1.fejezet:A kezdetek

4.3K 133 7
                                    


Hihetetlen számomra, hogy ennyire megtetszett már az ismertető nektek. ♥ 
Köszönöm nektek!!! 

Itt is lenne az 1. fejezet! ♥♥♥ 


Hope 


Sosem volt tündérmese az életem. Sőt, semmilyen mese nem volt. 20 évesen elvesztettem az apámat. A Cool Fm népszerű műsorvezetője, Peter Anderson 47 évesen életét vesztette egy végzetes karambolban, amit nem tudott volna elkerülni, akármennyire is akarta. Annyi mindent csinálhattunk volna még, de nem, a sors vagy a végzet nem így akarta, amiért utálom valamelyiket. Az apám volt a mindenem: a mentsváram a bajoknál, a lázcsillapító a betegségeknél, a zsebkendőm a könnyeim felitatásánál és a mindenem. Anyám, Sandra Jones a divat megszállottja. Szó szerint. A világhírű cége, a Pretty Style a mindene, nem én, hanem a cége. Éjjel-nappal bent van a cégénél, úgy, hogy van, amikor három-négy napig haza sem jön. Amikor itthon van, akkor nem törődik velem. Akkor is a gép előtt ül és tervezi a következő „bombasztikus szettjét", ami, hogy az ő szavaival éljek az aktuális évszak világsikere lesz. Persze, hogy ez mindig így van, de na, azért egy lánynak szüksége van az anyjára bizonyos pillanatokban. A gimis ballagásomra azért el tudott jönni, de az érettségi-bálra nem vele választhattam ki a ruhámat. Nem, mert neki akkor más elfoglaltsága volt. Apa más volt. Ő nem a munkájának élt. Jó, persze, övé volt a Cool Fm és a fő műsorvezetője volt a műsorok délelőtti részének, de minden nap ő várt otthon, vele csináltam házit, reggel ő készítette reggelit és még sorolhatnám. De mi is itt a bökkenő? Hogy ezek anya feladatai is lettek volna, nem csak az övé. És anyám erre még apa halálakkor sem döbbent rá. Igen, halálakkor. Autóbalesetben vesztette életét, nem tudták megmenteni. Zokogtam, zokogtam és zokogtam, amikor megtudtam ezt a tényállást. Adam Harrison, a barátom végig mellettem volt a temetésen, amiért hálás vagyok neki nagyon. A legjobb barátnőmnek is a leghálásabb vagyok, mert végig mellettem volt. Ő nem más, mit Rosie Taylor, Greg Horan menyasszonya. Igen, Greg Niall Horan bátyja, így Niall családjának tagja lett az én drága barátnőm.  Ám ezután otthon csak romlott a helyzet. Anya két hétig nem tért haza. Nem hívott, nem hagyott üzenetet. Bedühödtem, összecsomagoltam mindent és Adamhez költöztem. Adammel két nap alatt átköltöztünk hozzá. Ennek már másfél éve. Vigasztalhatatlan voltam, de tényleg. Hónapokig zokogtam és sirattam apát, amiért már nincs köztünk. A féltesóm, Harry Styles- aki anya első házasságából született-sem tudott megvigasztalni. Harry a népszerű és világhírnévnek örvendő One Direction nevű banda énekese. Imád énekelni, én meg imádom az énekhangját. Gyerekkorunk óta nagyon szoros kötelék van köztünk. Minden nap hív, vagy videó chatelünk vagy csak SMS-ezünk, de akkor is minden nap beszélünk valamilyen formában. Apa a sajátjaként szerette Harryt, ha ő éppen nálunk volt a turnészünet alatt. Érdeklődve hallgatta a készülő új dalszövegeit és ő segített neki, ha valamit nem tudott vagy nem tudott a szöveghez írni semmit. Anya persze vele sem törődött sokat. Ő az apukájával és az új anyukájával él. Harryt is nagyon megviselte apa halála. Elmondása szerint ő is elvesztette az apját, és ebben egyetértek vele. Na, szóval, visszatérve az eredeti témára: Harry nem tudott megvigasztalni, mert egy idő után (3-4 hónap alatt) teljesen eltaszítottam magam mellől mindenkit, még Adamet is. Adam egy szép reggelen (vagy előbb is fejben) úgy döntött, örökre elhagy. Az eset napján a szívem másik fele valahol messze járt már. Összetört, de a legapróbb szilánkokra, amit nem tudtam felszedni. Ott álltam mindjárt huszonkét évesen és semmim nem volt, amiért élnem kellett volna. Úgy döntöttem, hogy Harryhez megyek Londonba és új életet kezdek. Az indulás napjára hat nagybőröndöm és két kézipoggyászt vittem fel a gépre. Harry ugyan nem tud arról, hogy megyek, de tudom, hogy turnészünete van a bandának, így ilyenkor mindig otthon van. Harry ajtaja előtt állok a három évig kitartó cuccommal együtt. Ne merek bekopogni. Erőt veszek magamon és bekopogok. Harry kitárja az ajtót, tíz másodperc sem telik bele, ott áll az ajtóban hosszú, göndör barna hajával, zöld szemével farmerben és egy Ramones-os pólóban.

Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]Where stories live. Discover now