Hy, guys!
Itt is lenne a mai rész, itt a hétvége, hát mindennek örüljünk. ♥♥ ☺
Mindenkinek gyönyörű hétvégét, vigyázzatok magatokra! ♥☺
All the love:Cs.xx'
Hope
Másnap reggel egy izmos mellkason ébredtem fel. Zayn már fent volt.
-Jó reggelt, darling*!-köszöntött csókokat hagyva arcomon és számon.
-Jó reggelt, kicsim!-köszöntöm egy jó hosszú csókkal.
-Csináltam reggelit. Éhes a kisasszony?-ölel át, és fülembe suttog.
-De még mennyire! Főleg ha mylord csinálta-bújok hozzá közel, mire hirtelen felemel ölébe, én felnevetek. Nevetve visz be a konyhába, és ott olyan kajasereglet tárul a szeme elé, hogy az kész.
De bepusztítottuk. Mindet.
Reggeli után elmentem zuhanyozni Zaynnel (khm...1 órára...), majd felöltöztünk. Indulnom kell, így is sejtenek valamit odahaza, tudom.
-Hope!-néz rám Zayn komolyan.
-Mondd nyugodtan. Bár sejtem-hajtom le a fejemet.
-Nehéz lenne nekünk együtt, édesem!-veszi tenyerébe államat, és maga felé fordítja.
-Itt a vége?-kérdezek rá, bár tudom a választ.
-Muszáj, akármennyire nem akarjuk-gördül le az első könnycsepp a szeméből.
-Megint. Utoljára láttalak?-nézek a szemébe könnyekkel teli szemekkel, de a lelkem már zokog a fájdalomtól. Úgy érzem, ezt már túl sok. És az is.
-Ha a sors úgy akarja, akkor még találkozunk-és itt megcsókolt. Az utolsó közös percünk. Csókunk. Pillanatunk.
Sokszor akkor jövünk rá, hogy mekkora hibát követtünk el, amikor késő. Nálunk ez így történt. Mert hagytuk mindketten kicsúszni a talajt a lábunk alól. Mert egy döntés mindent megváltoztatott. Egy pillanat alatt ott a baj, a szomorúság, a gyász, a boldogság vagy neméppen a szerelem. Szeretem Zaynt, és ő volt és lesz is mindig a Nagy Ő. Az ő nevét fogom mindig nagy Ő-vel írni, sőt. Lehet, hogy nekünk ennyi jutott, és nem több. Lehet, hogy több. Nem tudhatod előre, mit hoz a jövőd, de a döntéseid meghatározhatják, sőt meg is határozzák a jövődet. Döntések, amik fájdalmasak, de meg kell hoznunk őket, akármennyire nem akarjuk, mert a körülmények és semmi sincs mellettetek. Ez történt most velünk.
Hazafelé vezetve a dolgokon kattog az agyam. Utoljára láttam, de legalább békében váltunk el, és tudom, hogy szeret, ahogy én is őt. Mindig szeretni fogom. Most igaz ránk a mondás: "Ha szeretsz valakit, engedd el!" Én elengedtem Őt, ahogy Ő is engem.
Hazaérve meglepetten csodálkozom, hogy senki nincsen itthon. Szobámba érve elkap a zokogógörcs, ami miatt térdeim felmondják a szolgálatot, és a földre zuhanva zokogok, és csak zokogok.
Mert vége....
-4 hónappal később-
A mai lapok címlapján ki szerepel? Na, nehéz kitalálni. ÉN! De nem éppen szépséges fogalmakkal.
Idézem a cikket:
Hope Anderson anyai örömök elé néz?
Aminap lencsevégre kapták, amint egyedül sétál az utcán, méghozzá a pocakja is megnőtt színésznőnknek, Hope Elizabeth Andersonnak (25). Pocakja már elég szépen gömbölyödik, de a színésznő, ha próbálta is takarni(már pedig úgy néz ki, nem), elég szépen látszik már. Bár kabátnem volt rajta, még így sokan kiszúrták a „titokzatos lakót". De vajon ki az apa? Bár lehet, hogy a színésznőnek pár plusz kiló is felszaladt. Ha anyai örömök elé néz, akkor gratulálunk neki(k)! Izgatottan várjuk a (gólya)híreket...
