Multimedya ; Ali Özkan 😉
İyi okumalar 😀
Sekizinci bölüm. "Spor salonu"
Aşık olmam bana acı mı veriyordu ?
Aşk acı vermiyordu aslında ben kendime acı veriyordum, sevdiğim insanı haliyle fazla önemsiyordum o ne yapsa ne dese anlamlar arıyordum , cevaplar bulup kendi kendime kuruyordum ortada hicbirsey yokken.
Onun normal bir haraketi bile canımı sıkıp beni düşündürmeye başlıyordu, cok sevdiğimden onun her davranışını kendimize yoruyordum.
En önemlisi de bunun için unutmalıydım Ali'yi . Kendime işkence vermemek için.
Daldığım düşüncelerden çıkıp önünde yaptığım proje ödevime yoğunlaştım.
Allah kahretsin ya o kadar uğraşıp yazdığım kapıdı Ali'nin adıyla doldurmuştum .
Kağıdı buruşturup pencereden dışarı fırlattım.
Siyah bir arabanın bizim evi izlediğini gördüğümde tırsmıştım.
Arabanın markasını göremesemde tanıdık geliyordu .
Yatağıma girip pikeyi üzerime çektim.
Gözlerimi sımsıkı yumup düşündüm.
Yarın Kaan 'la neler yapacağımızı , o teklifin bana neler getireceğini düşünerek uykuya daldım .****
Lanet alarmın sesi beni çileden çıkarırken telefonu yarı açık gözümle alıp kapattım.
Bu gün okula gitmeyecek erkenden Kaan 'la buluşucaktım.
Yani benim düşüncem bu yöndeydi . Daha Kaan'ı arayıp , söylememiştim bile .
Hemen üstüme beyaz sade elbisemi geçirip uzun ve düz Saçlarımın ucuna doğal dalgalar verdim, papatyalı tacımıda takıp sandaletlerimi giydim.
Rimel ve parlatıcımıda sürüp aşağıya indim.
Yardımcımız Suna abla kahvaltı hazırlarken elinde ki tabakları alıp masaya koymasında yardımcı oldum.
Sonunda kahvaltıyı hazırladığımızda ailem çil yavrusu gibi teker teker iniyordu . Çünkü bu evin kurallarının birisi saat 8:00 de herkesin kahvaltı da olunmasıydı .
Hızlı hızlı kahvaltımı yaparken babam bana bakıp konuştu .
"Okula gitmeyecek misin kızım " başımı hemen iki yana sallayıp cevap verdim.
"Kendimi halsiz hissediyorum bugün babacım" yalanına kıraplar girsin Zeyno.
"İyi misin yavrum" diyen anneme gülümseyip "iyiyim" dedim.
Abim şüphelenmiş gibi baksada sesini çıkarmadı .Hasta olan böyle süslenir miydi hiç ?
----
Herkes evden çıktığım da üç saatliğine annemden izin almıştım , zar zor da olsa vermişti .
Eden çıkıp hemen telefonumu çantamdan çıkardım.
Kaan ismini bulup tıkladığımda iki çalışta açılmıştı .
"Efendim "
"Kaan ben Zeyno "
"Nerdesin " diyen hırıltılı sese "Evden yeni çıktım nerde buluşuyoruz " dedim.
"Sana konum atıcağım oraya gel "
"Tamam " deyip kapatacakken arkadan bir kadın sesi geliyordu . Kaşlarımı çatsam da beni ilgilendirmediği için sustum.
Bir taksiye atlayıp konum attığı yere geldiğimde hemen arabadan inip geldiğim yere baktım.
Bir spor salonuydu . Merdivenin oraya oturup Kaan'ı beklemeye başladım.
On dakika sonra siyah bir araba ile önümde duran Kaan 'ı gördüğümde kaşlarımı kaldırıp gelmesini bekledim.
"Şükür gelebildin "
"İşlerim vardı " deyip arabanın arkasından spor çantasını aldı .
"Bir kadınla mı " dediğimde kaşlarını
kaldırıp bana bakmayı sürdürdü ."İşlerime karışılmasını sevmem küçük" diyerek önden yürümeye başladı .
Kalbimin orada bir sancı hissettiğimde gözlerimi kapadım . Gözümden bir damla yaş düştüğünde ağladığı mı anladım.
Neydi bu neden ağlıyordum ? Ah kesin regl yaklaşıyordu , evet evet başka açıklaması olamazdı .
"Sabaha kadar seni mi bekleyeceğim" diyen Kaan'ın sesiyle , hemen gözümde ki yaşı silip arkasından yürümeye başladım.
İçeriye girdiğimizde salona baktım. İleride kapalı bir havuz vardı , sağ tarafımda kum torbası , ağırlık malzemeleri felan .
Üstüme baktığımda sinirle tısladım , neden geleceğimiz yeri söylememişti ki . Bu elbiseyle ne yapabilirdim.
Kaan ne düşündüğümü anlamış gibi , kafama spor çantasını fırlattı .
"Giyin ve kum torbasının yanına gel " dediğinde hemen kabinlerin oraya girdim.
Aldığı nike sporcu atletini ve taytını giyip saçlarımı tepeden bir at kuyruğu yaptım.
İşte şimdi hazırdım, herşeye .
--
Kısa bir bölüm 😻
Beğenmeniz dileğiyle bol bol yorum bekliyoruuummmm 🐾❤️Oyları da unutmayalım 😻
Sizleri seviyorum🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Teen FictionKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...