19.Karaoke

16.6K 488 26
                                    

Multi Medya: Zeyno'nun giydiği elbise (Zeyno değildir ) ve Ali'nin söylediği şarkı .


On dokuzuncu bölüm . "Karaoke"

Keyifli okumalar ...

Aynadan kendime baktım .

Üstüm de kırmızı straplez elbiseye bakıp iç çektim , belki Ali kızabilirdi ama benim niyetim onun burnundan fitil fitil getirmekti .



Pekala kötü bir fikirdi ama onun kızgın suratını görmeye değerdi .


Tabi bu durumda abimi hesaba katmamıştım , beni bu elbiseyle o geceye götürmek ? Asla !


Bu devrede işte yengem gidiyordu . Hemen abimgilin odasına girdiğimde yengem hazırlanıyordu .


Beni gördüğünde ağzını yarım açıp konuştu .



"Sen git gide kendine bakıyorsun bundan ne çıkarmalıyım Zeyno hanım " dediğinde gözlerimi devirdim . Mümkünse sen hiç birşey çıkartma !


"Yengelerin en güzeli "


"Yengelerin bitanesi " dediğimde gözlerini kısıp bana baktı .


"Ne istiyorsun Zeyno "


"Hiç sadece küçücük minnacık bir istek "

"Söyle hadi makyajımı yapmadım daha "


"Abimi ayarlarsın değil mi beni böyle görürse biterim "


"Benim bundan çıkarım ne " dediğinde gözlerimi devirdim , çıkarcı karı ne olacak .



"Ah dolabımdan o çok istediğin ayakkabımı alacaksın " gözleri birden parladığında "Olmuş bil" dedi .


Benim ayakkabılarıma takıntılı olduğunu söylemiş miydim  ?


On dakika sosyal paylaşım sitelerinde gezip aşağıya indim . Tam zamanın da abimgil hazırlanmıştı .


Bana ters ters bakıp homurdandı , yaşasın yengem ikna etmişti , acaba nasıl etti zilli .

"Hadi acele edin " dediğimde arabanın yanına varmıştım bile .

-

Sonunda geldiğimizde Ali'de hemen arkamızdan yetişmişti .


Spor beyaz bir gömlek ve lacivert bacaklarını saran kotu ile fevkalade gözüküyordu .


Beni gördüğünde önce yutkundu , kaşlarını çattı , sonra sinirle küfrettiğini duyabilmiştim .


Abimle tokalaşıp , bize selam verdi . İçeri girdiğimizde o günkü anılar beynime yüklenmişti .


Kavga ettiğimiz , benim çekip gidişim beni durduruşu .


Karşı taraftan gelen Selim 'i gördüğümde tedirdin oldum .

Acaba geçen geldiğimi söyler miydi ?

"Hoşgeldiniz" diyerek bize loca gösterdi , bana göz kırpıp işine görü döndü .


Ali benim yanıma oturduğunda elini arkamdan geçirip koltuğa rahat bir şekilde oturdu .


Abime baktığım da derin düşünceler içerisinde etrafı inceliyordu.


Ali diğer elini bacağıma götürüp okşamaya başladığında yutkundum , ne yapıyordu bu adam , Allahtan önümüzde ki masadan dolayı elini göremezlerdi .


Dudağımı dişleyip Ali'ye baktığımda gözlerini kısmış dudaklarıma bakıyordu . Yiyecek gibi .


"Ne yapıyorsun " kısık sesimle zar zor konuştuğumda beni susturdu .

"Şşşş, bu elbiseyi giymenin cezası olmayacak mı sandın "

Sıcak eli buz tutmuş vücudumu okşarken , nefes almak bana azap geliyordu .


Kulağıma iyicene yaklaşıp fısıldadı .


"Söylesene bunu giyerken ne düşünüyordun "

Seni siniri etmeyi !

"H.hiç beğenirsin sandım " diyerek dudaklarımı büzdüğümde yeniden bakışları dudaklarıma kaydı .


"Seni varya şurada " başını iki yana sallayıp ayağa kalktı .

Sahneye çıkıp , mikrofonu eline aldı .

Söyleyeceği şarkıyı seçip , hazırlandı .

Ne yani Ali şarkı mı söyleyecekti.

Abim şaşkın bir şekilde konuştu .

"Ne oluyor lan buna öldürsen söylemez bu şarkı felan " dediğinde kıkırdadım .

Ah benim için !

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün hatalarım
Öğünmem bu yüzden
Bu yüzden kendimi
Özel önemli zannetmem


Dans ettiğimiz şarkı o gün benim Kaan ile dans etmemi engelleyip
beni dansa kaldırırken çalan şarkı .


Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün saçmalamam
Yenilmem bu yüzden
Bu yüzden kendime hala güvensizliğim


Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferler

-

Sınır 28 vote 17 yorum 😊

Seviliyonuz ponçikler 🐾

(Kuma adına WhatsApp grubu açtım , katılmak isteyenler özelden numaralarını yazabilirler ).

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin