Hy guys!
Itt is lenne a mai meglepetés rész, remélem elnyeri a tetszéseteket! ;) ♥♥♥♥
Szép estét nektek:cseni9_malik
Hope
-Hogy mit gondoltál komolyan? Nem tehet ezt meg vele, és velünk még egyszer, Hope! Mi lett veled?-rángatja meg vállaimat, hátha észhez térek, de ez nem megy.
-Nem történt velem semmi. Csak unom, hogy amikor boldog lennék, pont akkor látom meg ezt a kibaszott címlapot! Mielőtt jöttél felhívtam Lou-t, mivel ő ismeri a legjobban Zaynt, és azt mondta, hogy mindig késik a próbákról, amikre tízre kéne odaérnie. És ő már kora reggel, hatkor(!!) elmegy itthonról. Vajon hová? Biztos a házi örömlányához.-dünnyögök sírva. Rose csak átölel.
-Megértem, édesem, hogy így érzel, de erre nem megoldás az, hogy elhagysz mindent, és mindenkit megint. Figyelj! Van 350-400 kilométerre innen egy nyaralóm. Menj el Miával egy kis időre, maximum két hétig, és gondolkozz el a benned felmerülő kérdéseken. Bármi van, hívj engem vagy Greget, de Őt ne. SOHA! Felejtsd el és csak gondolkozz és kapcsolódj ki! Hidd el, jót fog tenni, és ti is jól fogjátok érezni magatokat! Menjetek el valamerre vagy csak maradjatok ott egész nap! 3 szintes, medencével, ami most nem jó, mivel már november vége van, de legalább maradjatok ott egy kis időre. Kérlek! Ne hagyj el minket, azt nem élnénk túl. Ne kövesd el ugyanazt a hibát kétszer! Kérlek, életem! Hope! Kérlek! Tedd meg a születendő keresztfiadért.-simít hasára, nekem meg kikerekedik a szemem. Erről még nem hallottam.-És értem.-fejezi be monológját legjobb barátnőm.
-Keresztfiam?-folynak le örömkönnyeim az arcomon.
-Igen, keresztfiad. Greg és én szeretnénk megkérni arra, hogy legyél a kicsi fiunk keresztanyukája.-nézett rám mosolyogva és hasát simogatva.
-Ugye viccelsz?-nézek rá csodálkozva.
-Nem, de válaszolj már! Megesz a kíváncsiság.-vigyorog, mire én is elmosolyodok.
-Igen, büszkén vállalom.-de itt nincs vége mondanivalómnak-*felteszem mutató ujjamat*, de készülj fel rá, hogy a keresztanyja szeme fénye lesz, és ugyanúgy el lesz kényeztetve, mint Miánk.-vigyorodom el a végére, mire Rosie felnevet.
-Bolond vagy, hülyém!-neveti el magát.
-Te is.-ölelem át.-Mindig itt leszek, Rose! Az az egy hét különbség már semmi. Az ikerhúgom vagy, életem!-nézek rá mosolyogva.
-Imádlak! Na, akkor jöttök a nyaraló kulcsáért?-kérdez rá félve.
-Igen, csak miattad teszem meg, és a fiúkért. Plusz a lányomért.-mosolyodok el, és leülünk az asztalhoz. Megiszom a kávémat, felöltözök, és 3 bőröndbe bepakolom kettőnk két hétig kitartó cuccát. Lehet, hogy több lesz az. Harryt és anyát felhívtam, hogy merre leszek, és hogy még véletlenül se szóljanak Zaynnek, hogy hol leszek. Az életemre esküdtek, hogy nem mondanak semmit neki. És persze hívjam őket, bármi van, bármikor, és ha baj van, azonnal jönnek értünk. Bár én is autóval megyek.
Mia tízkor felkelt, és fel is öltöztettem. Játékait és minden cuccát még három táskába raktam. Hát, akkor indulásra készen vagyunk!
Rosie az ő, mi Miával pedig az én kocsimmal mentünk Rosie-ék házáig. Nagyon részletesen elmagyarázott mindent (mi hol van, mit hogy használjak, és merre van a nyaraló). A GPS-be beütöttem a címet, és Miát magam mellé ültettem. Persze, ülésben. A rágókájával játszott, közben magyarázott nekem.
-Aaaaéeieeooojamaja.-nézett rám mosolyogva. Én csak nevettem.
-Életem! Aludj egyet.-és rákapcsoltam a telefonom a gyerekdalokra, és azon belül az altatódalokra. Tudtam, hogy fáradt, mivel már 4 órája nem aludt, és láttam a szemein a fáradtságot. És még volt vissza 2 és fél óra az útból.
