1.Ufaklık*

63.4K 1K 113
                                    

İyi okumalar ❤️

İlk görüşte aşk nedir ?

Birinci bölüm. "Ufaklık"

Öyle bir şeydir ki onu görünce
dilin tutulur, başın döner, ne yapacağını şaşırmış bir şekilde ona bağlanmışsındır o andan itibaren hayatını onla kurma hayalleri peşi sıra gelir görür görmez.

Bu insanın başına hayatı boyunca , yalnızca bir kere gelir.

Göz göze gelince...

Kalbinde olur..

Adını koyamadığım, ama hep kulak verdiğim
bir şey...

Gördüğümden gözümü alamıyorsam ki herşey saniyelerle sınırlıdır aslında bir maceranın başlamak üzere olduğunu anlarım ve kalp atışım hızlanır...

Onun gözlerine baktıkça , içinde kaybolurum okyanusun içinde çırpınmak gibi .

" Hadi Zeyno " diyerek bağıran abim sayesinde hemen günlüğümü kapattım.

Yatağımın altına koyup , aynadan kendime baktım .

Ben Zeyno Kahramanoğlu .

17 yaşında umutsuz aşkın çevresinde dolanıp onun kalbine konmaya çalışan kelebek .

Siyah şortum ve beyaz tişörtümle gayet uyumlu görünüyordum . 

Koşarak merdivenlerden inip abim ve yengemin yanına vardım.

"Resteronta gidiceğiz Zeyno bu kıyafet çok paspal " diyen yengeme kaşlarımı çatıp baktım . Bu kadına gıcık olduğumu söylemiş miydim ? Abim buna nasıl katlanıyordu Allah aşkına !

"Bence gayet uygun " dediğimde burun kıvırarak abimin koluna girip yürümeye başladı .

Sinsi yılan ne olacak !

Yarım saat sonra gidiceğimiz Resteronta vardığımızda hemen arabadan indim .

Resteronta girdiğimizde onu gördüm.

Heyecanım git gide artarken şuracıkta bayılabilirdim.

İlk aşkım , çocukluğum , sevdiğim adam .

Beni kardeşi olarak gören adam .

Kalbine konmaya çalıştığım adam .

Ne de güzel gülüyordu öyle .

Daldığım düşüncelerden abimin koluma dokunması ile çıktım .

"Nereye daldın be kızım hadi yürü Ali bekliyor " dediğinde hemen başımı sallayıp bize ayrılan masaya doğru yürümeye başladım .

Ali'nin karşısına oturduğumda bana bakıp göz kırptı . Nefes nereden alınıyordu .

"Naber ufaklık " buydum işte onun gözünden hiç büyümeyecek olan küçük kız kardeşi .Dolan göz yaşlarımı saklamak için saçlarımı siper edip cevap verdim.

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin