13.fejezet:Mia Anne Malik

2.1K 90 0
                                    


Sziasztok,ti drágák! Óriási köszönet a:

-türelmetekért és a várakozásotokért,

-a 776 olvasómnak és mindenkinek,aki olvassa,szereti a történetemet

-és végül mindenkinek,aki valaha beleolvasott a történetbe!

Nélkületek nem tartana itt a story,az biztos. :)) 

Puszi nektek,szép hétvégét:cseni9_malik

Ajánlott zene a részhez:


Hope

Álltam ott, mint valami szerencsétlenség, és sírtam. Ilyen gyönyörű monológot még nem kaptam senkitől az életem folyamán. Zayntől ez volt a legromantikusabb lánykérés. Aztán bekattant, hogy válaszolnom kéne.

-Igen, kicsim! Megtisztellek azzal, hogy a feleséged leszek.-bólintottam a könnyeim között. Zayn szeme is könnyes lett. Felhúzta az ujjamra a gyűrűt és felemelve megpörgetett a levegőben. Mikor leértünk nem zavartatva magunkat, szenvedélyesen csókolóztunk. A bal gyűrűsujjamra tekintettem. Egy gyönyörű aranygyűrű csillogott rajta, a gyűrű közepén egy gyémántdarab volt. Úristen! Ez gyönyörű, és egy vagyon lehetett. Zaynt szorosan átöleltem.

-Köszönöm, hogy a menyasszonyom lettél, édesem!-suttogta mély hangján a fülembe.

-Úristen! A vőlegényem vagy, Malik!-kiabáltam, mire a bébiőrön keresztül sírást hallottam. Felfutottam Mia szobájába. Sírt az én kicsi életem.

-Sh! Nyugodj meg, édesem!-suttogtam halkan a fülébe, kicsit dúdoltam a fülébe, és végre megnyugodott.-Na, gyere, Miám! Kajaidő van.-kacsintottam és leültünk a fotelbe a szoba végében.

Mia 20 perc alatt megette az anyatejet, és 5 perc alatt büfizett is. Pelust cseréltünk, és lementünk a nappaliba. Ott Hazza elé álltam, és felé mutattam a kislányomat. Illetve, a Zaynnel közös kislányunkat.

-Mia! Ő itt Harry bácsikád. Harry! Ő itt Mia Anne Anderson.-mutattam be őket egymásnak.

-Nem sokáig Anderson a kislányunk, édesem!-kacsintott Zayn.-Pontosabban Mia Anne Malik.-vigyorgott. Zayn hátulról átölelt és nevetett.

-Imádlak!-suttogtam a fülébe.

-Én is jövőbeli Mrs. Malik!-azzal Hazza átvette Miát, és Zaynnel táncolni kezdtünk. Keringőztünk, mert anya klasszikus zenét indított még délelőtt.

-Köszönöm, mylord!-pukedliztem a végén, mire Zaynből és Harryből kitört a röhögés. Csak eggyel nem számoltak. Mia elkezdett kiesni Hazza karjai közül, miközben ő nevetett. Futottam, mint valami anyaoroszlán. Mia majdnem leesett, de elkaptam. Kislányom felzokogott, Hazza pedig bekönnyezett. Zayn azonnal odaért mellém, és átvette Miát. Nyugtatni kezdte.

-Édes kicsi életem! Nyugodj meg, itt van anya is és én is.-nyugtatta szerelmem kislányunkat.

-Igen, édesem! Apa is itt van.-mosolyogtam rájuk, mire Zayn szeme elkerekedett, majd hálás mosolyt kaptam tőle.

-Igen, apa.-bólintott könnyezve. Megcsókoltam, majd dühösen fordultam hátra az idióta bátyjám felé. Ő bűnbánóan nézett rám.

-Te idióta! Barom! Szemétláda! Hogy képzelted ezt? Hm? És ha nem érek ide, mielőtt leesik a gyerekem? Idióta vagy, Styles! Ha röhögsz, figyelhetnél, hogy a két hónapos unokahúgod a kezedben van. Te idióta! És ha baja esett volna, hm? Akkor már nem élnél, az hétszentség!-ordítottam magamon kívül. Harry szeme könnyes lett.

