14.fejezet:"Úgy hiányoztál"!

2.1K 86 8
                                    

Hát,sziasztok! Itt is lennék a legújabb, 14.fejezettel,ami remélem elnyeri a tetszéseteket! :)) ☺

Remélem,mindenkinek jól telt az első hónap a suliban,és nem szomorkodik a rossz idő miatt! ♥ 

Köszönöm a türelmetek, a várakozásotokat!

És legutolsó sorban szeretném megköszönni a 830 olvasómnak azt, hogy itt vannak,és olvassák a storyt! :)) 

Zene a részhez:

Tudom,hogy most hülyén néztek,de ez egy nagyon kedvenc régi számom. :)) 

És kicsit illik 2 szereplő életébe a mai részben! ;)

Puszi és ölelés:cseni9_malik

Zayn

Az ajtóban drága bandánk állt. Kiegészítve Hope legjobb barátnőjével, Rosieval és a vőlegényével, Greggel, aki nem mellesleg Niall bátyja. Nagy mosollyal az arcomon kiabáltam Hope-nak, mivel Rosie és ő régen nem látták egymást.

 Nagy mosollyal az arcomon kiabáltam Hope-nak, mivel Rosie és ő régen nem látták egymást

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                                                                         Rosie Taylor 

                                                                              Niall és Greg Horan 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                                                                              Niall és Greg Horan 

-Kicsim! Gyere az ajtóhoz légy szíves!-kiabáltam be neki a konyhába. Nem telt bele fél perc, ott is termett. Hirtelen lesokkolt.

-Rosie!-kiált fel és boldogan fut barátnője kitárt karjai közé.

-Úgy hiányoztál, egyetlen idiótám!-motyogja könnyes szemekkel Rosie Hope pólójába.

-Te is, te lüke!-röhög fel szerelmem. Aztán szétválnak.

-Még jó, hogy számítottam rátok. Most végeztem a főzéssel.-vigyorodik el Hope, mire Niall szeme felcsillan.

-Imádlak, Hope!-kacsint és üdvözli a barátnőmet. Igen, Niall tipikusan kaja-szerelmes.

-Gyertek beljebb!-invitálom be őket Miával a kezemben. Mindenki a nappaliban foglal helyet a fotelokban és a kanapékon. Rosie és Greg mosolyogva és titkosan néz össze. Aztán szerelmem barátnője elém jön.

-Kérem ide ezt a kis hercegnőt, ezer éve nem láttalak már, életem!-kérlel, mire nevetve átadom neki Miát, aki félni kezd. Igen, ő 1 hónaposnak látta Rosiet utoljára, ezért most beijedt. Mia sírni kezd. Rosie elkezdi vigasztalni, de nem megy neki. Igen, Mia mostanában ilyen. Ha olyasvalaki fogja meg, akit régen látott-jelen esetben Rosiet-, akkor beijed és a tekintetével valaki ismerőst keres. És ha megtalálta az ismerőst, akkor a kis kezét előrenyújtja felé, jelezvén, hogy hozzá akar menni. Most Harryt nézi ki magának. Ő rögtön Mia elé ér és gügyögni kezd hozzá.

-Hát, szia, kicsikém! Mizu van? Már megbeszéltük egyszer, nem kell félni senkitől, mert akkor apád megtudja és megfejeli, majd szétrúgja a popóját az illetőnek.-veszi át Hazza immár mosolygó kislányunkat.

-És ez így van rendjén.-vigyorgok rá.

-Na, Mia!-fordítja maga elé Hazza kislányomat, mire ő odakapja a fejét. Igen, ha meghallja a nevét, akkor arra néz.-Figyelj! Ő itt Rosie. Anya legjobb barátnője már gyerekkoruk óta. Régen láttad őt, de ő is ugyanolyan kis tündér, mint te vagy az anyukád, okés?-vigyorog barátom, mire a lányom nevetni kezd.

