41.fejezet:Mr. and Mrs.Malik

1.5K 74 5
                                    

Hy, guys! 


Itt is lenne a következő fejezet, ami remélem, tetszeni fog nektek. 

A kövi rész nem tudom mikor lesz kint, de igyekszem. 

Vigyázzatok magatokra!

All the love:Cs.xx'


Hope

-2,5 hónappal később-

Elmondhatatlanul boldog vagyok. Zayn, Mia, a fiúk, anya, az új közös otthonunk, egyszóval mindenem megvan, ami a boldogságomhoz kell. A sajtónak már be lett jelentve az újrakezdés és az eljegyzés is, de nem foglalkoztam a rajongók negatív véleményeivel, csak a jókkal. Nem akarok már idegeskedni. Főleg a kisbabánk miatt, akinek tudjuk már a nemét, de erről még senki nem tud rajtunk kívül. A felkérések, és interjúkészítők sorra telefonáltak, de mi mindig elüldöztük őket ingadozó személyiségem miatt. Tényleg. Egyik pillanatban még mérges voltam valakire valamiért, a másikban már sírtam a narancs vagy a dinnye után. A hormojaim az egekeben vannak, és még van három-három és fél hónap a szülésig. Zayn persze kitartóan tűri a hisztijeimet, és készségesen helyt áll apaként és vőlegényként is. Még egy dolog: jövő hónapban összeházasodunk. Igen, végre Mrs.Malik leszek hivatalosan is! Majd kicsattanok, amikor valaki az esküvőről kérdez, de van, amikor már letudnék ütni valakit, annyira elegem van a sok dologgal és stresszel, ami ezzel jár. Rövid baráti körben lesz ez a rendezvény, csak a közeli barátok, ismerősök, anyukák, a családjaink és ennyi.

Ma reggel egyedül ébredtem fel, amit nem értettem. Reggel nyolc van, és Zayn nincs mellettem. Üzenetet se hagyott. Nagyot sóhajtok, ásítok és a köntösömet felvéve indulok a nappaliba és a konyhába az emeletről. A konyhában legnagyobb meglepetésemre Zayn Miával az ölébe-háttal nekem-reggelit készít.

 A konyhában legnagyobb meglepetésemre Zayn Miával az ölébe-háttal nekem-reggelit készít

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Persze, hisz ma van a születésnapom! Én hülye! Elfelejtettem a saját szülinapom. Nem is te lennél, Hope! Tényleg. Mia hirtelen megfordul és mérgesen néz rám.

-Anya! Most azonnal menj föl, még nem végeztünk. Aludj még a tesóval-hesseget ki a helyiségből, mire felnevetek. Megadva magamat és engedelmeskedve kérésének visszamegyek a hálónkba és visszafekszek pihenni.

Tíz perc múlva szerelmem lép be kislányunkkal, és a Happy Birthday To You-t énekelve. Egy nagy tortát tart a kezében, amin pár perc múlva fújom el a gyertyát. Torta reggelire? Hmm, nem is rossz!

-Jó reggelt, szerelmem!-hajol oda Zayn egy puszira.

-Szia, anya!-kapom a következő nagy puszit kislányomtól, aki egy rajzot nyújt át. Izgatottan szétnyitom és a lélegzetem eláll. Lehet, hogy gyerekrajz, de nekem a világot jelenti ez a rajz.

Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]Where stories live. Discover now