26.fejezet:Theo

1.4K 68 2
                                    

Hy, guys! 


Minden kedves olvasómnak békés, boldog, szerelemmel, gazdagsággal és boldogsággal teli 

új évet kívánok! 

Itt is lenne az új rész 

Magyar, régi zene a részhez:

All the love:Cs. xx'


Hope

Hajnalban Zayn telefonja nagyon hangosan csörögni kezdett. Mia köztünk aludt, így ő is felijedt. Sírni kezdett, és az apja felé kapálózott, de ő a telefonját vette fel. Zayn helyett én vettem óvó karjaim közé, és próbáltam nyugtatni. Lassacskán megnyugodott, de Zayn ideges lett.

-Mi a baj, édes?-kérdezek rá vállát simogatva. Mia közben kinyújtott lábaim közé fészkelte magát, és onnan figyeli az apját.

-Rosenál beindult a szülés, Hope!-néz rám idegesen. Azonnal felpattanok, és magamra húzok egy fekete csőfarmert és a fekete alapon fekete csíkos pólómat. Zayn közben átszaladt Miával a babaszobába, így immár ő és én is fel voltunk öltözve. Zayn magára kapta Rolling Stone-os pólóját és fekete csőfarmerját. Plusz persze a bőrdzsekije. Miára adtam a kicsi kék kabátját, én meg magamra kaptam a fekete dzsekimet és indultunk. Izgultam, de nagyon. Hisz ki ne izgulna, amikor a legjobb barátnője, akit testvéreként szeret szülni fog? Istene, Rosie nemsokára anya lesz!

A kórházhoz vezető úton, ami fél óra volt beszélgettünk. Mia közben bealudt. Zayn vitte be a kórházba karjaiban. Én persze loholtam befelé, és futva tettem meg az utat a recepcióhoz.

-Jó... akármit! Estét! Rosie Taylorhoz jöttem, a szülészeten van-hadováltam össze-vissza, mire két kéz a derekamon pihent meg.

-A menyasszonyom Rosie Taylort keresi, nemrégen hozták be, beindult nála a szülés-mosolyog halványan az öreg nővérre Zayn.

-Jó estét Önöknek is! Hozzátartozók?-kérdez rá. Tudom, idegeneknek nem adhat ki infókat.

-A nővére vagyok-vetem be ötletemet.

-Értem. A hölgy az 543-as szobában van, vajúdik-magyarázza el a dolgokat.

543. 543. 543. Az az ötödiken van, te jó ég! Egy vajúdó kismamával feljutni az ötödikre, jó ég! Mindegy.

A lifttel hamar felértünk. Az 543-as szoba előtt megálltunk és bekopogtunk. Egy hangos „szabad!" után benyitottunk. Rosie az ágyon feküdt, és fájlalta mindenét.

-Hope!-kiált fel boldogan, mire mutatok hátra, hogy Mia alszik. Értette a célzást. Zayn int és kimegy Miával. Én csak mosolygok, és odasétálok barátnőmhöz és immár a férjéhez. Igen, összeházasodtak Greggel még nyáron. Mia nagyon kicsike volt még akkor.

-Szia, Greg!-adok két puszit arcára, és kezemet a barátnőm felé nyújtom. Ő mosolyogva fogadja el, de nem szorítja ki belőle a keringést se. Pedig én anno kiszorítottam Luke-éből. Igen, nálam ő volt bent. Ő az egyik legrégebbi és legjobb barátom. Ragaszkodott hozzá annak ellenére, hogy én egyedül akartam bent lenni. De tudtam, hogy kell valaki támogatása, így beleegyeztem.

-Lélegezz, Rose! Szóljak az orvosnak, drágám?-nézek rá együttérzően, mire csak bólint. Tudom, mennyire fáj. És most jön a legnehezebb. A kitolási szakasz.

A doktornő szerint elkezdődhetett a szülés, így én kimentem szerelmemhez és kicsi lányunkhoz. Fél hét lévén Zayn kezében még aludt a mi kicsi életünk.

-Na?-suttog szerelmem.