-Hát, Styles! A saját unokahúgod kiröhög, szóval, ennyi.-kap röhögőgörcsöt Hope az ölemben.

-Hé, szeretnénk valamit elmondani.-áll Greg Rosie mellé.-Hol van az én drága és lökött öcsém?-néz körbe.

-Khm! Ezt nem így kell.-veszi át a szót Louis.-Nialler! Hol vagy?-ordítja el magát, mire a konyha felől hallunk választ.

-Konyha!-halljuk a választ.

-Akkor szépen húzd ide a formás valagad a nappaliba, a bátyjád be akar jelenteni valamit.-kiabálok vissza neki én. Niall visszarobog a kanapéra egy tál brownie-val a kezében.

-Nagyobb tányér nem volt?-röhög fel Hazza, mivel barátunk a létező legnagyobb tányért rakta meg a süteménnyel.

-Nem, sajna.-görbíti le ajkait Ni, és felnevet.

-Szóval, mi a nagy hír?-kíváncsiskodik Hope.

-Igazából, most, hogy végeztem az egyetemmel, Greggel beszélgettünk és úgy döntöttünk, hogy nekivágunk a baba-projektnek.-kezdi Rosie, és Greg folytatja.-És nagy örömmel jelentjük be, hogy Rosie három hónapos terhes.-fejezi be Greg vigyorogva. Mindenki ledöbbent. Hope szalad oda elsőnek.

-Gratulálok! Miának akkor lesz kispajtása.-gratulál könnyes szemekkel a párnak. Niall egyszer csak felkapja a fejét és értetlenül néz a bátyjára.

-Nagybácsi leszek?-vigyorodik el.

-Igen.-sír fel Rosie. Tudom, ez a terhesség velejárója.

-Gyere ide, te drága! Gratulálok!-öleli át sógornőjét Ni.

-Gratulálok!-lép oda Harry, Liam és Lou is.

Rosie hirtelen a szájához kap és kirohan a fürdőbe.

-Mi a baj?-kérdezi Greg szerelmemet.

-Biztos csak rosszul lett.-szalad Rosie után.

10 perc múlva Rosie vidáman tért vissza.

-Mi volt a baj, édes?-szalad Greg a menyasszonyához.

-Semmi különös. Rosszul lettem, ennyi. Ez ilyenkor teljesen normális. Nem kell minden percben megkérdezni, hogy mi a baj, jól vagyok-e, minden rendben, okés?-tárja szét a karját Rose.

-Nyugi van!-öleli át Greg Rosiet.

-Hányadik hétben jártok?-kérdez rá hirtelen El.

-A 13. hetet kezdjük holnap után.-mosolyog önfeledten Rosie.

Hope az ölemben ül, de látom, hogy keres valakit a szemével.

-Kit keresel?-súgom a fülébe.

-Miát. Az előbb még itt volt.-néz körbe, majd én is ugyanezt teszem, de nem látom a nappaliban Miát.

-Srácok! Hol van Mia?-kérdezek rá.

-Legutóbb nálam volt, de letettem a földre, mivel játszani akart.-magyaráz Liam.

Felállunk Hope-pal, ahogy a többiek is és keresni kezdjük a kislányunkat. Éppen a lépcső előtt állok meg, amikor egy rózsaszín háttal találom szembe magam.

-Hope!-kiáltom el magam.

-Itt vagyok.-terem mellettem.

-Megtaláltam.-mutatok le.-A kisasszony megtanult kúszni.-hajolok le hozzá és felemelem a levegőbe, mire egy nagy nevetés a jutalmam tőle.

-Hát, kislányom! Mit kerestél te itt? A nappalitól idáig elkúsztál? Nem semmi vagy, életem!-puszilom meg arcát, mire felvisít. Igen, imád kiabálni.

Csengettek. Hope rohant ajtót nyitni. Ki lehet az ilyenkor? Hope tér vissza mellette befelé sétálnak...........


Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]Where stories live. Discover now