5.Kırık kalp*

24.2K 682 57
                                    


Multimedya ; Ali Özkan 💕

Beşinci bölüm ."Kırık kalp"

Bir çırpıda yanıma gelip önümde durdu . Hala şaşırmış bir şekilde Ali'ye bakıyordum . Neydi bu neden gelmişti şimdi .

"Seni eve bırakayım " kaşlarımı çatıp ona bakmaya devam ettiğimde o da bana dik dik bakmaya devam etti.

"Eve gitmiyorum , yürü Serhat " diyerek kolundan sürüklediğimde , Ali kolumu tuttu.

Serhat ne olduğunu anlamamış gibi bir Ali'ye birde bana baktığında derin bir soluk çektim.

"Neden geldin Ali abi " diyerek abinin üstüne iyicene bastırdım.

Boynunda çıkan damarlardan sinirlendiğini anladığımda sorumu yeniledim.

"Bir nedeni yok seni eve bırakacağım"

"Hallahalla sen benim neyimsin de bırakacaksın , hem biz başka yete gideceğiz " dediğimde Serhat olayın şokundan çıkmış ortaya atılmıştı bile .

"Kimsin kardeşim , ne istiyorsun "

Ali ona alayla bakıp beni yanına çekti .

"Tamam sorun yok Serhat tanıyorum abimin arkadaşı yani abim sayılır sen git  " dediğimde iç sesim fısıldadı .

Abisine aşık bir kız .

Ali'nin vücudu gözle görülür şekilde gerilsede birşey demedi .

"Emin misin "

"Emin olmasa ne olacak sen mi durduracaksın beni" diyip alayla Serhat'ı süzdüğünde sinirlendim .

Bu adam ne yapmaya çalışıyordu yahu ?

Biri ona benim hayatımın onu ilgilendirmediğini söylese olur muydu ?

Serhat Ali'nin üstüne yürüyecekken  elimi göğsüne koyup onu durdurdum.

"Sonra konuşalım olur mu "

İkna olmasa da başını sallayıp , bizden ters yöne doğru yürüyerek gözden kayboldu .

Arkamı dönüp Ali'ye baktığımda sinirli olduğunu gördüm.

"Burada ne arıyorsun Ali abi"

"Abine sıçıyım " diye ağzının içinde homurdandığında , dudağımı dişledim.

"Şunu yapma "

"Efendim "

"Dudağını diyorum ,  dudağını dişleme "
gözleri dudaklarımdan ayrılmazken hemen dudağımı dişlemeyi kestim.

Heyecandan tutulan ayaklarım yürümeyi reddediyor , konuşmaktan aciz olan dudaklarım açılmayı istemiyordu.

"B.ben eve gitsem iyi olacak " dediğimde gözleri gözlerimle yeniden buluştu .

"Bende seni eve bıraksam iyi olacak küçük "

İşte yine başa dönmüştük .

"Ben taksiyle giderim " dediğimde elimden tutup arabaya bindirdi .

Alev alev yanan vücudum , hareket etmiyor aklım sadece bunu fısıldıyordu .

Elini tuttu , sevdiğin aşık olduğun adam elini tuttu .

🎈

Evin önüne geldiğimizde elim kapı kulpuna gitti , tam açacakken kapı kilitlendi .

"Oyun oynayacak yaşı geçtik bence "

"Kendine haksızlık etme hala küçüksün " dediğinde sinirlerimin sınırlarını zorluyordu . Gözümden bir damla yaş aktığında görmemesi için saçımla yüzümü kapattım.

"Küçüğüm" diye fısıldadığımda elini çenemi götürüp ona bakmama zorladı .

" Ağlıyor musun " dediğinde yüzünde gerçekten  pişmanlığını sezdim.

"Ne istiyorsun benden , bırak gideyim " diyerek elini çekmeye çalışsam da o kadar sıkı tutuyordu ki çekememiştim.

Baş parmağı ile göz yaşımı silip ,

"Bırakmam " dedi , anlamamış gibi ona baktım . Genzini temizleyip devam etti.

"Demem o ki küçük bana lazımsın " sonunda elini çekebildiğimde kaşlarımı kaldırdım . Burnumu çekip konuştum.

"Ne istiyorsun açık konuş Ali abi "

"Sikecem senide abini de " ağzının içinde mırıldandıklarını zar zor anlasamda beni gülümsetmeye yetmişti .

"Kübra'nın doğum günü organizasyonu için yardım etmeni istiyorum "

Kırılan kalbimin sesini işitebiliyordum . Yerlebir olan umutlarımın çaresizliklerini.

İşte şimdi çıkmaza girmiştim , bir el almış kalbimi sıkmaya çalışırken hiç bir şey  yapamıyordum.

Karşımda ki gözlere baktım, görsün istedim, yalvarışlarımı duysun istedim, kırılan kalbimin sesini işitsin istedim.

Ama olmadı .

Ne umutlar yeniden doğdu .

Ne de kırılan kalbim onarıldı.

Sadece tek söz çıktı ağzından .

"Yarın seni okul çıkışı alırım "

Bu kadar basitti işte herşey onun için , beni görmüyordu , içimi hissetmiyordu çünkü .

Çaresizce başımı sallayıp arabadan indim .

Ben Zeyno Kahramanoğlu vazgeçtim, dediğimde sadece mantığım kabullenmişti .

Kalbim hala onun için atarken vazgeçememiştim.
Ama şimdi , vazgeçme zamanıydı kırılan umutlar başka biri için gelmeli kırılan kalbi başka biri onarmalıydı .

Kısacası bundan sonra Ali Özkan gerçekten bir abi olacaktı , benim için .

-

İnşallah beğenirsiniz 💕

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz , en çok yorum yapanın ismini diğer bölümde paylaşmayı umuyorum🎈

Sizleri seviyoruuum ❤️

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin