" Saçlarını neden kestirdin " diye sordu,
-Uğruna ruhumdan vazgeçtiğim adam ;
"Kalbime koyduğun kırıklar ağır geldi . Saçlarımı feda ettim" dedim.
Sustu .
-
On üçüncü bölüm.
Ali'den
Zeyno'nun arkasından lavaboya girip hemen kapıyı kilitledim. Neden yaptım , ne yaptım, önemli değildi . Şuan tek istediğim onun bebeksi kokusuyla sarhoş olmaktı.
"Söylesene küçük onu buraya getirirken ne düşünüyordun " nefesim saçlarının arasında karışırken derin derin soludum , kokusunu ciğerlerime doldurdum .
"Arkadaşımı getirmem sorun olmaz diye düşündüm Ali abi " bilerek abi lafını bastırırken hırlar gibi ses çıkartıp vücudumu ona bastırdım .
Nefesimi saçlarının arasına üflerken onun her hareketini aynadan soluksuz izliyordum .
"Ç.çekilir misin " kekelemesi , benim yanımda böyle güçsüz savunmasız olması hoşuma gidiyor , erkeklik gururumu okşuyordu .
"Niye sana yakın olmam hoşuna gitmiyor mu ? "dediğimde inleyip başını geriye attı . Ve beyaz pürüzsüz gerdanını bana sundu .
Bende davetkar bir şekilde boynuna yapışıp tabiri caizse sömürmeye başladım .
Çekilmeye çalıştığında elimle beline destek verip kendime bastırdım .
Bu kız benim ölümüm olacaktı .
Kardeşim dediğim kıza öyle büyük bir arzu hissediyordum ki , inkansızdı. Bu arzu beni korkutuyor , elimi kolumu bağlıyordu.
"Görüyor musun küçük ne haldeyim " kendimi ona tekrar ittiğimde zar zor konuştu .
"A.ali a.abi" yeter lan yeter abine başlayacağım , lan hangi abi sana bunu yapar !
"Ahh sikerim abini de seni de " elimi pürüzsüz boynuna götürüp okşadım .
"Burası benim küçüğüm " dedim ve öptüm, severcesine sahiplenircesine .
Elimi daha aşağıya getirip pürüzsüz bacaklarını okşadım .
"Senin vücudun benim küçük ve çok yakında orada izlerim olacak "
Olacaktı çok yakında bu arzu beni tüketmeden bir şeyler yapmak en hayırlısıydı .
Boynuna sıcak bir öpücük bırakıp kilitli kapıyı açıp çıktım.
Şimdi onun halsiz bir şekilde yerde oturup soluklandığını hissedebiliyordum .
Yüzüme yerleşen gülümseme ile masaya vardığımda Kübra'nın yanına oturdum .
Kaan denen adam Zeyno 'nun nerde kaldığını sorunca sanane diyecekken Baler'inde aynı soruyu sorması
ile cevap vermek zorunda kaldım ."Bir arkadaşını gördüm, biraz sohbet edip geleceğini söyledi " .
Kübra'nın masanın altından erkekliğimi okşaması ile dudağımı ısırdım , bu kadın ne kadar edebsizdi . Elini hemen itip arkama yaslandım .
Beş dakika sonra Zeyno masaya gedliğinde Kaan 'ın yanına sokuldu, buna sinirlensemde sesimi çıkarmadım.
Ne diyebilirdim ki ne hakla .
Gripin'in beni boş yere şarkısı kulaklarımızı doldurduğunda Kaan denen herif Zeyno'nun kulağına doğru şarkıyı söylüyordu, Zeyno'da ona eşlik ederken Baler'e baktım birşey demesi için .
Ama o çoktan karısının dudaklarına yapışmış derin bir öpüşme içindelerdi . Sanırsam baya içmişti .
Elimde ki viskiyi kafama dikip onlara bakmayı sürdürdüm. Zeyno inadına yaparmış gibi yanında ki adama daha çok sokuluyor sonra bana bakıyordu .
O anda elimde ki bardak elimde ufak ufak parçalara ayrılıp elimi keserken tek düşündüğüm Zeynoydu .
Baler'gil telaşla bana bakarken
Kübra da yerinden kalkmış siktiğimin sesiyle birşeyler zırvalıyordu , elimi tutmaya çalıştığın da , hemen geri itip Kübra 'ya yalandan gülümsedim."Senin doğum günün bebeğim moralin bozulmasın biz Zeyno ile lavaboda hallederiz " dediğimde bana şok olmuş gözlerle bakan bir adet Zeyno gördüm . Gözlerini büyüterek bana bakarken ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı ?
"Değil mi Zeyno " dediğimde "T.tabi Ali abi " dedi .
Kaan kulağına birşeyler fısıldadığında Zeyno hemen başını salladı . Bu adam iyicene sinirleri mi bozmaya başlamıştı .
Zeyno Erkekler tuvaletine giderken elinden tuttup kadınlar tuvaletine soktum.
Kapıyı kapatıp sırtını sert bir şekilde kapıya yasladığımda ne yaptığımı çözememiş bir hali vardı .
"Burada anımız var küçük hanım , hatırlayalım biraz " dediğimde gözlerini açmış bana tatlı tatlı bakıyordu .
Yarım saat önce ki anıları tazelemenin zamanıydı, ama önce içeride ki o adamla yakınlaşmanın hesabını sormam gerekiyordu ...
--
Bölümü dün gece yazmıştım ama önce ki bölümün sınırı tamamlanmadığı için atmamıştım , hala tamamlanmadı ama olsundu. Size kıramayacaktım 😂 İnşallah bu sınır tamamlanır 💎
Bir de yalananları Ali'den duyun istedimm 😊 Nasıl yapmışım ama ?
Not : Kuma hikayesini düzenlemeye aldım 😍
Beğenmeniz dileğiyle .
Keyifli okumalar .
Sınır : 24 oy 12 yorum 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Ficção AdolescenteKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...