-FİNAL-Herşeyi atlatmış geçmişe bir sünger çekmiştik , o günden sonra biz düğünü ertelemiş Dalya'nın iyi olmasını beklemiştik , zordu ama toparlanmıştı .
O kötü günün ardından tam tamına 2 ay geçmişti .
Her gün yengemi görmeye gidip ona destek oluyordum , Ali ise en büyük desteği o üstlenmişti. Abim belli etmese de çökmüştü , ama onlara yeni bir mucize geliyordu . Yeni bir bebek , onların için yeni bir hayat yeni bir umut demekti .
Zordu ama kötü günler cidden geride kalmıştı ve bugün benim düğün gecemdi , herşey hayal ettiğim gibiydi .
Bütün organizasyonları yapmış , herşeyi ayarlamıştık , ve bize sadece imzaları atmak kalmıştı . Mutluydum çünkü yarım saat sonra kağıt üstünde de sevdiğim adamın olacaktım .
Çocukluğumun hayalimin adamı bir zamanlar imkansızmış gibi gelen , ama şuan da yanında olduğum .
Elimi karnıma atıp yavaşça okşadığım , neredeyse 5 aylıktı ve karnım cidden belli olmuştu . Annemgil ilk duyguğunda çok kızmışlardı , babam yıkılmıştı , ama o kötü günlerde geçmişti .
Geçen haftalarda cinsiyetinide öğrenmiştik , oğlumuz olacaktı , Akınımız .
Akın .
Ali demişti , oğlumuz olacağını öğrendiğimizde fısıldamıştı kulağıma , kabul demiştim senden gelen herşeye kabul .
Sevmek böyleydi işte , karşındaki ne derse kabulüm , öyle veya böyle seviyorsan tamamdı dahası yoktu.
Straplez kesim belinde hafif taşları olan gelinliğime bakıp iç geçirdim . Saçlarımı yerden topuz yaptırmış köprücüklerimi iyicene sergilemiştim . Ali' yi straplez olmasına nasıl mı ikna etmiştim.
-"Aşkım gelinliğimi seçtim " diyerek cıvıldadığımda elindeki mısır kaselerini almış mutfaktan geliyordu.
"İnşallah bende beğenirim birtanem şimdi bana resmini göster " dediğinde kedi yavrusu bakışlarımı atıp başımı iki yana saladım .
"Gelini düğünden önce göremezsin "
"Gelini görmeyeceğim ki aşkım sadece , bana resmini göstereceksin "
"Ya hayır olmaz Ali göremezsin " dediğimde kaşlarını çatıp tısladı .
"Zeyno sakın bana dekolteli aldığını söyleme"
Omzumu silkip küçük burnumu havaya kaldırdım ."Tamam istemezsen söylemem "
"Hey Allahım " diyerek başını geriye yasladığında açık boynuna bir öpücük kondurup fısıldadım .
"Eğer istersen nasıl olduğunu yukarıda anlatabilirim "
-
O gün aklıma geldiğinde hafif kıkırdadım . Ali odaya girdğinde beni baştan aşağıya süzüp konuştu.
"Benim ölümüm sen olacaksın be kızım " dediğinde kahkaha atıp yanına yaklaştım .
"Çok yakışıklı görünüyorsun " diyerek papyonunu düzelttim .
"Sende tam bana yakışır bir gelin olmuşsun güzelim " göz kırptığında hafif omzuna vurdum .
"Cidden egona sokayım " kahkası odayı çınlattığında tek kaşını kaldırıp konuştu .
"Ben o iş için geceyi bekleriz diye düşünmüştüm " ah evet şuan cidden utançtan yerin dibindeydim .
*
Elimi alinin eline geçirip fısıldadım .
"Heyecandan ölüyorum "
"Sakin ol güzelim " diyerek elimi daha sıkı tuttu ve hafifçe merdivenlerden inmeye başladık .
Alkışlar eşliğinde masaya oturduğumuzda nikah memuruda gelmişti .
İmzalar atıldığında Nikah memuru "Gelini öpebilirsiniz" dedi.
Ali alnımdan öptüğünde yavaşça fısıldadı .
"Benimsin , kelebek her zaman benimdin ama şuan bu imzalar bizim kalbimize mühürlendi . Unutma ne kadar kaçsanda senin ömrün benim kelebek , benimde ömrümün senin olduğu gibi ."
-
Kısa ve olaylar geçilmiş biliyorum , ama devam edemiyordum bende en azından finali yazmak istedim, OKYANUSUM hikayesi bilmeyenler için .
Ali ve Zeynonun oğlu Akın .
Dalya ve Baler ' in kızı Hira .
Akin ve Hira'nın hikayesine eşlik etmek isterseniz OKYANUSUM' a bakabilirsiniz ilk 3 bölümünü yayınladım ve devam ediyorum .
OKYANUSUM -(tanıtım)
Gözleri okyanustu çocuğun kız baktıkça kayboluyordu...
Öyle derin bakıyordu ki nefret mi sevgi mi ayırt edemedi kız ...
Ama bilmediği birşey varsa çocuk ona nefretle asla bakamazdı ...
Çocukluk aşkıydı , onların ki ama kız inanmıyordu böyle birşeye sevemezdi çocuğu severse kendini kaybederdi .
****
"Okyanusun da kayboldum bayım , kendimi arıyorum ama bulamıyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}
Dla nastolatkówKüçüklük arkadaşları değillerdi , o sadece abisinin arkadaşıydı kendisi onun için sadece kardeşti .Zeyno Kahramanoğlu abisinin arkadaşına aşık olan kelebek . Ali Özkan . Her gece başka barlarda eğlenen tabirimizle playboy çoçuk . O dört yaşında ki...