Az altatódalok közül a kedvencét raktam be: a Twinkle Twinkle Little Stars-t (magyarul lásd: Twinkle, a kicsi csillag). Én énekeltem neki végig, de nem is kellett énekelnem, az elejénél elaludt. Tudtam én!
Aztán eszembe jutott egy gyönyörű pillanatunk Adammel, ahol a nővére kislányának énekeltük ezt. Az elhagyás előtt két hónappal lehetett:
*-*-*-*
Visszaemlékezés
Ashleyt akartuk elaltatni, de sehogy nem ment. Adam feldobta az ötletet, hogy énekeljünk neki altatódalt.
-De nem is ismerünk altatódalokat. Ha csak nem az I will always love you-t akarod neki énekelni.-nézek rá komolyan.
-Nem rossz ötlet.-tetteti az elgondolkodást, de a végén elröhögjük magunkat.
-Keress a neten altatódalt és elénekeljük neki azt.-adok ötletet neki. Előkeresi almás telefonját és rábukkan egy dalra.
-A Twinkle, Twinkle Little Stars jó lesz, kicsim?-mosolyog rám.
-Tökéletes, csak mutasd a szövegét és a karaoke verziót.-vigyorodok el.
-Tessék, itt van. Énekeljük ketten?-csillan fel a szeme.
-Naná.-mosolyodok el.
Ashelyt a kezembe veszem, és ringatni kezdem a dal dallamára.
Angolul:
„Twinkle, twinkle little star,
How I wonder what you are.
Up above the world so high,
Like a diamond in the sky.
Twinkle, twinkle little star,
How I wonder what you are."
Magyarul:Ragyogj, ragyogj kis csillag,
Oly kíváncsi vagyok, milyen is vagy.
Fenn a földtől oly távol,
Mint egy gyémánt az égbolton.
Ragyogj, ragyogj kis csillag,
Oly kíváncsi vagyok, milyen is vagy."A dalt vagy tízszer elénekeltük Ashley-nek, de végül elaludt. Adam büszkén megcsókolt.
-Gyönyörű a hangod, életem! Megérte elvégezni a színészetit.-csókolt meg még egyszer.
-Köszönöm, kicsim!-csókolom meg most én. Ashley békésen alszik a kiságyában. Csodálva fordulok felé. Milyen cukin alszik!
Adam a hátam felől átkulcsolja kezeit a derekamon és állát vállamra helyezi.
-Olyan édes!-áradozok neki az unokahúgáról.
-Igen, de remélem, nemsoká nekünk is megadatik egy ilyen édes kisbaba! Képzeld csak el: ott futkározik egy barna hajú, kék szemű gyönyörű kislány a kertünkben. És büszkén kiált oda, hogy „anya, apa gyertek ide!". Tökéletes lenne számomra. Egy olyan gyönyörű kislányunk lenne, aki az édesanyjára hasonlít.-ábrándozik szerelmes pillantásokkal.
-Igen, nemsoká.-bólogatok és megcsókolom."
Hát, Adam! A mi kislányunk most a mellettem lévő ülésen alszik. És teljesen olyan, amilyennek te lefestetted. A te kék szemeidet és az én hajszínemet örökölte. Kár, hogy soha nem ismerheted meg, akármilyen dolgok is történtek köztünk anno. Ő a te vérszerinti/biológiai lányod. És jogod lett volna tudni róla, de nem élted meg azt, hogy ő megszülethessen. Meg persze sok más tényező is az útjába állt.
-Ígérem, életem, hogy egyszer anya elvisz Harrison nagyszüleidhez. Megérdemled, hogy tökéletes életed legyen. És ha ehhez lépéseket kell megtennem, én megteszem, kislányom! Miattad tűzbe mennék, csak te legyél jól, kicsikém!-nézek felé elérzékenyülve. Olyan ártatlan, olyan nagyot nőtt, és annyira édes! Az én kislányom, az én büszkeségem.
Az úticélhoz bő három óra múlva értünk oda. Felnéztem a házra. És wow! Ez egy luxusvilla!
Hát, akkor minimum két hét itt. Az alvó kislányommal együtt mentünk a nagy házba, de a nappaliban nem várt meglepetés fogadt mindkettőnket...
YOU ARE READING
Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]
FanfictionHope Anderson élete soha nem volt tündérmesébe illő. Az édesanyja, Sandra Jones minden erejével a saját, népszerű divatcégének, a Pretty Style-nak él. Az édesapja, a népszerű Cool Fm tulajdonosa és fő műsorvezetője pedig másfél évvel ezelőtt halt me...