Hy, guys!
Szombat van, így itt is az új rész. :D ♥♥♥
Van, akiknek már szünet van, de sajnos olyanok is akadnak, akik még szerdáig suliba mennek.Nekik KITARTÁST kívánok, már nincsen sok!! ☺
Rengeteg kérdést kaptam a storyval kapcsolatban, és úgy döntöttem, jövő héten ki írom, hogy mik a válaszaim, de a hétvégém nekem is zsúfolt most. Ha szeretnétek még kérdéseket feltenni, várom kommentben őket a rész alatt ♥♥♥ Vagy persze privátban ☺ :D
A legközelebbi rész jövő szombaton délelőtt lesz fent. :))
Ne feledjétek, holnap aranyvasárnap, azaz az összes gyertya ég az adventi koszorúkon! ♥
Mindenkinek kellemes várakozást, és örömteli pillanatokat kívánok még a következő egy hétre!
All the love, Cs.xx'
December 25.
Hope
Karácsonyra ébredtünk. A hó már tegnap nagyon szállingózott, de mára fehéren lepett be mindent, egyszóval gyönyörű volt minden odakint. Zayn mellettem még mindig aludt, de láttam, hogy megérezte, hogy nem vagyok mellette. Lassan átfordult másik oldalára, de ekkor óriási ötletem támadt. A leghalkabban átosontam Mia szobájába, ahol kislányom már ébren volt. Fura, mert ha legtöbbször, ha felkel, akkor beszél magának, amíg nem jövünk, vagy ha sokszor nem érünk oda időben, akkor hisztizni kezd. Igen, azt nagyon tud. Ebben-beismerem-anyja lánya. *dicsekvő anya arc* Mia mosolyogva fogadott, méghozzá nem is milyen mosolyt kaptam. 4 fogasat. Várjunk csak! Hisz eddig csak 3 foga volt kint. Na, ne! Ezért vagy te fent ilyen korán, kislányom.
-Kinek lett eggyel több foga, drágaságom?-veszem ölembe a One Direction pizsamás lányomat, aki csak vigyorogva néz rám.
-Mit szólnál ahhoz, ha felébresztenénk apát?-nézek rá ravaszan.
-Apa-csap a térdére kicsit.
-Igen, apát-állok fel vele a fotelből-Gyere, ébreszd fel!-vigyorgok rá, de mikor a szobába érünk, elcsendesedünk. Óvatosan lerakom kislányunkat a nagy franciaágy felém eső részére, ő pedig akcióba lendül, mászni kezd alvó apukája felé. Mikor odaér mellé, felültetem, és ő meg karjait apja nyaka köré csavarja. De óvatosan, nem erősen. Hisz még csak 9 és fél hónapos. Szólongatni kezdi.
-Apa! Apa... Apa... Apa!-öleli továbbra is a nyakát, miközben Zayn megfordul Mia felé.
-Jó reggelt, kicsi csillagom! Anyát hol hagytad?-veszi karjai közé lányunkat, miközben észrevesz engem.
-Apa!-kiált fel boldogan, miközben melléjük fekszek én is.
-Jó reggelt, édesem!-csókol meg.
-Neked is, szerelmem! Boldog karácsonyt!-ölelem át őket, és boldogan szívom be a férfias és a baba illatot egyaránt.
-Nektek is boldog karácsonyt! Nem nézzük meg az ajándékokat?-néz rám csillogó szemekkel szerelmem. Nem hiába örök gyerek. :D
Miát a karjaiba kapva lépett ki a nappaliba, ahol a hatalmas karácsonyfa már mindenféle égővel és égősorral, dísszel volt feldíszítve. Tegnapi gyönyörű munkánk szerelmemmel.
Leérve vagy millió ajándék sorakozott a fa alatt. Szerelmem, Harry, anya, a srácok által vásárolt ajándékok sorakoztak a nagy fa alatt. Hogy miért ilyen sok? Egyszerű. Mindenki nálunk aludt a ház -1.szintjén(-1.szint:A nappali alatt lévő szinten a vendégszobák egy részében). Ott voltak a vendégszobák meg a másodikon, de mindenki lusta volt felmenni, így a négy fiú a nagy vendégszobát, Rosie és Greg a franciaágyas vendégszobát, anya pedig az egyszemélyes vendégszobát foglalta be, plusz a Danielle és Eleanor Liammel, illetve Louissal aludtak. Szóval, igen tele van a ház rendesen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]
Fiksi PenggemarHope Anderson élete soha nem volt tündérmesébe illő. Az édesanyja, Sandra Jones minden erejével a saját, népszerű divatcégének, a Pretty Style-nak él. Az édesapja, a népszerű Cool Fm tulajdonosa és fő műsorvezetője pedig másfél évvel ezelőtt halt me...