Bölüm şarkısı : Bana ellerini ver .
Yirmi yedinci bölüm. "Ayrılalım"
İyi okumalar .
Kaan ile birlikte içeri geçecekken Ali karşımıza çıktı ve bana sımsıkı sarıldı .Karşılık veremedim , konuşamadım , o kızın parfümü üstüne sinmişken aklıma gelen düşünceler ile yüzümü buruşturup hemen onu kendimden uzaklaştırdım .
"Biraz konuşalım bebeğim " kaşlarımı çatıp ona baktım ben konuşalım derken ne düşünüyordu bu adam şimdi ne diyordu, Ali'yi anlamak matematikten bile zordu ..
"Daha sonra konuşalım Ali " dalga geçer gibi konuştuğum da dudağı yana kıvrıldı .
Yanıma baktığım da Kaan duvara yaslanmış bizi izliyordu .
Gözlerimi Ali'ye çevirdiğim de Kaan 'a sinirle bakıp bana döndü .
"Konuşalım lütfen" diyerek başını sağ omzuna yatırdı , başka zaman olsa bu haraketine üstüne atlardım, ama olanlardan sonra bunu yapacağımı zannetmiyordum .
"Hayır " diyerek masamıza doğru yürüdüm .
Ali'de yanımıza gelip bana gülümsedi .
" Bu dansı bana lütfeder misiniz prenses"
Kaşlarımı çatıp ona baktım , ne kadar arsız yüzsüz biriydi.
"Hayırdan anlamaz mısın sen" diyerek gözlerimi devirdim .
"Bende seni seviyorum prenses " diyerek elimden tuttuğu gibi dans pistine sürükledi .
Ben bal arısı gibiydim senden önce
Bak pervanelere döndüm seni görünceYana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam
Yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamamYana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam
Bin yıl yaşasam yine sana doyamamSana gönlümü verdim ey nazlı güzel
Seni almazsam gözlerim açık giderBana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel
Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Sana gönlümü verdim nazlı güzelSana gönlümü verdim ey nazlı güzel
Seni almazsam gözlerim açık giderBana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel
"Sana gönlümü verdim nazlı güzel. " son cümleyi kulağıma doğru söylediğinde içim ürperdi .
Ah nasıl da biliyordu kalbimi fet etmeyi bu adam .
"Senden nefret ediyorum "
"Bende seni seviyorum kelebek "
"Ah deliriceğim nasıl bir adamsın sen böyle "
"Yakışıklı , karizmatik ve evet bebeğim bende sana deli oluyorum " piç sırıtmasını yüzüne kondurduğun da yumruğumu o güzel suratına geçirmek istedim , ama tabi ki yapamadım .
Onu itip dışarıya doğru koştum , Kaan 'a eve gideceğimi beni merak etmemesini mesaj atıp yürümeye başladım.
Kolumdan tutup çekildiğim de Ali olduğunu anlar anlamaz bağırdım .
"Ne var be ne , bırak peşimi "
"Özür dilerim " dediğinde gözlerimi kırpıştırıp yaşların süzülmesine izin verdim .
"Bıktım , seni seven seni affeden kalbimden de kendimden de nefret ediyorum anlıyor musun " sonlar doğru sesim kısılırken fısıldadım .
"Seni her seferinde affetmekten bıktım "
Burnumu çekip fısıldadım .
"Ayrılalım , böylesi ikimiz için de en iyisi" diyerek başımı eğdiğimde delirmiş gibi bağırmaya ve beni sarsmaya başladı .
"Ne diyorsun lan sen ölürüm de ayrılmam kızım senden "
Kelimeler boğazım da tıkanırken konuştum .
"Üzgünüm , ama şuan için tek çözüm ayrılmak " diyerek arkamı döndüm ve ilk taksiyi durdurup içine bindim .
Ve arkam da nasıl bir enkaz bıraktığı mı görmeden .
-
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin 💙
Seviliyorsunuz kelebekler 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Ficção AdolescenteKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...