34.fejezet:"The little Mia"

1.3K 70 3
                                    

Hy, guys!


Itt is a következő rész, ami remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket!


Ha tetszett:

x  vote-olj

x kommentelj hozzá 

x olvasd szeretettel! ;) ☺♥


Kellemes hétvégét, pihenést kívánok! Vigyázzatok magatokra!


All the love:Cs.xx'


Hope

Reggel sikításra riadok fel. ÚRSITEN! MIA! Kipattant szemem, és állnék fel, de a sírás mellőlem jön. 180 °-os fordulatot véve kislányomat pillantom meg magam mellett, amint keservesen sír. Mellé pattanok, és szoros ölelésembe zárom.

-Sh! Nyugodj meg, egyetlenem! Itt vagyok, édesem!-ringatom, de még mindig szó szerint zokog.

-A...aannnyyy...anya!-sír keservesen.

-Miért sírsz, Mia? Hm?-kérdezek rá óvatosan. Felnéz rám könnyáztatta arccal, és keservesen sír még mindig.

-Asszzttt....asztt hitteemm....hoggyy...bajod van...azééjt fekszel iittt. Nyeem akajjom...hogy..bajod legyen, anya!-néz rám kétségbeesetten.

-Semmi bajom nem volt. Anya nem tudott aludni este, és tévét nézett. Még Harry bácsikád is lejött megnézni engem. És itt aludtam el, nem az ágyamban-magyarázom el neki a dolgokat, mire csak még jobban megölel. Az órára nézve megállapítom, hogy még csak hajnali öt van. Fura. Nem szokott ilyen korán felkelni.

-Hogyhogy ilyen korán fent vagy, édesem?-kérdezek rá nála mosolyogva.

-Szomjas voltam-fúrja be fejét nyakhajlatomba. Iszonyúan anyás tud lenni. Sőt, az is.

-És nem vagy álmos?-nézek rá olyan „tudom, hogy az vagy, kislányom. Ismerlek." arccal.

-De-fekszik el karjaimban.

-Akkor aludjunk, édesem! Gyere, felmegyünk anya nagy ágyára-ölemben kislányommal indulok fel szobámba.

Ő már vissza is aludt. Franciaágyamba fektetem, és lefekszek mellé.

Engem is hamar elkapott álommanó, így Miát magamhoz ölelve alszok el én is.

********

Később két apró kéz simogatja az arcomat. Mia gyönyörű kék szemeivel találom szembe magamat.

-Anyuci!-bújik be mellém. Szorosan átölelem.

-Jó reggelt, kicsim!-adok puszit arcára. Ő is utánozza gesztusomat.

Olyan édes. Az elmúlt másfél évem összes reggele így indult, mióta tud beszélni. Állandóan velem akart aludni, én meg megengedtem. Hisz egyszer ilyen kicsi. Bár sokszor alszik a szobájában is. De azt mondja, hogy mellettem vagy Cameron mellett még jobb, mert úgy jó és kész. Én meg mindig elájulok a cukiságfaktora miatt ilyenkor.

-Anya!-néz rám amolyan cuki mosollyal. Áhhá! Akar valamit. Ismerem ezt a nézést.

-Mit szeretnél, kislányom?-vigyorgok rá.

-Meleg van. Kimehetek a medencéhez keresztapuékkal?-néz rám a gyengémmel, a bociszemekkel.

-Na, jó. De belelökjük őket mindketten együtt-nyújtom kisujjamat.

-Igen-fűzi össze ujjainkat, és vigyorog tovább. Imádom Őt.

-Na, gyere reggelizni-veszem karjaimba, és lefele megyünk a konyhába, ahol legnagyobb meglepetésemre senki sincs. Pedig fél kilenc van. Anya már hétkor reggelit szokott csinálni, ha itt van. Legkésőbb akkor. Fura.

Miának megcsináltam a szokásos reggeli kakaóját, és nekiálltunk reggelit készíteni. Sütöttünk szalonnát, bacont és tojást, készítettünk szendvicseket és teát is.

Miután végeztünk, Mia megkért, hogy énekeljek neki. Hmmm. Mit is lehetne?

Cameron haverjának, Shawn-nak imádja a Treat You Better című dalát. Nem tudom, miért, de szereti és szívesen táncol is rá reggel hétkor, ha fent van. Hát, elkezdtem énekelni neki.

I won't lie to you
I know he's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that he's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop

I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can

I'll stop time for you
The second you say you'd like me too
I just wanna give you the loving that you're missing
Baby, just to wake up with you
Would be everything I need and this could be so different
Tell me what you want to do

'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can 

Give me a sign
Take my hand, we'll be fine
Promise I won't let you down
Just know that you don't
Have to do this alone
Promise I'll never let you down

(I know I can treat you better) [x3]
Promise I'll never let you down

'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can [x5].


Időközben Cameron is becsatlakozott, ő már fent volt.

Mia végig táncolt a plüss pingvinjével, akit egy éves kora óta mindenhova visz.

Bár Luke vette neki az első szülinapjára, de imádja.

-Cam!-kiált fel kislányom, a fiú meg karjaiba kapva forog vele.

-Jó reggelt, kisasszony! Ma medencézünk?-vigyorog lányomra, akivel pacsizva meg is egyeztek. Én csak mosolygok rájuk.

-Egy rugóra jár az agyatok?-kérdezek rá barátomnál vigyorogva, aztán hozzáteszem.-Reggel ugyanezt kérdezte-vigyorodom el a végére.

Cam csak homlokomat megpuszilva ül az asztalhoz Miával és megissza kávéját.

Cameron a kezdetektől fogva mindenben mellettem volt. Mikor elmondtam neki, hogy Adam gyermekét hordom a szívem alatt, és Sydney-ben vagyok, azonnal repült is oda. És ilyen egy legjobb barát. Támogat, segít eligazodni az utadon, és szeret.

Cameron nagyon régen hozott egy Legjobb Barátok Idézetei című könyvet, ami a mai napig itt van nálam és őrzöm. Gyönyörű sorok vannak benne, amik igazok.

„A legjobb barát (...) lényege, hogy önmagadat adhatod előtte, bármilyen is vagy. Megmutathatod a legrosszabb és a legjobb oldaladat. És bármi legyen is, szeret. Összeveszhettek, de ha haragszol is rá, tudod, hogy mindig a barátod marad."

„Azt mindig könnyű megállapítani, hogy kik a barátaink. Ők az egyetlenek, akik megmondják, mikor nézünk ki nevetségesen, mikor csapjuk be magunkat, vagy hogy mikor elég. De csak a legjobb barátok mondják meg az igazat, még akkor is, ha azzal megbántanak téged."

"..Van, amit kinőttünk, van, ami lefeslett rólunk. De
van, ami kinőhetetlen. És van, ami elszakíthatatlan...a barátságunk..."

Ezek örök igazságok....

Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]Where stories live. Discover now