22.Sevgilim olur musun ?

14.2K 432 26
                                    

Multi Medya : Zeyno'nun giydikleri ( Kız Zeyno değildir )

Bölüm şarkısı : Long time Traveller .

Keyifli okumalar ....

Yirmi ikinci bölüm . " Sevgilim olur musun ? "

Alışveriş merkezine girdiğimizde Ali sahiplenircesine elimi tuttu .


Beni bir mağazaya soktuğunda elbiseleri karıştırmaya başladı .


"Yardımcı olabilir miyim ?" diyen kızıl saçlı kadın , resmen Ali ile fingirdeşmeye çalışıyor içine düşüyordu . Gerilen sinirlerim ile Ali'yi çekip konuştum.


"İstemez biz bakarız"


Ali arkamdan kahkaha atarken onu umursamadan elbiselere bakmaya başladım .


Beyaz üstüme tam oturan straplez bir elbise alıp kabine girdiğimde hemen giyinip çıktım .


Ali beni gördüğünde yutkunup kolumdan tuttuğu gibi kabine geri soktu ..


"Ne oluyor be " diye cırladığımda sinirle bana bakıp tısladı .


"Siktir kızım çok güzel olmuşsun , bunu alamayız " dediğinde kaşlarımı kaldırıp ona baktım .


"Güzel olduysa alıyoruz Ali abi " gülmemek için dudaklarımı kemirirken sinirle elini göğsüme götürüp sıktı .


"Ne yapıyorsun ya "


"Abi felan demem sikerim ha çıkar şu elbiseyi başka birşey giy , bunu sana giydirtmem "dediğinde kaşlarımı çatıp konuştum.

"Ama ben çok beğendim "


"O zaman alırız ama sadece benim önümde giyersin " piç sırıtışını atıp kabinden çıktı .

Sonunda siyah büstiyer ve deri siyah etek altına da bantlı stilettoları aldım .


Ali elimden tutup , beni bir kuaföre yönlendirdi .

"Sen saçını makyajını felan yaptır güzelim bende üstüme bir şeyler bakacağım " dediğinde başımı salladım .

Saçlarıma maşa yaptırıp başıma papatya tacı taktırdım . Dumanlı göz makyajım ve mat kırmızı rujumla hazırdım .

Üstümü arka tarafta giyinip çıktığımda kuaförde ki kız ıslık çaldı .

"Çok güzel gözüküyorsunuz"


Ah gururum okşanmıştı . 


"Teşekkürler canım "


Telefonuma gelen mesaj sesiyle heyecanlanarak çantamdan telefonu çıkarıp açtım .

Kapının önünde bekliyorum ...

Dışarı çıktığım da takım elbisenin içinde harikulade gözüken Ali'ye dikkatle baktım , inceledim , aklıma kazıdım . Uzun kirpik , simsiyah zeytin gözler ve kalın dudaklar , giydiği gömleğin üstünden belli olan kaslar , her kadının aklını başından alacak kadar güzeldi .



Bir adamın bu kadar güzel olması haksızlıktı ...



"Çok güzel olmuşsun " gülümsedim , bu adamın beni sevmesi bir mucizeydi .


"Sende yakışıklı görünüyorsun " bembeyaz dişlerini bana sunarken kolunu uzattı . Hemen koluna girip yürümeye başladım .


Arabaya bindiğimizde tekrar sordum .


"Ya azıcık ipucu versen "


Gözlerini devirip yola devam etti , bu adamın nereye gideceğimizi söyleyesi yoktu .

-

Sonunda şık bir resterontın önünde durduğumuzda Ali benden önce inip kapımı açtı .


Şok olmuş gözlerle ona baktığım da bana gülümseyip konuştu .


"İlk ve son küçük hanım , keyfini çıkar bir daha asla yapmam " dediğinde gözlerimi devirdim , ne beklemiştim ki hep böyle olacağını mı ah anca rüyamda !


Elini nazik bir şekilde belime koyup beni içeriye doğru sürükledi .

Restorantın içine girdiğimizde heyecanla etrafa baktım , ama bizden başka kimse yoktu .

Soru sorar gibi ona baktığımda , omzunu silkti . Resmen koskoca Resterontı kapatmıştı.


"Böyle birşeye gerek yoktu "


"Ben yaptıysam gerek vardır " dediğinde gözlerimi devirdim , bu adam gerçekten de egoistti ...


Elimden tutup denize bakan masaya doğru getirip sandalyemi çekti .


Ağzımı açacakken "Sadece bugünlük" cevabına gözlerimi kısmıştım.



"Hiç yoktan iyidir " diye mırıldandığımda gülümsedi .


Yemeklerimiz bittiğinde karşı taraftan bir ses yükseldi bir slayt.


İçeriğinde benim gizli çekilmiş fotoğraflarım , Ali ile küçüklükten çekindiğimiz fotoğraflar vardı . Dönüp Ali'ye baktığımda slayta baktığını gördüm .



Slaytın sonunda Ali kalabalık bir yerde kameraya bakıp konuşmaya başlıyordu.



"Kelebeğim , kırdım , üzdüm , incittim . Ama biliyorum ki senin o minik kalbin beni çoktan affetti bunlar için , peki ben kendimi affettim mi ? Asla . Bir iz gibi sana yaptıklarım beynimin köşesinde duracak , ama birşey bildiğim varsa geçmişi bırakıp geleceğe yeni bir sayfa açmaktır "


"Bende seninle bu sayfayı açmak istiyorum kelebek , kanatlarının yükünü omzuma almama izin verir misin ? "


Ali ayağa kalkıp elimden tuttuğunda slaytla birlikte tekrar etti .


" Giydiklerine karışmama , erkeklerle konuşmamanı sağlamama kısacası SENİ BİR ÖMÜR BOYU SEVMEME İZİN VERİR MİSİN KELEBEK ? "


"Sevgilim olur musun ? "

-

Oooooo bölümü beğendiniz mi ?


Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayınız .


Sizleri seviyorum kelebeklerim ❤️


😍

KELEBEĞİM {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin