Hy, guys!
Itt is lennék a legutolsó résszel. Extra részt nem írok most, mert se időm nincsen meg nekem ezzel a résszel lesz befejezettnek tekintve a könyvem.
Köszönöm, hogy kitartottatok mellettem és a történet mellett. Köszönöm a sok privát üzenetet, kérdést és mindent, amit adtatok nekem és a könyvnek is. Köszönöm a sok megtekintést, szavazatot és mindent KÖSZÖNÖK nektek!!! ♥♥♥
Hálásan köszönöm nektek az elmúlt 7-8 hónapot, ugyanis augusztus óta írom a történetet. ♥☺
Remélem, elnyeri a tetszéseteket a rész! ;) ♥☺
All the love:Cs.xx"
*12 évvel később*
Olyan gyorsan telik az idő. Észre sem veszed és itt állsz két kamasszal a nyakadon és két másfél évessel. Az elmúlt tizenkét év alatt sok minden változott. Liam és Danielle tizenöt éve lettek szülők, két kislányuk van és egy kisfiuk. David a legidősebb, ő Miával majdnem egyidős, tizenöt éves. Hannah tizenegy éves, Angel pedig hét. Hannah, Angel es David Payne nagyon jó gyerekek. Liam és Danielle még akkor lettek először szülők, amikor Mia születése előtt külön voltunk Zaynnel. A lányok nagyon az anyukájukra hajaznak mindenhogyan, míg David kívül-belül Liamre hasonlít. Liam azt mondta, hogy ők így a legboldogabbak. Együtt, öten. És elhiszem, mert gyönyörű családjuk van.
Harry és Anna Darcy születése után két évvel összeházasodtak, és öt éve megszületett Anna, akit Harry imád-persze Darcyval együtt-és mindennel elhalmozza. Mondjuk, Zayn is a mieinket. Darc imádja Annat, igazi jó testvérek. Sőt, Darc találta ki, hogy Anna beceneve Ann legyen, mert az úgy tökély. Darcy tiszta Harry azokkal a smaragdzöld szemeivel és göndör barna hajával. Anna pedig vegyesen ütött mindkettőjükre: Anna kék szemeit és Hazz göndör barna haját örökölte. Kíváncsi lesznek, mit szólnak hozzá, hogy nem lány érkezik a családba, hanem fiú. Igen, Anna terhes.
Louis és Eleanor még mindig ugyanolyan boldogok, mint mikor „húsz éves, nagy gyerekek" voltunk. Freddie és Jack mellé született egy tünemény kislányuk, Nadia Laura Tomlinson, akit imád a családja minden tagja. Freddie igaz, hogy lázadós tinédzser életet él, de ha meglátja a négyéves húgát, már átmegy aggódó báty szerepbe. Jack pedig inkább pimasz és nagyszájú. Nadia pedig nagyszájú, de nagyon édes kislány. Öröm nézni, amikor ők öten együtt jönnek hozzánk. Igazi gyönyörű családja lett BooBearnek is.
A mi kicsi pocakos Niallünk megállapodott immár felesége, Lisa mellett és nagy örömmel jelenthetem be, hogy ha harmincas évei végén is, de boldog kétgyermekes apuka a másfél éves kisfiaival, Adammel és Lucas-szal, akik tiszta apjuk jellemüket és külsejüket tekintve. Ugyanaz a Horan-féle mosoly, huncut tekintet és életvidám jellem. Adam és Lucas annyira hasonlítanak, hogy néha még én se tudom megmondani, melyik gyerek melyik. Szerencsére Lis mindig külön színekbe öltözteti őket. Imádjuk őt is, mert egy angyal, bár olyan éhes mindig, mint Niall.
Hát, mi meg tavaly bővültünk. Terveztük az ikreket, a legboldogabbak vagyunk velük. Soraya Doniya Malik és az ifjabbik Zayn Malik másfél éve, az apukájukkal egy napon, január 12-én születtek az idén. Imádnivalóak mindketten. Mia már tizenhat éves, Tyler pedig már tizenkettő. Úgy elszaladt az idő. Ma ünnepeljük Tyler tizenkettedik születésnapját, így az egész család átjön hozzánk és sütögetünk a kertben. Zayn a fél húsboltot felvásárolta, de hát na, sokan vagyunk: Zayn, Mia, Tyler, én, anya, Liam, Danielle, David, Hannah, Angel, Louis, Eleanor, Jack, Freddie, Nadia, Niall, Lisa, Adam, Lucas, Hazz, Anna, a kicsi Anna és Darcy. Hát, jó sokan lettünk majdnem húsz év elteltével.
YOU ARE READING
Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]
FanfictionHope Anderson élete soha nem volt tündérmesébe illő. Az édesanyja, Sandra Jones minden erejével a saját, népszerű divatcégének, a Pretty Style-nak él. Az édesapja, a népszerű Cool Fm tulajdonosa és fő műsorvezetője pedig másfél évvel ezelőtt halt me...