-Ne haragudjatok, Zayn! És te sem, Hope! Sajnálom.-hajtotta le a fejét.

-Még egy utolsó esélyt kapsz, de csak azért, mert szeretlek!-emeltem fel fenyegetően az ujjamat, majd átöleltem Harryt.

-Idióta Styles! Mától ez a neved.-röhögtem el magam.

Zayn közben Miával hülyéskedett. Visszakaptam a családom!

-3 hónappal később-

Zayn

Londonban élünk Hope-pal és Miával. Hope anyukája tőlünk két utcányira, míg Hazza és a többiek 3 utcányira laknak. Szóval, a társaság megvan körülöttünk. A fiúkkal még egy évig szabadságon vagyunk. Két hete jött ki a legújabb nagylemezünk. Boldogok voltunk, mivel már az első héten újra kellett gyártani a nagy érdeklődés miatt. Szóval, az életem nem lehetne kerekebb és teljesebb. 2 hónapja volt egy interjúnk, amiben bemutattam a menyasszonyomat, és Mia Anne Malik is szóba került, de fényképeket nem engedtem készíteni róla. Igen, a nevemre vettem Miát. A bíróság szerint törvényesen is én vagyok az apukája. Végre teljes a családunk. Kis részlet az interjúból, amit nemrég adtunk Hope-pal.

„Mai vendégeink Hope Anderson színésznő, és a One Direction jóképű énekese, Zayn Malik. Sziasztok!-köszönt Sharon.

-Szia, Sharon!-köszöntünk egyszerre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szia, Sharon!-köszöntünk egyszerre.

-Meséljetek kicsit! Milyen az életetek? A kislányotok, Mia hogy van?-kérdezett kíváncsian. Most én jöttem.

-Az életünk tökéletes. Magam mellett tudom a menyasszonyomat, a közös lányunkat és a boldogságot, ami minket körbevesz. Mia öt hónapos is elmúlt. Számunkra a legtökéletesebb és a legszeretnivalóbb gyerek a világon. Imádjuk őt!-mosolyogtam végig.

-Hope! Milyen volt a szülés? Fájdalmas?-kérdezett rá Sharon.

-A szülés fájdalmas, ezt elismerem, mivel hazudnék, ha nem így lenne. De a végén úgy gondoltam, hogy minden fájdalom megérte, mivel a világ legszebb és leggyönyörűbb ajándékát kaptuk meg. A kislányunkat.-mosolygott rám és a velünk szemben ülő nőre szerelmem.

-És meséljetek! Az esküvőt tervezitek már vagy később lesz még?-lett izgatott Sharon.

-Még későbbre tervezzük az esküvőt, hisz Mia még kicsi. Megnyugtatok mindenkit, lesz esküvő, de később.-titkolóztam kicsit, de végig mosolyogtam.

-A rajongóitok már rengetegszer képet követeltek Miáról, de semelyikőtök nem posztolt sehová a piciről képet. Miért?-kíváncsiskodott tovább. Úgy nem szeretem ezt a nőt!

-Miát szeretnénk megóvni a sajtótól. Nem fogok minden nap posztolni róla, de kicsi türelmet kérünk a rajongóktól. Nem arról van szó, hogy semmikor nem fogjátok őt majd látni, de egy kicsikét még várnotok kell. Szeretnénk egy picit még kiélvezni a csak hármasban létet.-mosolygott Hope.

-Köszönjük az interjút, srácok! Sok boldogságot nektek és a kislányotoknak is!-ölelt meg mindkettőnket Shar, majd a képernyő felé fordult.-Zayn Maliket és menyasszonyát, Hope Andersont hallhatták és láthatták az interjú során. A jövő héten vendégem lesz Demi Lovato, aki élete nem annyira boldog oldaláról mesél, de készülő terveiről is hallhajták majd őt. Ez a Sharon Show volt. Jövő héten találkozunk, viszontlátásra!-köszönt el, és a lámpák egy része kialudt."

Most éppenséggel az ajtón mentem be, majd a nappaliba gyalogoltam be. Ott viszont nem várt vendégek látványa fogadott...............

Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]Where stories live. Discover now