-Beindult, már szülőszobára tolták be. 1 óra maximum, és megszületik.-vigyorgok idegesen és izgatottan.

-Hope!-néz rám szomorúan (?).

-Mi a baj? Hm?-kérdezek rá aggódva.

-Ne haragudj, hogy nem voltam ott, amikor megszülted ezt a kicsi tündért nekünk-néz őszinte szeretettel lányunkra, aki édesdeden alszik még apja ölében.

-Zayn! Az már a múlt, drágám! Semmi baj, ez így alakult. De egy a lényeg. Itt vagyunk, egy családként. És ez nem fog változni. Soha, de soha, értetted?-nézek rá, mire bólint és óvatosan megcsókol.

Nekidőltem szabad felének, és kéztördelve vártam, hogy Greg vagy a doktornő kijöjjön.

Bő egy óra múlva Greg jön ki sírva. Átérzem. Az a pillanat, amikor először megpillantod a gyermeked, azt a kicsi életet, akiért most már felelős vagy, azt a kicsi „csomagot", akit te 9 hónapig a szíved alatt hordtál, azt a babát, aki hallotta a szíved ritmusát, akit nagy kínszenvedések után megpillantasz, mintha ő lenne a te díjad a sok fájdalomért. És ez így van. Egy gyermek ajándék, áldás, és sokszor megmentő. Megmentője annak, aki nem hisz az igaz szeretetben. Mert egy gyermek maga a szeretet megtestesítője. Nekem legalábbis ez a véleményem.

-Na?-kérdezek rá izgatottan.

-Megszületett, egészséges kisfiú-sír Greg. Átölelem, és a fülébe súgva gratulálok.

-Gyertek be, Zaynie!-vigyorog immár Greg.

-Előbb felkeltem ezt a kis hercegnőt-puszilja meg Mia homlokát, amit kislányom meg is érez-Édesem! Ébresztő, megnézzük Rosie-ék kisfiát!-simogatja arcát, mire Mia még kicsit álmosan, de mosolyogva néz az apjára. Na, igen, ha én keltem, akkor sokszor-nem mindig-hisztizik. Sír, és apát hajtogat akkor.

-Apa!-kiált fel és átöleli Zaynie nyakát. Ő csak mosolyogva és szeretetteljesen átöleli lányát.

-Kicsi hercegnőm!-puszilja össze-vissza, mire Mia nagyokat kacag.

Greg közben kinyitotta előttünk a szoba ajtaját, amin be is mentünk. Bent Rosie kezében egy kék takaróba pólyálva alszik a kisfia. Rosie pedig könnyezve figyeli fia minden mozdulatát.

Mielőtt odamennék az ágyhoz, átveszem Miát, és óvatosan odaviszem barátnőm ágyához. Mosolyogva nézem a kicsi kisfiút, aki álmában nagyon cuki arcokat vág. Rosie csak nevet rajta. Hirtelen kopogás hangja hallatszik. Greg kinyitja az ajtót, és 4 érdeklődő fej jön be rajta.

-Sziasztok! Ne haragudjatok, most tudtunk csak elszabadulni a házból-magyarázkodik Niall, de Rosie leinti.

-Kuss, Horan! Semmi baj, előfordul, emberek vagyunk-mosolyog sógorára Rose, mire Niall hálálkodva néz rá.

-Szóval, srácok! Mia, Hope! Bemutatom nektek Theodore Horan-t. Ma született, december 28-án 7:21-kor 3210 grammal és 57 centivel. Szőke haj, kék szem-néz le a kisfiára könnyezve barátnőm.

-Hope! Tudod miket vágott ez a nőszemély a fejemhez?-kérdez röhögve Greg.

-El tudom képzelni, hidd el-nevetek fel hangosan.

-Azt kiabálta, hogy „Többet ilyet nem teszel vele, te hülye idióta!"-nevetett fel Greg, mire Rosie csak legyintett és ő is nevetett.

És ez a nap az övéké volt. Az övéké, mert ez a nap számukra mindig is fontos lesz. Egy csoda érkezésének a napja volt december 28-a a számukra.


  

Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]Where stories live. Discover now