Hy, guys!
Hát, ennek a történetnek is vége. Zayn és Hope történetét augusztus 31-én kezdtem el. 6-7 hónap hosszú idő, de nekem az írással hamar eltelt.
Eleinte nem terveztem happy endet, de ez a story most az lett.
Sokszor volt ihlethiányom, és általában a legleheletlenebb helyzetekben jött meg az ihlet, amit gyorsan lefirkantottam vagy legépeltem a telefonom jegyzeteibe. :D
Több, mint 45000 szót gépeltem le, és egyet sem bántam meg. Nagyon imádtam írni ezt a történetet, sőt, ez az első befejezett történetem itt wattpaden.
Zayn és Hope karakterét eleinte össze se akartam hozni, de imádom Zaynt, szóval ő lett a befutó, mert alapjáraton Liam lett volna Hopepal, de hát így alakult.
Sokat gondolkodtam, melyik fiú is legyen a bátyja, és nagyon hosszas gondolkodás után lett Hazza, mert őt is imádom, de őt inkább Hope testvérének képzeltem el az elmémben, így maradt ez a fennállás. :D ☺♥ Davidet pedig azért nem írtam bele Mia születéséhez, mert az az igazság, hogy én a mai nap folyamán találtam őt ki Liamék életébe, amikor az epilógust írtam.
Nagyon sokszor voltam olyan szituációban, hogy elkezdtem írni egy részt és egyszerűen megakadtam benne. Kellett egy kis idő, tea vagy kávé és gondolkodási idő, de a végén mindig lett ihletem és dőltek belőlem a szavak, a mondatok és a részek.
Rengeteg külső és baráti segítséget kaptam a storyval kapcsolatban, amiket nagyon szépen köszönök ezúton is nektek! ♥♥
A sok-sok szavazatot, véleményt, kérdést, privát üzenetet és megtekintéseket pedig szintén köszönöm, mert nem tartanék itt most, ahol.
És hogy kinek köszönhetem ezeket?
Nektek, az OLVASÓIMNAK. ♥♥♥♥
Nélkületek nem lett volna nagy megtekintés-és szavazatszám, nem lettek volna üzeneteim és kérdések privátban. Ezúton köszönök nektek MINDENT ezalatt a fél év alatt, és remélem, továbbra is velem maradtok más történeteim során. ♥♥
KÖSZÖNÖK MINDENT NEKTEK! ♥♥♥
Ez lett volna az én írói utószóm, goodbye:
cseni9_malik
Történet elkezdve:2016.08.31.
Történet befejezve:2017.03.18.
YOU ARE READING
Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]
FanfictionHope Anderson élete soha nem volt tündérmesébe illő. Az édesanyja, Sandra Jones minden erejével a saját, népszerű divatcégének, a Pretty Style-nak él. Az édesapja, a népszerű Cool Fm tulajdonosa és fő műsorvezetője pedig másfél évvel ezelőtt halt me...