Egyszerűen hihetetlenek vagytok,drága olvasók! Most teszem ki az 5.fejezetet,de az olvasók száma már most 114(!!!)! Köszönöm nektek azt,hogy olvassátok a storyt, és itt vagytok. Bátran írjatok véleményt, építő jellegű kritikát, olvassatok, szavazzatok, kövessetek!
Facebook-csoportunk a következő linken érhető el:https://www.facebook.com/groups/1102783613138229/
Bátran csatlakozzatok hozzá,ha van ilyen jellegű közösségi oldalatok is! :)
Puszi és ölelés mindenkinek:cseni9_malik
Zayn
Meglepett az, amit Hope tett, de aztán olyan szenvedéllyel csókoltam vissza, hogy én magam is meglepődtem rajta. Hogy őszinte legyek, szeretem ezt a lányt. Nem, nem barátként, hanem szerelmes vagyok belé. Hope-ot régóta ismerem, de hozzá hasonló lánnyal még nem találkoztam. Talán ezt hívják első látásra szerelemnek. Nem tudom, mi is a neve, de itt egy a lényeg: SZERETEM ŐT! Az életemnél is jobban. Muszáj volt rákérdeznem nála.
-Hope! Mi volt ez? -kérdeztem rá.
-Ne haragudj! Elragadott a hév-süti le szemeit.
-Nem haragszom egyáltalán, Hope! El szeretnék valamit mondani neked. Anno, három éve volt egy durvább, sőt elég durva időszakom. Pia, csajok, tudod ilyesmik. Szóval, az egyik éjjel egy csajjal találkoztam, Alexandrának hívták. Elég szépen becsíptünk és aznap éjjel lefeküdtünk. De volt itt egy apropó. Nem védekeztünk. A csaj nem szedett fogamzásgátlót. Reggel mire felkeltem, ő nem volt mellettem. 5 héttel később felkeresett egy koncertünk után. Terhes, de nem akarja a gyereket. Én akartam. Igen, 20 és fél éves voltam, de akartam őt. Felelősséget vállaltam a hibám után. Nem is hiba volt. Ő azt mondta, hogy nem akarja és ezzel elviharzott. Tomboltam utána. Zúztam, törtem és romboltam mindenhol a backstagben. Utána kerestem, de nem találtam sehol. Magánnyomozó segítségével sem. Aztán megtalálták őt egy elvonón. Persze magánkórházban volt. 2 héttel a terhessége kiderülése után bedrogozta magát és elvetélt. Sírtam, sőt zokogtam. Elvesztettem azt a gyerekemet, akit nem is láthattam. Pedig annyira beleéltem magamat. Ezért értettem meg, miért nem akarod elvetetni Őt. Ugyanezen a véleményen vagyok én is. Tudod, Hope, én szeretlek téged! Melletted vagyok. És nem barátként szeretlek, hanem, mint a szerelmemet. Szeretnék időt adni neked, hogy átgondold ezt az egészet!-azzal felálltam és bementem a házba otthagyva őt. Akit mindennél jobban szeretek. Tíz perc múlva zokogva rohant fel a szobájába. Harry, Eleanor és Danielle rohant utána.
-Elmondtad neki, haver?-kérdezte együttérzően Niall és Liam.
-Igen, megtudta, hogy szeretem őt, de mielőtt válaszolt volna, otthagytam. Nem is tudom, miért tettem, de időt adtam neki-temettem arcomat kezeim közé.
-Ezt elszúrtad, haver! Terhes és érzékeny is-veregette meg a vállaimat Li.
-Most mit tegyek? -kérdeztem reménytelenül.
-Adj neki egy kis időt! Neki most a legnehezebb. Meghalt a gyermeke apja, de közben azt is hiszem, hogy nem vagy neki közömbös. Adj neki egy pici időt, hogy átgondolhasson mindent-tanácsolta Louis, mire egy biccentéssel megköszöntem a tanácsot.
Hope
A csajoknak elmondtam mindent, ami kint, a teraszon történt. Ők csak együttérzően néztek rám.
-Adj neki egy kis időt, Hope! Biztos akarsz jönni a turnéra? -kérdezte Eleanor kétségbeesetten.
-Lehetne, hogy mi itthon maradunk vagy én itthon maradok egy másfél hónapra? -kérdeztem tőlük sírva és elkeseredetten.
YOU ARE READING
Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]
FanfictionHope Anderson élete soha nem volt tündérmesébe illő. Az édesanyja, Sandra Jones minden erejével a saját, népszerű divatcégének, a Pretty Style-nak él. Az édesapja, a népszerű Cool Fm tulajdonosa és fő műsorvezetője pedig másfél évvel ezelőtt halt me...