És ennyi. Én meg totál pipa vagyok, bár a baba miatt nem kéne idegeskednem. Igen, tényleg kisbabát várok. Ki mástól, mint Tőle? Persze, nem keresett azóta. Hazza és anya, na meg a többiek is kiborultak, amikor megtudták a dolgot. Mindent tudnak a négy hónapja történtekről. És még egy hír: Harry apa lesz. Azt mondta, becsúszott, de már nagyon várja a kislányát. Igen, kislánya lesz. Én még nem tudom. Hogy miért nem vetetettem el?
1.Nem vagyok gyilkos, nem ölném meg a saját gyermekem, a vérem.
2.Ha egyedül is fogom felnevelni, akkor is szeretném ezt a babát.
És a 3. pedig az, hogy Zayntől van. Igen, ő (is) szerelemgyerek. Mia is az volt, csak Adam sajnos már az örök vadász mezőkre lépett lassan négy éve.
Anya ha nehezen is, de elfogadta a terhességemet, és támogat. Eleanor megharagudott rám, de egy hónapja leültünk és átbeszéltük a dolgokat.
Hogy Harry kislányának ki az anyukája? Vagyis kit ejtett teherbe Harry? Hát, az úgy volt, hogy Rosienak van egy huszonhat éves nővére. És ő az. Egy buliban történetek dolgok, és hát, összejött a baba. Harry pedig mindenben Daisy mellett áll. És én leszek a keresztanyukája. Úgy örülök neki. *vigyorgás*
Éppen a szokásos reggelimet ettem (uborkás, tejszínhabos és nutellás gofrit[finom is az :D-szerk.]), mikoris Rosietól érkezett SMS-em.
Rosie: Kapcsolj az ötösre, interjú megy, SOS!!!
Me: Okés, kapcsolom.
A nappaliban bekapcsoltam a nagy TV-t. Az ötösre kapcsolva ledöbbentem. Interjú. Vele.
Ellen nyitotta az interjút a szokásos szövegével.
-Na, és Zayn! Felreppentek olyan szóbeszédek, miszerint volt régebben egy döntésed. Kitudódott a dolog. Mi a véleményed erről?-kérdezte nagy vigyorral a nő a fiútól, aki határozottan kihúzta magát és éreztem, hogy itt balhé lesz.
-Igen, volt egy döntésem. Paul, a volt menedzserünk, menedzserem választás elé állított-kezdte a sztorit, Ellen szeme pedig felcsillant.
-Milyen döntést kellett meghoznod?-kérdezgeti tovább.
-A fiúk és a menyasszonyom és a lányunk között kellett választanom-hajtja le a fejét. Édes Istenem! Mit művelsz, Zayn?
-Kit választottál?-firtatja tovább a témát. Hú, egyszer kerüljön a szemem elé ez a nő! Csak egyetlen egyszer. Nem kell többet hazamennie, azt biztosítom.
-A fiúkat, de rohadtul megbántam, mivel Hope-ot és Miát akartam megvédeni a rajongóinktól, de ez nem ment. Kicsúszott a talaj a lábam alól, illetve lábunk alól. Ezért nem láttak minket együtt az elmúlt két évben-néz a kamerába, és szerintem tudja, hogy nézem.
-Értem. Aminap felrepült a pletyka, hogy Hope várandós. Mit szólsz hozzá? Ki lehet az apja? Csak mert pár hónappal ezelőtt valaki lefotózta, hogy sírva hagyta el a Los Angelesi nyaralódat-kulcsolja össze kíváncsian a kezeit Ellen. Zayn szája elnyílik, de erőt vesz magán.
-Erről nem szeretnék nyilatkozni. Hope-nak gratulálok, bizonyára nagyon boldog-nyögi ki nehezen, hisz szerintem leesett neki a tantusz. Basszameg! Én ezt rohadtul nem így akartam.
-Mit üzennél neki, ha esteleg nézné a műsort?-néz rá Ellen, én pedig kíváncsian kapom fel a fejemet.
-Azt, hogy mindennél jobban szerettem, szeretem, és szeretni is fogom. Köszönöm az interjút!-ezzel feláll, és kisétál a stúdióból.
Előttem pedig homályosodni kezdenek a tárgyak a nappaliból, és elnyel a sötétség...
*darling: kedvesem, drágám, szerelmem(itt)
YOU ARE READING
Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]
FanfictionHope Anderson élete soha nem volt tündérmesébe illő. Az édesanyja, Sandra Jones minden erejével a saját, népszerű divatcégének, a Pretty Style-nak él. Az édesapja, a népszerű Cool Fm tulajdonosa és fő műsorvezetője pedig másfél évvel ezelőtt halt me...