altıncı bölüm. "İyi ki kalbinde ben varım "

Ali'den


Gidiyordu , göz göre göre o siktiğimin adamıyla o davete gidiyordu .



Gözüm dönmüştü , sinirliydim , kızgındım en önemlisi de kırgındım .



Karşımda ki kız bir şeyler anlatırken ben içiyordum sonra onu gördüm , kırmızı elbisenin içinde ne kadar güzel , tehlikeli  bir o kadar da masum olduğunu biliyor muydu ?



Onu farketmemiş gibi yapıp karşımda ki kızın ne dediğini anlamadan kahkaha attım.



Bize doğru geldiğini hissettiğimde bakışlarım o tarafa kaydı .


Bizim masaya gelip bana baktı .



"Bi beş dakika gelir misin sevgilim " ah kıskanınca ne kadar da güzel oluyordu bu kadın böyle , ne demişti o sevgilim ?


Ne de yakışıyordu o güzelim ağzına .



"Sonra konuşalım Zeyno " ben kırgınken onunda kırmak istiyordum ama o kırıldıkça benim kalbim bin parçaya ayrılıyordu .


"Öyle mi " dediğinde yutkundum , o güzel gözleri bana yalvarırken ben sadece " Öyle " demekle yetindim .



"Pekala ben size rahatsızlık vermeyeyim iyi günler " pişman oldum onun bir göz yaşı beni pişman ederken konuşmaya çalıştım .



"Zeyno.." Elini kaldırıp susmamı işaret etti , ve sadece gülümsedi .


Kırgınken gülümsedi bana .


Bu nasıl muhteşem kızdı böyle benim siktiğimin kıskançlığım yüzümden haketmiyordu ki kırılmayı ....



Yine üzmüştüm onu işte yine uzaklaştırmıştım kendimden .


Bana son bir bakış atıp lavaboya doğru koşturdu , yanımda ki kız yüzünü buruşturup konuştu .


"Bu salakta ne böyle ezik " dediğinde ayağa kalkıp kızın boğazına yapıştım . Herkes bize bakarken sinirle kükreyerek konuştum .



"Bir daha onun hakkında tek kelime edip hakaret edersen seni mahfederim "



Kız korkuyla başını sallarken ben yerime oturup bardağımda son kalan içkiyi kafama diktim .


Kaan piçinin Zeyno'nun peşinden gittiğini gördüğümde gözlerimi yumup sakinleşmeye çalıştım .



Hemen arkalarından yürüdüm , sonra onun sesini duydum .


"Yok, boşver Kaan ben iyiyim sadece , Ali'nin davranışları beni üzüyor , kırıyor , parçalıyor ama o bunları göremeyecek kadar kör "

Kahroldum , kalbim de ki sancı bu sözlerle artarken derin bir nefes alıp dinlemeye devam ettim.



"Seni üzüyor piç herif " sinirle yumruklarımı sıktığım da Zeyno'nun konuşmasını bekledim .


"Aynı zamanda beni dünyanın en mutlu kızı yapıyor " Nasıl bir kızdı böyle , nasıl tek sözüyle kalbim de ki acıları alıp süpürüyordu . Aşıktım bu kıza hem de delicesine ....



"O kadar mutlu ediyor ki bazen kim olduğumu unutuyorum , bazen de öyle bir kırıyor ki ondan nefret ediyorum "
Bende kendimden nefret ediyorum be güzelim .



"Bir insan hem aşık olup hem de nefret edebilir mi ?" Tam karşılarına çıkıp ona sımsıkı sarılacakken , o adamın sesini duydum .



"Öyle bir seviyorsun ki küçük , bazen bu sevgini kıskanıyorum o seni haketmiyor "

Dişlerimi kırılırcasına sıkarken , kravatı genişlettim.


"Haketmiyor ama bu gönül ferman dinlemiyor " dediğinde gülümsedim , işte benim kızım .


Ve bir kez daha şükrettim Allah'a , iyi ki Zeyno Kahramanoğlu hayatımın merkezinde , iyi ki o güzel gamzeleri  ben olunca çıkıyor , iyi ki bu kızın kalbinde ben varım diye ...

-

Bir günde iki bölüm , çok mu mutlusunuz ne ?


Sizleri seviyorum 😇


Oy ve yorumlarınızı unutmayın kelebekler 💎

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin